Nou, toen jullie gister de kama sutra hebben doorgewerkt hebben jullie niet op de verborgen camera's gelet.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
MEGTER!!!! m'n vrouw huilt en ik weet niet waarom en jij wel dus vertel
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
moet je in trappen........... net als jou hoofd eigenlijk
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ze weten niet van ophoudenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Nou, toen jullie gister de kama sutra hebben doorgewerkt hebben jullie niet op de verborgen camera's gelet.....
ooh is dat alles?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Nou, toen jullie gister de kama sutra hebben doorgewerkt hebben jullie niet op de verborgen camera's gelet.....
Net als op temptation islandquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Latente homo'squote:Op woensdag 11 mei 2005 13:08 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ze vinden elkaar wel lief, maar zitten nog in de ontkennings-fase![]()
Als je gewoon je kop had gehouden was er niets aan de handquote:
Leer eerst eens nederlandsquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:08 schreef Megter het volgende:
Ik ga modrechten vragen voor deze topic
je weet tochhh...quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:08 schreef Megter het volgende:
Scherp als in in allerlei bochten kunnen (tijgerwillie's post, remember?)quote:
Gooi het maar op het netquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:07 schreef Megter het volgende:
[..]
jah zou ik ergens ook wel prettig vindenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:08 schreef Megter het volgende:
Of voor dit topicquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:08 schreef Megter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |