En niet eens van mij dit keerquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:14 schreef IJlien het volgende:
hey ik ben er weer!
Waarom hebben tear en balli eigenlijk ruzie in the first place?
Misschien moet je het bericht quoten waar je antwoord op geeft, dat is wat duidelijkerquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:18 schreef Ballicious het volgende:
Daar hebben meer mensen ervaring mee in 't topic.
Succes!quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:18 schreef knox_ het volgende:
Ik ga even een middagje afkicken, moet mn stageverslag afmaken
Nee, sindsdat je erachter bent dat ze een vriend heeft ben jij ineens weer stilquote:
Ik zeg dat Houniet het wasquote:OISTERWIJK - Vermoedelijk was de inbreker die dinsdagnacht op bezoek was in een woning aan de Dotterstraat in Oisterwijk op zoek naar andere, kostbaarder zaken. Maar toen hij alleen een portemonnee met een klein geldbedrag vond, nam hij een kijkje in de koelkast. En daar vond hij de rest van zijn buit: twee pannenkoeken.
De bewoner van de woning deed dinsdagmorgen aangifte van de diefstal bij de politie in Oisterwijk. Eerder die morgen werd de inbraak ontdekt toen een buurvrouw de gestolen portemonnee vond.
Ik zit vandaag bij t occasion centre, daar staan nouwelijks Jaguarsquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:16 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dacht ze zeker dat ze bij de dierenzaak was.
J-A-G-U-A-RAaaah daar zullen ze wel een huisdier voor mij hebben
De reden dat ze niet is binnengekomen is mij volstrekt onduidelijk
de banaan is ontsnaptquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef Ballicious het volgende:
Wat gebeurt er?
Misschien moet jij gewoon lezen en je korte termijn geheugen eens wat uitbreiden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moet je het bericht quoten waar je antwoord op geeft, dat is wat duidelijker![]()
ben je gekquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef DaYwALKuR het volgende:
[quote]
OISTERWIJK - Vermoedelijk was de inbreker die dinsdagnacht op bezoek was in een woning aan de Dotterstraat in Oisterwijk op zoek naar andere, kostbaarder zaken. Maar toen hij alleen een portemonnee met een klein geldbedrag vond, nam hij een kijkje in de koelkast. En daar vond hij de rest van zijn buit: twee pannenkoeken.
De bewoner van de woning deed dinsdagmorgen aangifte van de diefstal bij de politie in Oisterwijk. Eerder die morgen werd de inbraak ontdekt toen een buurvrouw de gestolen portemonnee vond.
[/quoute]
Ik zeg dat Houniet het was
Neuh ik wacht alweer op een nieuwe vrouwelijke stagiairequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
Nee, sindsdat je erachter bent dat ze een vriend heeft ben jij ineens weer stil
Ik ben druk weet jequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:13 schreef Megter het volgende:
[..]
Hij komt ook nog 's om het hoekje kijken
Weer iemand uit 't zuidenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:19 schreef RichardQuest het volgende:
* RichardQuest loopt stage in Eindhoven als applicatiebeheerder/ontwikkelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |