Hier ook, alleen die wind is niet echt bevordelijk voor macro fotografie..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Gisteren was het hier heel hard aan't regenen, vandaag schijnt gewoon weer lekker de zon.
Vertel ze eens, jouw ideetjes?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:56 schreef lotje11 het volgende:
Eerst gefeliciteerd!!!
Dan : wat voor spannende onderwerpen worden het dit keer?
We hebben vast nog wel ideetjesals jullie zonder zitten
tipje McP neem een onderwerp waarvan je zelf al een tijdje met een ideetje loopt te borrelen. Nu is je kans!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:23 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Vertel ze eens, jouw ideetjes?
Bedankt voor alle felicitaties!
Had nooit gedacht dat ik 2e zou worden![]()
Ja ik zal eens kijken of daar wel genoeg varierende en leuke foto's mee te maken zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tipje McP neem een onderwerp waarvan je zelf al een tijdje met een ideetje loopt te borrelen. Nu is je kans!
Wat Puckzzz zegt......quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:32 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Ja ik zal eens kijken of daar wel genoeg varierende en leuke foto's mee te maken zijn.
Denk dat ik het vanavond wel weet![]()
Spannend
Om te weten wat geweest is en wat niet kan je voor een onderwerp te bedenken en in te sturen, best eerst eens kijken op het overzicht van Borelius en Offy "hier" dusquote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:40 schreef lotje11 het volgende:
[..]
Wat Puckzzz zegt......
Maar mocht je gebrek hebben.....schaduw , spiegeling, contrast, stad. Das wat als eerste in mijn hoofd opkomt, volgens mij zijn daar wel gevarieerde dingen mee te verzinnen.......(geen idee of dat al eens is geweest trouwens..)
Maar succes met bedenken!
![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gefeliciteert
Nu hopen dat er eens bruikbare onderwerpen binnen komen
Daar ben ik totaaaaaaaaaal niet goed inquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
![]()
Bij elk onderwerp is wel *iets* te verzinnen toch.. Beetje creativiteit tonen SpeedyGJ!
Ik heb er al weer zin inBijna vakantie als het goed is, dus dan hopelijk alle tijd om aan de nieuwe wedstrijd mee te doen...
't is maar net hoe jij het onderwerp ziet he? Je kan een heel duidelijk omlijnd onderwerp hebben zoals van vorige maand. Afval...iedereen weet wat dat is. maar als het deze maand bijvoorbeeld 'reflectie' wordt is dat een veel ruimer begrip. Men kan met spiegels of water gaan werken, ik zou persoonlijk het liefst een oud mensje fotograferen die mijmerend aan vroeger denkt. ook dat is imo reflectie.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gefeliciteert
Nu hopen dat er eens bruikbare onderwerpen binnen komen
Daar werd te veel mee gesjoemeld helaasquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:09 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben trouwens erg voor het Poll systeem hoorveel makkelijker
Dus wel goede onderwerpen of niet?quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:06 schreef lotje11 het volgende:
OMFG!! wat een onderwerpen :S
Winnaars jullie hebben wel je best gedaan zeg
Maar ik heb gestemd.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |