hehe, dus dat word weer een top 10 voor jou vandaagquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik denk dat ik het op hetzelfde tempo ga aanpassen als de baas t heeft nagekeken
Oh, gaat wel lukken!quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog iets minder dan 9 weken. dan is mijn stage voorbij
Dan heb je dus genoeg tijd om te fokken !quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik denk dat ik het op hetzelfde tempo ga aanpassen als de baas t heeft nagekeken
ik moet vandaag ook mijn onderzoeksvoorstellen opnieuw inleveren voor afstudeeropdracht. dus dat wordt ook wel een uurtje werk. dus genoeg tijd om te fokkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan heb je dus genoeg tijd om te fokken !
Uurtje van half 5 tot half 6quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet vandaag ook mijn onderzoeksvoorstellen opnieuw inleveren voor afstudeeropdracht. dus dat wordt ook wel een uurtje werk. dus genoeg tijd om te fokken
Gelukkig maar, zonder jou zou dit topic niet zijn zoals het zou moeten zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik moet vandaag ook mijn onderzoeksvoorstellen opnieuw inleveren voor afstudeeropdracht. dus dat wordt ook wel een uurtje werk. dus genoeg tijd om te fokken
*KUCH*slijmbal*KUCH*quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zonder jou zou dit topic niet zijn zoals het zou moeten zijn
Dat ijsmeis jou vriendin wordtquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:44 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dat jij zo wordt? Of dat je zo'n vriendin krijgt?
Emmerquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
*zucht, emmertje??quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
oh sorryquote:
De mijne is morgen en overmorgen de hele dag niet aanwezig en vandaag de halve dag afwezigquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:45 schreef Megter het volgende:
Ik hoor trouwens dat m'n stagebegeleider heel de dag niet aanwezig is...
Wie zegt dat ik al niet zo ben?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:44 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dat jij zo wordt? Of dat je zo'n vriendin krijgt?
Dus jij gaat voor het record?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:45 schreef Megter het volgende:
gefeliquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:47 schreef Fisher het volgende:
nou mensen... 1000
dus tijd om te gaan werkenik ben hier vanmiddag nog wel
hojje
Ik een slijmbal ??? is dat de waarheid ??quote:
zei ik wat anders dan?quote:
same herequote:Op woensdag 11 mei 2005 09:45 schreef Megter het volgende:
Gefeliciteerd, en werk ze vandaagquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:47 schreef Fisher het volgende:
nou mensen... 1000
dus tijd om te gaan werkenik ben hier vanmiddag nog wel
hojje
Ik zit in dubio; of m'n scriptie proberen af te ronden, of topposter hier worden...:')quote:
dat laatstequote:Op woensdag 11 mei 2005 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik een slijmbal ??? is dat de waarheid ??
Of bedoel je dat dit topic anders is als jij er niet bent ?
nou dat lijkt me geen moeilijke keuzequote:Op woensdag 11 mei 2005 09:49 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zit in dubio; of m'n scriptie proberen af te ronden, of topposter hier worden...:')
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:49 schreef babba_ het volgende:
[..]
nou dat lijkt me geen moeilijke keuze![]()
Mij ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:49 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zit in dubio; of m'n scriptie proberen af te ronden, of topposter hier worden...:')
JUIST!quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mij ook niet.
beter je scriptie afronden
Ja, dat ga ik ook doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mij ook niet.
beter je scriptie afronden
jitzzzze wil geen concurentiequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik al niet zo ben?.
Maar ik bedoelde dat ik een vriendinnetje krijg.
Altijd fijn om met zo'n opmerking je dag te beginnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
1. klopt, moest me toch ziek melden op dit tijdstip
2. das voor IJlien
3.Dat is mijn handelsmerk
zegt de grootste nepstagiairquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
Gaan jullie nou allemaal ineens hard aan het werk ????
nepstagiairs
Precies, nu ik thuis zit (en dus de hele dag ongegeneerd kan fokken) ga ik echt voor het record.quote:
Hiquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Altijd fijn om met zo'n opmerking je dag te beginnen![]()
Goeiemorgen schat, ben je ziek?? Dikke kus voor jou!![]()
Hallo iedereen!!
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hallo iedereen!!
Je vriendinnetje is er jitzzzzequote:Op woensdag 11 mei 2005 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, nu ik thuis zit (en dus de hele dag ongegeneerd kan fokken) ga ik echt voor het record.
Dus Megter, opzouten, latente homo
moguhquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hallo iedereen!!
Goeiemorgen lieverdquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hallo iedereen!!
hoiquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hallo iedereen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |