Ik vind het eigenlijk meevallen deze keerquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
althans, moeilijk kiezen.
moeilijke onderwerpen is een betere verwoording
Hier ben ik het absoluut mee eens. Bokeh kan hele mooie foto's opleveren, maar het is niet voor iedereen weggelegd. Natuurlijk is het doel van deze wedstrijd dat je er nieuwe dingen mee leert en uitdagingen aangaat. Maar ik denk dat bokeh toch niet de foto's zal opleveren wat iedereen wil en zoekt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:44 schreef portier het volgende:
Ik wil bokeh niet heel erg ontmoedigen hoor, want ik vind het een hele leuke manier van fotograferen en ik wil er zeker op stemmen, maar is het niet licht ontoegankelijk aangezien de meeste compactcamera's niet de mogelijkheid hebben om echt bokeh te creëren? Verder dan een beetje 'blurry' als je iets op een flinke macrokorrel neemt komen ze vaak niet. Ik vind het een heel leuk idee, maar het heeft wel een kanttekening.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:04 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb gestemd voordat ik wist wat Bokeh precies wasNu ik er iets over gelezen heb lijkt het me erg moeilijk. Dusseh....als jullie allemaal nou eens niet op bokeh stemmen, ben ik nog gered
Bokeh heeft niets met onscherpte te maken. Alles hangt of staat met DOF (depth of field). Zoek in google maar eens op dof.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:49 schreef apestartje het volgende:
he gaan we het stemmen beinvloeden is toch een uitdaging Bokeh,mijn foto's zijn meestal al onscherp dus ik moet er een uitzoeken waar toevallig een stukje scherp is
Als het min of meer is moeten de users maar kijken of ze er punten aan willen geven. Een poging 'in de richting van' zou ik niet op voorhand afkeuren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:35 schreef portier het volgende:
Als het bokeh wordt, worden foto's die geen bokeh hebben afgekeurd of is dat aan de users?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |