Nee hoor, moest alleen even een Picasa webexport veranderen, en daarna uploaden naar lycos.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moeten we je frontpage cursus geven?
Host het dan ergens anders :Squote:Op woensdag 11 mei 2005 19:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee hoor, moest alleen even een Picasa webexport veranderen, en daarna uploaden naar lycos.
Geen zin om een andere te zoeken, maar er staan nu wat andere meiden bij.quote:
Je hebt smaak.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:35 schreef Godlike02 het volgende:
Tot nu toe vind ik denk ik carmzhet lekkerste
Die dr onder zou ook kunnen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je hebt smaak.
Heb leuk contact met haar.![]()
Die foto was dus over de 2000 pixels bij nog wat, maar die heb ik dus weg geflikkerd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die dr onder zou ook kunnen!
maar die foto is te vaag!![]()
1 woord: Koninginnedag.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hier heeft ze beetje rare wallen hoor
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Toch een rare uitspraak van een user met breezer spelling in zijn username
Ben ik te lui voor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou ok dan!
Jij hebt wel goeie site!
Waarom host je hem daar niet in ene virtail directory?
Hee, das kenmerkend aan ICT menschjes. Luiheid, daarom heet het ook allemaal automatiseringquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ben ik te lui voor.
En ze wil niet van http://herfkens.biz in haar naam hebben staan, en dan moet ik weer een .tk adres gaan registreren enzo.
Als ik alles nou met mijn gedachten kon besturen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hee, das kenmerkend aan ICT menschjes. Luiheid, daarom heet het ook allemaal automatisering
Je kan hem nog wel hosten en als nog een .tk dr heen knallenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:43 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ben ik te lui voor.
En ze wil niet van http://herfkens.biz in haar naam hebben staan, en dan moet ik weer een .tk adres gaan registreren enzo.
Dat van breezah op mijn site vind ik geen probleem, weet nooit waar het goed voor is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan hem nog wel hosten en als nog een .tk dr heen knallen
Maar ik zou ook geen breezah op mn site willen hebben
Wat een lame shoutbox heb je ook!
Dr woorden gewoon woorden weggehaald
Ik zal nog is wat shoutenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat van breezah op mijn site vind ik geen probleem, weet nooit waar het goed voor is.
En dat filter is standard, ben te lui om het weg te halen. Alweer te lui ja.
Hahaha, zal vanavond nog wel is kijekn hoe ik het uit moet zetten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zal nog is wat shouten
Ik doe het 1 keer en ik krijg al sterretjes
Zeg dat danquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hahaha, zal vanavond nog wel is kijekn hoe ik het uit moet zetten.
Ze is offline.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg dat dan
Je snapt het gewoon niet!
Is dr al weer een foto update? En zijn die chix nooit in bikini?
Dat vraag ik niet voor mij maar dan hebben mn mede diggers ook is iets te kijken!![]()
WTFquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ze is offline.![]()
Maar heb nog wel een foto voor je:
[afbeelding]
Woont schuin tegen over mij.quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Woont schuin tegen over mij.
En ja ik vraag me ook wel is wat ik nog hier doe.
Kuch, ze zit in 3Havo, zal dus iets van 14 zijn ofzo.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ook!
Waar woon je?
En moet ze niet in haarlem studeren ofzo?
Dat had je dr niet bij verteldquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:03 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kuch, ze zit in 3Havo, zal dus iets van 14 zijn ofzo.
Sorry, dat zijn ze volgens mij allemaal, of 15 kan ook nog.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat had je dr niet bij verteld
* Godlike02 haakt af
Tjah, het waren babes. Dat ze jong waren had ik je ook kunnen vertellen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 haakt af
* Jo0Lz Was er zowieso niet op ingegaan, en wist dat ze zo jong warenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Sorry, dat zijn ze volgens mij allemaal, of 15 kan ook nog.
Ben zelf 16, ideaal dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tjah, het waren babes. Dat ze jong waren had ik je ook kunnen vertellen...Ik reageer expres niet, want ik heb geen neiging tot pedofilie
quote:
Ik ben 28quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jah kijk. Ik wordt zometeen 22. Ik mag het nog niet eens
Maar goed, het zijn jouw leeftijdsgenootjes
13 was toch de bovengrensquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 haakt af
Ja, en daar maak ik dan ook gebruik van.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jah kijk. Ik wordt zometeen 22. Ik mag het nog niet eens
Maar goed, het zijn jouw leeftijdsgenootjes
Huhuhuhu, dan is het dus zeer terecht dat je afhaakt. Je zou het maar niet doorhebben als zij in de discotheek bent... Het is daar echt 18+ only, maar volgens mij is 80% minderjarig... Hoe moet je het dan weten ? Na een flinke slok op... neem je zo'n chick mee naar huis, volgende ochtend wordt je wakker, wtf jij bent 15 !!!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:11 schreef Jo0Lz het volgende:
Zijn die plaatjes trouwens direct je bijdrage voor het FOK! DIG T-shirt ?
Daarom ook altijd na de sex de deur uit werken!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:13 schreef Jo0Lz het volgende:
Na een flinke slok op... neem je zo'n chick mee naar huis, volgende ochtend wordt je wakker, wtf jij bent 15 !!!
Dan heeft Godt het zo gewild.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Huhuhuhu, dan is het dus zeer terecht dat je afhaakt. Je zou het maar niet doorhebben als zij in de discotheek bent... Het is daar echt 18+ only, maar volgens mij is 80% minderjarig... Hoe moet je het dan weten ? Na een flinke slok op... neem je zo'n chick mee naar huis, volgende ochtend wordt je wakker, wtf jij bent 15 !!!
Jaaa, en ?
Nou ik ben een pedo !
Heb je én FOK! én het motto van verschillende subfora én een naam van een topic reeks.quote:
Hrhrhr, dan is het toch alsnog strafbaar. Ik vind het gewoon niet kunnen, van dat jonge spul daarbinnen... Ik mocht ook nooit als ik geen id bij me had. ZIj wel ?!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook altijd na de sex de deur uit werken!
Ik zou er voor gaan !quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb je én FOK! én het motto van verschillende subfora én een naam van een topic reeks.
Nu nog een tshirt ontwerpen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik zou er voor gaan !
* Jo0Lz stemt op SHERMAN's inzending
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als dta net zo lang gaat duren als die site
Wat gaat er niet snel genoeg voor je?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als dta net zo lang gaat duren als die site
Hap hapquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat gaat er niet snel genoeg voor je?
Die paar foto's Moest die css gaan aanpassen, en met dat lycos ding kan je maar traag 8 dingen tegelijk uploaden. (ik gebruik nu ftp ja) Zij kwam de hele tijd met extra foto's en commets die er bij moesten waardoor ik weer alles kon gaan uploaden. En nu is ze offline dus kan ik er niks meer bijvoegen.
Dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |