quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]![]()
![]()
Het feest kan beginnen van IJlien is binnen
dikke kusen goedemorgen
![]()
Mijn dag is weer goed.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Je vriendinnetje is er jitzzzze
Ga maar snel slijmen voordat we erachter komen dat we dat latente wel kunnen weghalen bij je
Wacht maar totdat je ontdekt dat die banaan ook in andere gaatjes pastquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn dag is weer goed.
En nee, ben geen homo (zal ik ook nooit worden)
nog in ontkennings fasequote:Op woensdag 11 mei 2005 09:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn dag is weer goed.
En nee, ben geen homo (zal ik ook nooit worden)
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je ontdekt dat die banaan ook in andere gaatjes past
tot vanmiddagquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen, ik ga me ff afmelden bij dit topic. ik ga aan de slag met mijn onderzoeksvoorstel. beetje eng om te fokken als de directeur ineens achter je kan verschijnen. Ik ben er vanmiddag denk ik weer. tot dan
Succes he!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mensen, ik ga me ff afmelden bij dit topic. ik ga aan de slag met mijn onderzoeksvoorstel. beetje eng om te fokken als de directeur ineens achter je kan verschijnen. Ik ben er vanmiddag denk ik weer. tot dan
Tot vanmiddagquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ohhh nou ga maar lekker uitzieken dan!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goeiemorgen lieverd![]()
Ben inderdaad ziek, dus ben lekker thuis gebleven.
Heb je lekker geslapen?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hij heeft alle stomme foto's eruitgehaald natuurlijk toen ie wist dat jij ging kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Complex: heb je ff opgezocht op slnde helft van je foto's doet t niet
![]()
Dat ga ik vandaag ook doen, ik denk morgen ook.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ohhh nou ga maar lekker uitzieken dan!!![]()
Ik heb heerlijk geslapen, gister een stukje van Der Untergang gekeken.. ulh.. ik hou er niet zo van als ik een reallife amputatie voorgeschoteld krijg voordat ik ga slapen..![]()
![]()
ohh zal jou ook ns opzoekenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
..
![]()
waarom heeft hij ze dan niet allemaal weggehaald?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Hij heeft alle stomme foto's eruitgehaald natuurlijk toen ie wist dat jij ging kijken
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Hij heeft alle stomme foto's eruitgehaald natuurlijk toen ie wist dat jij ging kijken
Succes goddess!quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Der untergang valt best mee qua amputaties en doden.... alleen op het einde als alle duitsertjes bang worden en zelfmoord gaan plegen zie je ineens heel veel dooienquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ohhh nou ga maar lekker uitzieken dan!!![]()
Ik heb heerlijk geslapen, gister een stukje van Der Untergang gekeken.. ulh.. ik hou er niet zo van als ik een reallife amputatie voorgeschoteld krijg voordat ik ga slapen..![]()
![]()
sssttt niet zo hardquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Omdat de server het toen niet meer zo goed deedquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:02 schreef babba_ het volgende:
[..]
waarom heeft hij ze dan niet allemaal weggehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |