Grote Fok! meetings, verleden tijd?Game on!
FOK! is gewoon veranderd. Van een relatief klein en gezellig forum tot een groot en log medium waarbij je geen overzicht meer hebt op users en subfora. Er zijn er nu zoveel dat je niet eens weet welke allemaal laat staan de topics daarin en de vaste users aldaar.
Daarbij zijn de oldby's inmiddels wel uitgemeet. 5 Jaar lang dezelfde gezichten, dezelfde verhalen en dezelfde roddels. 90% van de oude garde is wel crew geweest inmiddels en is wel uitgepraat. Daarbij zijn meetings loeiduur, reizen, zuipen en eten. De minimeets zijn dan ook gezelliger volgens mij, gelijkgestemden over een stukje zeep, een cd of een fotocamera.
Ikzelf vond de eerste ONZ meet met Blauwe, Tazz en GHaven etc geweldig, en de eerste WAG-meet ook. En de Leiden Kotsmeet en de 2-jaarmeet waren onvergetelijk.
Maar verder, ik heb geen tijd maar ook geen behoefte meer om al die mensen te ontmoeten ofzo. Het is mij te kliekerig en de meeste mensen die er komen zijn niet zo boeiend om elke keer te spreken. Trouwens, alle leuke en minder leuke FOKKers heb ik in 45 uitzendingen van FOK!Radio al een keer heb ontmoet. Qua verlanglijstje met ontmoeten is er dan ook niemand meer die ik nog eens wil zien.