Disclaimer: Pas op! Ongecensureerde kritiek.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stijlelementen? Post eerst maar eens een voorbeeldje dan
In dat geval maak ik me geen zorgen, ik vind dat mijn foto aan alle (jouw) eisen voldoet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef portier het volgende:
[..]
Ow met stijlelementen bedoel ik natuurlijk dingen als compositie, kleur, bladiebla. You know the drill.
hij is inderdaad onsmakelijk mooiquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In dat geval maak ik me geen zorgen, ik vind dat mijn foto aan alle (jouw) eisen voldoet.
Het enige waar volgens mij over nagedacht is, is "Waar staat de prullenbak?". En tijd heb je niet, maar tijd maak je. Bovendien is er nog een halve maand dus kan er makkelijk iets creatiefs gedaan worden. Ik heb een jaar geleden oid een topic geopend om mensen op weg te helpen. Toen vond ik al dat sommige mensen werkelijk geen enkele moeite doen om iets met hun foto te doen. Misschien moet ik dat topic maar eens opnieuw maken en er nu meer dan een uur aan de OP besteden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:38 schreef E.T. het volgende:
je bedoelt dat er over een foto 'fotografisch' nagedacht moet zijn..
Toch denk ik dat achter de foto die jij "ongeinspireerde bagger" noemt wel degelijk nagedacht is. Moet bekennen dat het ook niet mijn favo foto is, maar soms ben je niet in de gelegenheid ofzo om wel iets te doen dat aan de 'stijl-criteria' voldoet..
ofzo..
Eenschquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In dat geval maak ik me geen zorgen, ik vind dat mijn foto aan alle (jouw) eisen voldoet.
jouw topic staat in mijn bookmarksquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:50 schreef portier het volgende:
[..]
Het enige waar volgens mij over nagedacht is, is "Waar staat de prullenbak?". En tijd heb je niet, maar tijd maak je. Bovendien is er nog een halve maand dus kan er makkelijk iets creatiefs gedaan worden. Ik heb een jaar geleden oid een topic geopend om mensen op weg te helpen. Toen vond ik al dat sommige mensen werkelijk geen enkele moeite doen om iets met hun foto te doen. Misschien moet ik dat topic maar eens opnieuw maken en er nu meer dan een uur aan de OP besteden.
Maar zeg eens eerlijk, vind jij het een goede doordachte foto (ja er staat afval op, maar verder...)? Ik sta wel te zeiken, maar ik zou het zo mooi vinden als het niveau omhoog zou gaan. Gelukkig blijven de fotografen die er wel moeite voor doen meestal plakken.
[..]
Eensch.
*phew*quote:
Ik ben even zo vrij geweestquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef portier het volgende:
Ow, dat napraten had er best uitgemogen zie ik.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:55 schreef E.T. het volgende:
[..]
jouw topic staat in mijn bookmarks(alleen nu nog eens goed lezen
)
Sommige dingen zijn al zo simpel te bereiken, zoals onderwerp uit het midden plaatsen, kleuren even nabewerken of een mooie beeldhoek gebruiken.quote:Maar over tijd maken.. Ik had 't niet over tijd, maar over gelegenheid. Sommige dingen heb ik ook tijd genoeg, maar niet de gelegenheid om iets uitgebreids of gerichts te ondernemen.
quote:Ik vind trouwens wel dat 'je best er voor doen' een criterium mag zijn. Maar dat is niet meetbaar
Waarvoor dankquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
Het is me trouwens opgevallen dat de vorige keer en deze keer de prijs er niet bij staat. Is die afgeschaft?
Niet dat het me daar om gaat hoor, ik heb toen ik had gewonnen mijn adres niet eens doorgegeven aan Pluisjeschande eigenlijk, het was best een leuk fotolijstje
het was me gewoon opgevallenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:55 schreef Astridj0h het volgende:
Ja, we spelen natuurlijk gewoon om de knikkers!
Niks mis mee, je reageert gewoon alert.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het was me gewoon opgevallenik twijfelde al of ik het wel zou posten, vanwege de indruk die het zou kunnen wekken
Maar zo had ik het ook niet opgevat, ik zag de knipoog welquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:43 schreef Astridj0h het volgende:
ghehe ik knipoog toch. Ik wilde er mee zeggen dat we uiteindelijk altijd om de knikkers spelen, ik net zo goed hoor.. ik haat het om te verliezen, helemaal als er iets te winnen valt!! Geen aanval hoor.
topquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:46 schreef bees het volgende:
ok...
klein beetje creatief met de afval zak en wat geel papier in de schuur....
lampje erbij...
beetje gelevelled en geel iets naar voren gehaald, cropje gemaakt voor het effect....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |