Amenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:07 schreef Shark.Bait het volgende:
mensen, een goede fotograaf kan een mooie foto schieten ongeacht wat ie/zij in zijn/haar handen heeft. Zelfs met een wegwerp camera. Het is net als met makeup en juwelen. Een aap met juwelen en makeup is nog steeds een aap.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:07 schreef Shark.Bait het volgende:
mensen, een goede fotograaf kan een mooie foto schieten ongeacht wat ie/zij in zijn/haar handen heeft. Zelfs met een wegwerp camera. Het is net als met makeup en juwelen. Een aap met juwelen en makeup is nog steeds een aap.
Ik wilde net the good old oneliner "I'ts not the camera that makes the picture" uit de kast trekkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Dank je , Ik ga ook een bergje afval of iets anders wat te maken heeft met het onderwerp fotograferen en inzenden. veel geleerd bij de Kesselmeetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:09 schreef portier het volgende:
[..]
Ik wilde net the good old oneliner "I'ts not the camera that makes the picture" uit de kast trekken.
die ruine bovenop de keverberg is eigenlijk ook een vorm van afvalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dank je , Ik ga ook een bergje afval of iets anders wat te maken heeft met het onderwerp fotograferen en inzenden. veel geleerd bij de Kesselmeet
Dat was pure afval. vooral die gips/gs beton blokken en de cement overal neergekwakt tegen de muren, paar keien erin en klaar. maar alle trappetjes overal was wel ideaal voor de foto's en het gaf wel degelijk een goede sfeer. Dus het was zeker wel een geslaagde omgeving.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
die ruine bovenop de keverberg is eigenlijk ook een vorm van afval
Ieuw...Maar de foto is grappigquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:33 schreef Ymke het volgende:
Ik probeer het op een andere manier te zien , afval. Deze heeft hij nu niet meer nodig
[afbeelding]
Is het wat?
Wil je model nog eens meewerken? Ik weet ook niet precies wat ik eraan zie. Het idee is erg leuk, misschien niet zo recht van voren...maar je hebt vast al meer standpunten geprobeerd...ik zal eens ff denken....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:32 schreef Ymke het volgende:
Zo beter? Ik ben dr niet zeker van hmz..
[afbeelding]
Als er geld te verdienen valt gelooft die van 14 van mij nog in kabouters hoor!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:04 schreef Ymke het volgende:
Hij gelooft niet meer in de tandenfee hoor![]()
Maar erg gewillig om nog eens te poseren is hij niet , hij moest steeds kokhalsen .
Die eerste vind ik de spiegeling het mooist, bij die laatste zijn de losse kleine stukjes wel leuk, maar die had ik niet op het doosje gelegd denk ik...de middelste vind ik het minst.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:34 schreef Re het volgende:
zoiets wordt het denk ik
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zou het ook niet direct met afval associeren, idee is natuurlijk wel leuk de rommelmarkt is wel een grote berg afval somsquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:10 schreef luap het volgende:
Re de eerste vind ik duidelijk beter dan de andere, de kleuren van zowel de cd als van de doos komen veel mooier uit.
Hier een probeersel van mij: ik zag dit op de rommelmarkt:
[afbeelding]
Is het wat?
Hmmm ok, ik had gehoopt dat het onderschrift voldoende zou zijn. Maar goed, we verzinnen gewoon iets anders.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:23 schreef Re het volgende:
[..]
ik zou het ook niet direct met afval associeren, idee is natuurlijk wel leuk de rommelmarkt is wel een grote berg afval soms. De plaat zelf is lekker
een foto moet, zonder onderschrift, natuurlijk sprekenquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:27 schreef luap het volgende:
[..]
Hmmm ok, ik had gehoopt dat het onderschrift voldoende zou zijn. Maar goed, we verzinnen gewoon iets anders.
Ik vind het idee leuk maar ik vind ze te 'clean'quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:34 schreef Re het volgende:
zoiets wordt het denk ik
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dat lees jij niet even voor mij doorquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:04 schreef Puckzzz het volgende:
Staat ergens in het wedstrijdtopic.
hij is inderdaad wat clean, maar meeste niet organische afval is niet tot pulp geslagenquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind het idee leuk maar ik vind ze te 'clean'
Misschien het hoesje verfrommelen (maar wel met beleid zodat je "Garbage" nog kan lezen) en het doosje met een hamer bewerken (flinke ster erin slaan) zwarte ondergrond zou ik denk ik ook mooier vinden.
@Rewimo, in een natuurlijke omgeving zou ik 'm mooier vinden. Hij staat ook precies in het midden.
Ik vind het het niet echt hebben pea...quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:49 schreef pea4fun het volgende:
Nou verder als dit kom ik nog niet...
[afbeelding]
Ben het wel met je eens hoor...beetje erg simpel...ik denk nog na...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:08 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Ik vind het het niet echt hebben pea...![]()
Maar zoals gemeld, mij lukt het ook niet iets creatiefs te verzinnen (en uittevoeren) bij dit onderwerp.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:49 schreef pea4fun het volgende:
Nou verder als dit kom ik nog niet...
[afbeelding]
Ik vind 'm wel mooi! Weet niet of je gecropt hebt? Misschien zou je nog net iets meer van de pijpen (onderkant) kunnen laten zien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:14 schreef McPhearson het volgende:
Wat stom zeg dat zoiets 'simpels' als afval toch zo'n moeilijk onderwerp is om een leuke foto van te maken
[afbeelding]
Is het wat?
Het zijn niet van de hele lange fabriekspijpenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:23 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel mooi! Weet niet of je gecropt hebt? Misschien zou je nog net iets meer van de pijpen (onderkant) kunnen laten zien.
deze ziet er inderdaad een stuk dramatischer uitquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:41 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Het zijn niet van de hele lange fabriekspijpen
[afbeelding]
Deze foto is iets langer, iets meer pijp en wolk. Ik vind em al iets beter
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:41 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Het zijn niet van de hele lange fabriekspijpen
[afbeelding]
Deze foto is iets langer, iets meer pijp en wolk. Ik vind em al iets beter
Dank je!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind 'm schitterend! Leuke invalshoek ook, weer eens wat anders dan rot fruit en kliko's (no offence mensen
) niets meer aan doen! jah insturen, dat wel
![]()
Is dat IJmuiden ofzo?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:22 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Het is niet IJmuiden, het is zelfs niet nederlandHet is Frankrijk en dan wel Bretagne tussen Calais en de grens met België
Ik ga de foto meteen insturen![]()
![]()
gewoon de Kever op de foto zetten dus?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:50 schreef Astridj0h het volgende:
Puckzzz kan jij trouwens niet al het schroot van je kever op een hoop leggen
Lolquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gewoon de Kever op de foto zetten dus?
Dank je, het heeft me wat moeite gekost. Het begon al met de appel opeten, ik houd helemaal niet van appelsquote:
Arme kinderen van fotograferende moedersquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:04 schreef Ymke het volgende:
Ik heb ook nog geprobeerd om mn zoon zijn tanden te lijmen![]()
Kreeg al visioenen van aan elkaar geplakte lippen enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:08 schreef Ymke het volgende:
Nee joh . Ik laat het werk wel aan de tandarts over
Je appel staat erbijquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kreeg al visioenen van aan elkaar geplakte lippen enzo
Maar ik heb mijn foto opgestuurd...ga nu lekker eten (geen appels)
Meestal komen tegen de deadline de meeste foto's nog binnenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:05 schreef McPhearson het volgende:
Er komen steeds meer verschillende foto's bij, leuk
eigen gebruik?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:27 schreef Ymke het volgende:
Deze viel tijdens het maken af. Vond hem toch te saai
[afbeelding]
Dat komt denk ik omdat ie van bovenaf genomen is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:27 schreef Ymke het volgende:
Deze viel tijdens het maken af. Vond hem toch te saai
[afbeelding]
Het is iig een lekker zootjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:54 schreef Anitra het volgende:
Ik heb de asperge maaltijd vorige week gebruikt om foto's te maken. Hij is erg slecht, maar geen betere ideeen aan deze kant
Ik heb alles op een hoop gegooid na het eten en toen een foto gemaakt. Maar die stomme flits is te zien in de saus en de asperge schillen, groot minpunt dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |