Thanksquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:08 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
* Gift Of Gab - 4th Dimensional Rocketships Going Up 2004, Ja
* Little Brother - The Listening 2003, Ja
* Akrobatik - Balance 2003, Ja
* Oh No - The Disrupt 2004, Ja
* Murs - 3:16 The 9th Edition 2004, Ja
* Insight - The Blast Radius 2004, Ja
Moest toendertijd uit de handel worden genomen (als ik het me goed herinner) wegens de 'offensive' voorkant. Het negerpoppetje werd als discriminerend gezien. Talking about missing the point...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:40 schreef jimjim1983 het volgende:
Black Bastards is wel het beste trouwens
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:23 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Moest toendertijd uit de handel worden genomen (als ik het me goed herinner) wegens de 'offensive' voorkant. Het negerpoppetje werd als discriminerend gezien. Talking about missing the point...![]()
Laters!!
AA
Kru Massive Deep (volgensmij tenminste (staat ergens in die aantekeningen in het boekje van de best of cd )quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand trouwens waar KMD voor staat?
Earth people van Dr. Octagon (Kool Keith). Basaler dan dat kan een beat bijna niet. Abstracter dan dat kunnen lyrics trouwens ook niet zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik ben op zoek naar meer nummers zoals Charizma & PB Wolf's My World Premiere, met een harde,kale beat en dope raps. iemand tips?
niet echt , maar madvillain (das samen met met madlib) en de 2 platen van KMD (eerder over gemeld in dit topic) doet ie ook in mee , daarnaast schijnt er een collab aan te komen tussen hem en ghostface (van de wu-tang) , alhoewel ik denk dat dat gewoon een van ghostsface platen remix word , want dat heeft ie ook met nastradamus gedaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:12 schreef Summoner het volgende:
Vandaag deze twee platen gescoord:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft MF naast Viktor Vaughn en King Geedorah nog andere pseudoniemen? Ik moet alles van die man hebben.
denk niet dat het zo'n gaar remix album wordt als nastradamus want had (maar ik kan me ook vergissen, weet het niet zeker meerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet echt , maar madvillain (das samen met met madlib) en de 2 platen van KMD (eerder over gemeld in dit topic) doet ie ook in mee , daarnaast schijnt er een collab aan te komen tussen hem en ghostface (van de wu-tang) , alhoewel ik denk dat dat gewoon een van ghostsface platen remix word , want dat heeft ie ook met nastradamus gedaan.
Aight!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
En uhm, Scars & Memories van MF GRIMM...
Super vette plaat! Vrij aggresief qua raps en qua productie heeft het wel iets weg van hiphop halverwege de jaren '90 (denk Artifacts, Boot Camp Clik, Wu-Tang...).
Aanradertje dus!
Die laatste heb ik ook. Ga ik *nu* luisteren onderweg naar Zwollequote:En ik moet nog allerlei dingen luisteren... Pete Philly en Czars (thanks Jim)... Urban Thermo Dynamics
ik vind MM Food gewoon weer een leuk MF Doom album, veel van zijn albums die hij als MF Doom heeft uitgebracht vind ik best veel op elkaar lijken, zo is MM Food gewoon meer van hetzelfde eigenlijk, misschien wat minder dan een aantal andere albums. maar wel leuk hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:41 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat vinden we hier eigenlijk van MM Food?
Die is mij eigenlijk een beetje voorbij gegaan. Nooit echt aandachtig naar geluisterd...
hier doet ie 't nogquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:56 schreef Hellrazor het volgende:
jim je site is kapoet
oh nu moet je ineens 15 sec wachten of op zon miniscuul linkje klikken om verder te gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hier doet ie 't nog
maar ik kan 'm niet meer updaten want m'n password is veranderd en kan 'm niet opvragen![]()
Ja hequote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:53 schreef jimjim1983 het volgende:![]()
[afbeelding]![]()
echt een te gruwelijk album
hier kan je stukjes luisteren: http://www.daybydayent.com/releases/scars_and_memories.shtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |