Oke, ik bel dus net de helpdesk van @home (voor de 3e keer in 2 dagen, en heb dat installatiepakket gister pas ontvangen, stelletjes naaiers). Had een vraag over SNMP, dat werktte met ADSL prima en met @home opeens niet meer (Zal jullie verder besparen wat dat inhoud enzo), eerst weet die kneus bij de helpdesk niet waar ik het over heb en denkt dat het over SMTP gaat wat heel iets anders is en na het woord 10 keer gespeld te hebben weet hij eindelijk over welk woord ik het op, hij heeft geen idee wat het inhoud maargoed...
Oke, nu moet hij dus na gaan vragen of dat geblokkeerd word bij een collega, prima dacht ik zo, maar dan komt ie met het verhaal aanzetten dat ze daar geen support op geven, jah godver, het ligt aan hun kut netwerk en dan willen ze het niet oplossen :/
Oke, dan niet, het is toch een schijt proefabonnement en intussen zijn mijn (negatieve) vooroordelen bevestigd (na een klote installatie en klote hulp van de helpdesk). Had ik nog een vraag, aangezien ik meerdere pc's hier heb wilde ik een 2e pc ook op @home, goed, dat vraag ik dus aan die helpdesk mongool en dan weet hij doodleuk te melden dat ze daar ook geen support op geven als ik geen router bij hen heb besteld...
Nou goed, gelijk dat hele zootje maar weer opgezegd, al met al 1 dag @home internet gehad, nu weer verder op m'n ADSL abonnementje