Frick 'n Frack waren dat niet die 2 poppen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Frick 'n Frack vind ik erg dope.. geproduceerd door Marley Marl, dus dan weet je het wel !
Zo kwam ik er ook op, zat vanmiddag 3FM te luisteren. En gisteren trad hij op bij B&vD. Heb het album wel beluisterd, maar redelijk blind gekocht, dus kan er nog niet veel over zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:53 schreef cosmick het volgende:
Radio 3 draait dit deze week ook regelmatig. Best aardig. Is het album de moeite waard?
Dat waren toch Zig & Zag (van Them Girls)?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Frick 'n Frack waren dat niet die 2 poppen?![]()
oh ja dat was het, Zig & Zagquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:30 schreef keeper het volgende:
[..]
Dat waren toch Zig & Zag (van Them Girls)?.
Die's vet man!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Valt me op dat "the magneficent jazzy jeff" toch aardig gedownload wordt
Nee en Miles Davis en Amy Winehouse ook niet, maar ze passen wel in de scope van dit topic, opzich.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:39 schreef jimjim1983 het volgende:
hee die Amos Lee is niet eens hip hop![]()
Paradisoquote:hij is morgen in de melkweg trouwens.
Ik probeer overal wat plaatjes te vinden van Frick 'n Frack, maar verder dan wat labels kom ik niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh ja dat was het, Zig & Zag
wel dope nummer trouwens![]()
Yeah, wel een van mijn favoriete plaatjes!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@cosmick die jezzy jeff track op je site is dope
fantastisch albumquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:39 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik luister de laatste dagen weer vaak naar Charizma & Peanutbutter Wolf.
Ik snap niet dat ie in al die jaren niet is uitgebracht zeg!
Hahaha! Hiphop 18! Vette flashback in één keer!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik probeer overal wat plaatjes te vinden van Frick 'n Frack, maar verder dan wat labels kom ik niet.
Er zijn2 officiële 12"s uit ("look out" / 1989 en "you should have done it" / 1986), terwijl de beste tracks (imo) alleen op Hiphop 18 / 1987 staan ("go southside" en "who's on mine").
[afbeelding]
Echt dope shit mensen. En niet echt te vergelijken met Zig & Zag
Ik ga volgende weekquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:59 schreef Hellrazor het volgende:
was zeker wel lauw gister bij raymzter kubus en jawat en sos
sos was best dope , jawat en kubus en ze braken de tent af![]()
en toen kwam raymzter nog erg dope
alleen jammer van het geluid idd van sos en jawat verstond ik niet echt veel alleen van ray wel maar dat was omdat ik zijn teksten ken
Nee maar hij stond al wel hoog op mn verlanglijstjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:21 schreef jimjim1983 het volgende:
iemand deze al gehoord:
M.E.D. - Push comes to shove
[afbeelding]
met o.a. Madlib voor de beats
ik ken 'm dus niet he
Doom op de nieuwe plaat van Gorillaz?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
* Uzumaki_Naruto luisterd naar Gorillaz-November Has Come Ft MF Doom
Jepzquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:44 schreef Summoner het volgende:
[..]
Doom op de nieuwe plaat van Gorillaz?
verbaast me eigenlijk ook niet echt , hij heeft zn tekenfilm figuurtje iig al een tijdje klaar liggenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:44 schreef Summoner het volgende:
[..]
Doom op de nieuwe plaat van Gorillaz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |