quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
als 't hier saai is misschien
ow wacht ik heb vanochtend nog echt gewerkt ook![]()
tsja, dat is het nadeel van met klanten werken, dan word je wel eens aangesproken (waar halen ze het lef vandaagquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, dat is het nadeel van met klanten werken, dan word je wel eens aangesproken (waar halen ze het lef vandaag)
Definitie van een echte stagiair:quote:
Waarom lijkt dit zoveel op wat ik elke dag uitvoer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Definitie van een echte stagiair:
* Zit van s ochtends vroeg (8.00 uur) tot s middags laat (minstens 5 uur) achter zijn/haar pc danwel te niksen danwel te fokken.
* Typt zo nu en dan eens een alinea in zijn/haar stageverslag
* Haalt minimaal 1x per uur koffie
* Gaat minimaal 1x per uur naar de wc
je mag ook langer wegblijvenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:32 schreef Ballicious het volgende:
IK ga een eindje door Vlissingen lopen, en even naar het postkantoor. Met een half uur ben ik wel weer eens terug. Kusje haaj
Ga ff naar 't Smoske!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:32 schreef Ballicious het volgende:
IK ga een eindje door Vlissingen lopen, en even naar het postkantoor. Met een half uur ben ik wel weer eens terug. Kusje haaj
Omdat jullie zoveeel in common hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom lijkt dit zoveel op wat ik elke dag uitvoer?
minstens 5 uur moet je veranderen in 4 uurquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:32 schreef IJlien het volgende:
[..]
Definitie van een echte stagiair:
* Zit van s ochtends vroeg (8.00 uur) tot s middags laat (minstens 5 uur) achter zijn/haar pc danwel te niksen danwel te fokken.
* Typt zo nu en dan eens een alinea in zijn/haar stageverslag
* Haalt minimaal 1x per uur koffie
* Gaat minimaal 1x per uur naar de wc
komt me idd ergens vaag bekent voorquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga koffie halenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nuquote:
Werken @ deze topicreeks ja! We moeten makkelijk de 50 halen vandaagquote:
tot zoquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:33 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik ga koffie halen![]()
even de punten voor echte stagiair opvijzelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |