Nouw echt rot waren ze niet hoor. Dat fruit en groente wordt daar vers verwerkt zodat men bij de AH ( en gezusters) hun kant en klaar gesneden groente kunnen kopen. Zou niet best wezen als het al rot was wanneer het de deur uitgaatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:33 schreef Astridj0h het volgende:
Ik zie kruisje
Edit: nu niet meer.
Tja idd wat weinig contrast nog steeds, misschien dat je hem in kleur echter wat kan levelen, zodat het groen er lekker uitspringt. Al met al denk ik dat je maar gewoon voor die rotte meloenen moet gaan.
[sub]dat ik zoiets ooit zo zeggen bij de keuze voor een foto
zoals dezequote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:44 schreef portier het volgende:
Er worden alleen kwaliteitsposts geplaatst.
Morgen? Niks ervan! dat doe ik al na afloopquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:13 schreef Re het volgende:
[..]
zoals deze
weinig binding met afval, wel een ideetje maar dat kan morgen wel
Je hebt nog niet de minste camera!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:10 schreef Flipper01 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een keertje mee ga doen, ik voel me soms wel enigzins beperkt met m'n Kodak DX6440 in vergelijking met de topcamera's die sommigen van jullie hebben..
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:
[afbeelding]
[afbeelding]
de tweede vind ik leuk!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:10 schreef Flipper01 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een keertje mee ga doen, ik voel me soms wel enigzins beperkt met m'n Kodak DX6440 in vergelijking met de topcamera's die sommigen van jullie hebben..
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Amenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:07 schreef Shark.Bait het volgende:
mensen, een goede fotograaf kan een mooie foto schieten ongeacht wat ie/zij in zijn/haar handen heeft. Zelfs met een wegwerp camera. Het is net als met makeup en juwelen. Een aap met juwelen en makeup is nog steeds een aap.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:07 schreef Shark.Bait het volgende:
mensen, een goede fotograaf kan een mooie foto schieten ongeacht wat ie/zij in zijn/haar handen heeft. Zelfs met een wegwerp camera. Het is net als met makeup en juwelen. Een aap met juwelen en makeup is nog steeds een aap.
Ik wilde net the good old oneliner "I'ts not the camera that makes the picture" uit de kast trekkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:07 schreef Shark.Bait het volgende:
Dank je , Ik ga ook een bergje afval of iets anders wat te maken heeft met het onderwerp fotograferen en inzenden. veel geleerd bij de Kesselmeetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:09 schreef portier het volgende:
[..]
Ik wilde net the good old oneliner "I'ts not the camera that makes the picture" uit de kast trekken.
die ruine bovenop de keverberg is eigenlijk ook een vorm van afvalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dank je , Ik ga ook een bergje afval of iets anders wat te maken heeft met het onderwerp fotograferen en inzenden. veel geleerd bij de Kesselmeet
Dat was pure afval. vooral die gips/gs beton blokken en de cement overal neergekwakt tegen de muren, paar keien erin en klaar. maar alle trappetjes overal was wel ideaal voor de foto's en het gaf wel degelijk een goede sfeer. Dus het was zeker wel een geslaagde omgeving.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
die ruine bovenop de keverberg is eigenlijk ook een vorm van afval
Ieuw...Maar de foto is grappigquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:33 schreef Ymke het volgende:
Ik probeer het op een andere manier te zien , afval. Deze heeft hij nu niet meer nodig
[afbeelding]
Is het wat?
Wil je model nog eens meewerken? Ik weet ook niet precies wat ik eraan zie. Het idee is erg leuk, misschien niet zo recht van voren...maar je hebt vast al meer standpunten geprobeerd...ik zal eens ff denken....quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:32 schreef Ymke het volgende:
Zo beter? Ik ben dr niet zeker van hmz..
[afbeelding]
Als er geld te verdienen valt gelooft die van 14 van mij nog in kabouters hoor!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:04 schreef Ymke het volgende:
Hij gelooft niet meer in de tandenfee hoor![]()
Maar erg gewillig om nog eens te poseren is hij niet , hij moest steeds kokhalsen .
Die eerste vind ik de spiegeling het mooist, bij die laatste zijn de losse kleine stukjes wel leuk, maar die had ik niet op het doosje gelegd denk ik...de middelste vind ik het minst.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:34 schreef Re het volgende:
zoiets wordt het denk ik
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |