Het leek me wel aardig als Fokkers eens zouden vermelden welke games ze momenteel spelen. Laten we er alleen geen opsomtopic van maken maar ook een beetje onderbouwing in de vorm van een mening geven. Dit hoeft niet lang te zijn, zolang maar blijkt wat je van een game vindt of wat je is opgevallen.
Tiger Woods 2005 (Xbox)Nog steeds even verslavend en leuk om te spelen als TW2004. En daar is eigenlijk ook alles mee gezegd. Echt aanvoelen als een nieuwe deel doet het niet. Wat nieuwe golfaccessoires, banen en uitgebreidere mogelijkheden om jezelf na te maken met Game Face. Meer is er niet. Het spel mist echt de online features die in de NTSC-versie wel aanwezig waren.
![]()
Maar goed, ik vermaak me ermee en mijn vriendin kan het ook waarderen hetgeen voor leuke two player actie zorgt.
![]()
Manhunt (Xbox)Dit weekend mee begonnen. Tot nu toe erg leuk spel. Het ldoet me denken aan een John Carpenter film, duister en hard. Ook het gebruik van de koptelefoon is een leuke extra feature. Waarom doen meer spelen dit niet? De Gameplay is eigenlijk vrij eenvoudig maar toch goed uitgewerkt. Het lijkt nog het meest op de sluip en kill acties bij MGS3, maar dan met een betere camera. Continu moeten beslissen om te wachten voor die iets mooiere executie zorgt voor een spannende sfeer. Kortom, leuk sluipen zonder de frustraties van Splinter Cell.
![]()
Advance Wars 2 (GBA)Een klassieker waar ik tijdens verloren uurtjes toch graag naar terugkeer. Ik heb een zwak voor 2D strategietitels en dit is zeker een van de betere. Mooie, eenvoudige interface maar toch erg veel diepgang.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo