Heb je m nou wel? Vanavond moest je m nog van me lenen omdat je m graag wildequote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:28 schreef marckvandijk het volgende:
Swat 4.... het is idd erg moeilijk om met je team samen te werken. Dus ik ga ook vaak alleen
Kijk Die wil ik dan wel weer hebben!!!quote:
Koeperttttt val me niet lastig...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kijk Die wil ik dan wel weer hebben!!!![]()
![]()
![]()
Doe je best maarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:23 schreef marckvandijk het volgende:
[..]
Koeperttttt val me niet lastig...Moet ik is een Topic over jou beginnen ofzo
CS(S)quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:43 schreef Cheiron het volgende:
Er was volgens mij eens een reeks met de vraag welk spel je momenteel aan het spelen was, maar die kan ik nergens meer terugvinden. Geheel in de spirit van GAM is het misschien leuk om van de gamers te horen met wel spel ze momenteel bezig zijn, waarom, en wat ze er van vinden.
Aangezien de TS begint:
Ik ben momenteel bezig met Banjo Kazooie op de N64. Vroeger () heb ik het spel een paar keer gehuurd, maar nooit gekocht. Nu is mijn vriendin compleet verslaafd geraakt aan Mario 64, heeft ze die uitgespeeld, en leek het mij een goed idee om Banjo Kazooie tweedehands aan te schaffen.
Helaas vindt mn vriendin het spel geen hol aan, maar sinds en dag of 3 kan ik het niet meer neerleggen. Lekker een beetje rondhuppelen in vreemde werelden, alles verzamelen etc.
[afbeelding]
Het valt mij wel op dat het allemaal een stuk minder mooi is dan dat ik mij herinner, maar dat mag dan ook wel. En het is natuurlijk redelijk kinderlijk met vrolijke kleurtjes en dito muziekjes, een beer en een vogel, schattige figuurtjes etcetera.
[afbeelding]
Daar ben ik ook nu even helemaal verslaafd aan.quote:
Ik ga binnenkort weer aan de Forza, maar ik heb altijd last van een moeder die in de kamer naast me ligt, ik kom meestal pas redelijk laat thuis dus dan heeft mn moeder last van me als ik speel. Zaterdag gaat mn moeder 2 weken weg dus kan ik de hele nacht doorspelen.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:50 schreef DinoPK het volgende:
Op dit moment bijna exclusief Wario Ware Twisted, De absoluut leukste game op de GBA,, en een begin gemaakt met Conker.
Op de PC wil ik beginnen met Halflife 2, maar dat spel loopt voor geen ene meter. Maar ja, gekocht dus ik moet hem van mijzelf wel spelen. Verder wel zin om te liven, maar aangezien er geen ene kloot achter de xbox lijkt te zitten komt dat er al even niet van, en ik zie er voorlopig geen verbetering in komen.
Wat is laat, ik heb vorige week pas de DEMO van Far Cry gedaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:07 schreef Balthar het volgende:
Pas FAR CRY gekocht ( beetje laat ik weet het).
Omdat het allebei heel verschillende maar wel gruwelijk vette spellen zijnquote:
De uitbreiding komt er al aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat is laat, ik heb vorige week pas de DEMO van Far Cry gedaan.
Wel goed idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |