quote:top speed 315.4 kph
0 - 60 mph 3.9 seconds
0 - 1/4 mile 12.0 seconds
quote:engine 90 Degree V8
position Mid Longitudinal
aspiration Natural
valvetrain DOHC, 4 Valves per Cyl w/Variable Timing, Variable Intake Tract
fuel feed Electronic Sequential Injection
displacement 4308 cc / 262.9 cu in
bore 92 mm / 3.62 in
stroke 81 mm / 3.19 in
compression 11.3:1
power 360.4 kw / 483.3 bhp @ 8500 rpm
hp per litre 112.19 bhp per litre
bhp/weight 333.31 bhp per weight
torque 465 nm / 343.0 ft lbs @ 5250 rpm
redline 8500
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 07:42 schreef -Xerxes- het volgende:
Dammit, wat een geile bak!
Nou baal ik eik dat ik gister een Lancia Delta HPE 2.0 HF Turbo gekocht heb met 96bhp per liter
Dankjequote:
quote:Meer info?
quote:Opties / opmerkingen:
3 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen. ABS, airconditioning, lederen bekleding, lichtmetalen velgen 17" , mistlampen, schuifdak elektrisch, sportinterieur, elektronisch geregeld sportonderstel, startonderbreker, stuurbekrachtiging. nieuwe koppeling, nieuwe banden, nieuwe dynamo, grote beurt gehad, auto is zowel technisch als carrosserie in uitstekende staat!
170.000quote:km stand?
'97quote:boujaar?
Lancia Nuovo Delta HPE 2.0 HF Turbo, met 192bhp en Garrett T3 turboquote:uitvoering?
quote:Wel foto's posten he!
Neeneequote:
Wat is de maat van de velgen + banden die je er nu onder hebt (de 16" ???) volgens mij moet dat ook onder een 155 passen namelijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:09 schreef -Xerxes- het volgende:
Dat is de allerduurste uitvoering, met elektronisch geregeld sportonderstel met 2 standen, auto en sport. Op auto past ie in een fractie van een seconde automatisch de demping aan aan de hand van de wegomstandigheden, horizontale en verticale beweging/versnelling. Op sport staat ie gewoon kei en keihard afgeveerd
Tevens een complete climatcontrol erin, ABS, visco sper-diff, recaro sportinterieur en in plaats van de velgen op de foto (16") komen er 17" TSW wielen onder.
Ik moet als ik hem volgende week ophaal alleen nog ff wat verder verlagen, sportuitlaat eronder, open K&N kelk en (uiteraard) een mooi dumpvalve erop zetten
Onder een zwarte of champagne kleurige welquote:
Coole bak. Wil wel vooruit zeker!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:00 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Lancia Nuovo Delta HPE 2.0 HF Turbo, met 192bhp en Garrett T3 turbo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn de fotootjes van de ad, zodra ik hem heb kijk ik wel ff voor wat grotere foto's
Ik wil hem ook wel voor je halen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:13 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik dácht zelf voor de proefrit dattie "ietsje" sneller zou zijn dan mn 626. ietsje. Ja, dat dacht ik.
De tering! Het is echt een bommetje. iig een flink stuk sneller dan de MB C280 AMG Sport van mn broertje, en die is al een stuk sneller dan mn 626
Volgend weekend kan ik hem in principe ophalen. Probleem is alleen dat ik dat weekend voor 99,99999% op zaterdag moet werken tot een uur of 4 a 5 's middags
Echt wat voor mijquote:Ochtendhumeur
De Delta reageert een beetje chagrijnig als je hem net tot leven gewekt hebt, als Cruella DeVil uit "101 Dalmatiërs" op een dag dat 'r haar niet wil. Met zo'n air van "als 't dan toch moet", zét hij zich er de eerste meters maar toe.
Gelukkig duurt z'n ochtendhumeur heel kort: hij heeft geen zin, maar maakt het. Héél langzaam met de rij meerijden is een gruwel. Bokkend en tegenstribbelend vertelt hij het volledig met je eens te zijn en die file reuze-irritant te vinden.
Als je voor de instelbare schokbrekers kiest - kost maar liefst zo"n 4.000 piek (maar is wel een aanrader) is het onderstel van de Delta naar keuze hard (schokdempers in "Auto") of spijkerhard (in "Sport") afgestemd - communicatie vóór alles.
Wat je in de Lancia overkomt als je gaspedaal intrapt, tart iedere beschrijving. Als je met lekker veel toeren de koppeling loslaat, accelereert de Delta niet, nee: hij ontploft. Een gezellig stapeltje losgeslagen straatstenen achterlatend, krakataut de Delta zich een weg door alle landelijke limieten. Even een voorliggertje inhalen? Zoals een jachtluipaard met een gazelle
omgaat: hard en meedogenloos. Maar pas op: dan moet je wel in de juiste versnelling zitten. Want trap het rechter-pedaal in bij 80 in z'n "5", dan geeft hij niet thuis. Maar als de toerenteller de 3500 voorbij is en de turbo komt een handje helpen, dan gaat de Delta er opeens weer met eenn rotgang vandoor - da's bijna eng.
Daarbij: iemand die in 'n Delta Turbo 80 in z'n 5 rijdt, zou zich toch moeten laten nakijken. Gewoon één - of leuker: twee - versnellingen terug en BOEM, de lont maakt weer korte metten met het kruitvat. De besturing is daarbij geweldig: bekrachtigd, en toch met gevoel. Dat kunnen de Italianen tegenwoordig wel.
Eén serieuze kanttekening: dit soort grappen kost je een klein vermogen aan brandstof - we hebben fors doorgereden, daar sméékt-ie nu eenmaal om, maar zelfs dan is een verbruik van 1 op 7,1 ronduit schrikbarend.
De lol zit hem bij deze auto vooral in de krankzinnige snelheden waarmee hij bochten verslindt, niet zozeer in de manier waarop hij het doet. Het ding is domweg niet te verstoren. Goed, je moet wel oppassen met al te bruusk van het gas gaan in een bocht, maar dat is in élke auto vragen om moeilijkheden.
Om kort te gaan: als u wilt weten met wat voor een grijns wij deze auto hebben gereden, dan kunnen wij u van harte aanraden uw mondhoeken op uw kruin vast te nieten.
Hij maakt met standaard luchtfilter en uitlaat al behoorlijk lawaai, dát, plus dat ie al vrolijk sist.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:59 schreef Fugie het volgende:
ik vind een sebring echt wel wat voor eronder, beter dan japstyle of standaard of iets anders wat veel herrie maakt. Dat zou zonde zijn want dat past niet bij de auto.
gaat me niet om het merk, die uitlaat past gewoon niet onder die auto.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:59 schreef Fugie het volgende:
ik vind een sebring echt wel wat voor eronder, beter dan japstyle of standaard of iets anders wat veel herrie maakt. Dat zou zonde zijn want dat past niet bij de auto.
Doe jij eens een voorstel zou ik zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
gaat me niet om het merk, die uitlaat past gewoon niet onder die auto.
ik bedoelde dan ook het soort uitlaat, een sebring/remus maakt geen kankerherrie maar ziet er wel goed uit. Moet je natuurlijk wel de goeie uitkiezenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
gaat me niet om het merk, die uitlaat past gewoon niet onder die auto.
naja je moet zelf weten natuurlijk, tis jouw auto. Ik heb ook een Remus op een Jeepquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:09 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Doe jij eens een voorstel zou ik zeggen
Met plaatje uiteraard
In dat geval heb ik nog wel een foute xerxes te koop staan voor jequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:13 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik vind je wel een beetje een foute gast hoor Xerxes!![]()
Das die mazda 626 2.5 v6 toch? Laat eens een fotootje zien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:20 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
In dat geval heb ik nog wel een foute xerxes te koop staan voor je
Mis je het raggen nogsteeds?quote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
ik behoor weer tot de werkende klasse![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:11 schreef sdk het volgende:
Lancia Delta HPE HF Turbo - 0-240 km/h
Dat gaat wel hard
Is zo'n uitlaat die je op Integrales terugvindt niet iets?
[afbeelding]
dat IS japstyle... langere en dunnere pijp op t einde is een mustquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:07 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wel een beeeetje jap
en dat is gebaseerd op?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je bent een sjon dus waarom zou je het niet doen
laat t je smakenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:38 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat afsluiten en naar een etentje waar die absoluut geen zin in heeft![]()
succesquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:38 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat afsluiten en naar een etentje waar die absoluut geen zin in heeft![]()
Dank je, het wordt een paar uur allerij gezeik aanhoren, dat was nou juist de reden dat ik het al en half jaar uitstelquote:
bmw 02quote:
o.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
tijdje rijbewijs en dan rwd auto tegen een boom zetten, dat doen alleen sjonnies.
?quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:56 schreef -Muse- het volgende:
langste 5 minuten van mijn leven...
dan mag ie naar huisquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:00 schreef BazzoS het volgende:
6 uur wat gewerkt?
Hij komt uit brabant. Hier zeggen wij zo dat we klaar zijn met werken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:00 schreef BazzoS het volgende:
6 uur wat gewerkt?
ze kennen je.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
schoonamekn is kut. Mooie is dat mijn ouders altijd op de laatste dag de schoonmaakster langs laten komen![]()
lol dat doen die van mij nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
schoonamekn is kut. Mooie is dat mijn ouders altijd op de laatste dag de schoonmaakster langs laten komen![]()
waar doe je dat?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:44 schreef Fugie het volgende:
jeej over kwartier weer pokerenKan ik weer centjes winnen
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:43 schreef Fugie het volgende:
en is het een beetje geile schoonmaakster dan ?
gmtaquote:
niet niet nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:52 schreef Hugster het volgende:
Bas jij ben ook een sjonnie![]()
![]()
ex. golf, petje, foute house
NEEEEEEEEEEEEEEE DE HORROR... DE TERROR!!!!! DE PIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:55 schreef ook_gek het volgende:
http://abum.com/?show_media=779
ik kan hier om blijven lachen echt waar. Die mensen die met hun oren dicht zitten en met witte doekjes aan het zwaaien zijn![]()
lol jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:02 schreef ook_gek het volgende:
http://abum.com/?show_media=1081
deze blijft ook gewoon leuk
Fugiequote:
linkin parkquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:08 schreef ook_gek het volgende:
dan vind ik Linkin Park - Breaking The Habit toch een stuk beter![]()
blabla in a world of dweemsquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:55 schreef ook_gek het volgende:
http://abum.com/?show_media=779
ik kan hier om blijven lachen echt waar. Die mensen die met hun oren dicht zitten en met witte doekjes aan het zwaaien zijn![]()
dat stukje vlak voor het einde dan dat ze met zn allen even nog eens keihard een stem opzettenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:59 schreef Youp het volgende:
die herman ook... k word spontaan gefrustreerd als ik dat zie.... als ik met die jongen samen moest werken ofzo he... dan schopte ik m iedere dag ZOOO hard...
ik zou compleet krom liggen als ik daar in dat stadion zou zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:13 schreef Youp het volgende:
[..]
dat stukje vlak voor het einde dan dat ze met zn allen even nog eens keihard een stem opzetten
of kotsneigingen krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik zou compleet krom liggen als ik daar in dat stadion zou zijn
Dat mag ik niet meerquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:29 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Das die mazda 626 2.5 v6 toch? Laat eens een fotootje zien.
Die heb ik nog een lopen, van een half jaar geleden. Geen enkele serieuze reactie op gehad.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:22 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Die heb ik nog een lopen, van een half jaar geleden. Geen enkele serieuze reactie op gehad.
9 van de 10 mensen liggen al te zeiken als de benzine 1 cent duurder word met een auto die 1 op 14 rijd ofzo, ja, dan moet je niet die mazda van mij hebben nee.
Die zuipt verdomme nog meer als zn baas (en die (zn baas dus)lust hem ook graag))
pfffquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:22 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Die heb ik nog een lopen, van een half jaar geleden. Geen enkele serieuze reactie op gehad.
9 van de 10 mensen liggen al te zeiken als de benzine 1 cent duurder word met een auto die 1 op 14 rijd ofzo, ja, dan moet je niet die mazda van mij hebben nee.
Die zuipt verdomme nog meer als zn baas (en die (zn baas dus)lust hem ook graag))
wat kost je dit allemaal ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja kut man, ik ging zo goedMaar 2 vrouwen was niet genoeg tegen 3 zevens.
niets, was gratis toernooiquote:
ja, maar jij bent mij niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:32 schreef Youp het volgende:
[..]
die aflevering heb ik ook pas 4x gezien......
egoquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:47 schreef Youp het volgende:
[..]
oja, even vergeten
ik dacht dat alle sjonnies t zelfde waren
my thoughts exactlyquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:46 schreef Fugie het volgende:
koop je die auto lepel je de motor over en je betn klaar.
nee die opel is lekker...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:10 schreef Fugie het volgende:
wat moet ik dan zeggen, breng allebei naar de sloop en koop een fatsoenlijke auto? Dan krijg ik weer van die opmerkingen als: Nee die opel is lekker....
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:31 schreef Fugie het volgende:
hah wat grappig, niveau hier is bedroevend zonder hugo en herman
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:50 schreef Fugie het volgende:
ik dacht dat die 12 liter in een viper veel was (of was dat 8?) Naja iig, ik ga slapen
Ik ben eigenlijk klaarquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hey hup, ga je kamer opruimen.
Fugie weltruste
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
alles lekker?
Ik ben zowat de hele dag buiten geweestquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:14 schreef Streetracer het volgende:
Zitten jullie nou nog steeds binnen? Volgens mij moet PTA ook even op zwart, zodat jullie buiten gaan spelen.
Kan bij jouw Windows XP de window ook open dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben zowat de hele dag buiten geweest
quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:18 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Kan bij jouw Windows XP de window ook open dan?![]()
Streetquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:18 schreef Streetracer het volgende:
[..]
Kan bij jouw Windows XP de window ook open dan?![]()
Hej tjab,quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Street
Long time no see man!
Welke auto rijd je nu?
Wat ik al zei in het andere SC topic.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef PeuRac het volgende:
Komt net een klanten auto, een XKR Convertible (400kp, sneller als een Porsche), met een openluchtfilter ter grootte van een klein 10L emmer, een open uitlaat, 3cm verlaagd, stoel verlaagd, en nog meer van die ongein![]()
Ding klinkt echt![]()
![]()
Van de garage naar de parkeerplaats?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:07 schreef PeuRac het volgende:
net ff in de Range Rover Sport gereden, 390pk![]()
Mja, is het straks eindelijk weekend. Is het kutweer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:01 schreef Youp het volgende:
hmmz er komen wolken... vieze wolken... schijnt de hele dag de zon... zit je op school... word het tijd om naar huis te gaan... vettig weer
precies...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, is het straks eindelijk weekend. Is het kutweer..
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:38 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Van de garage naar de parkeerplaats?
Succes alvastquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:06 schreef Youp het volgende:
[..]
precies...
en ik heb dalijk motorrij examen voor voertuigbeheersing.... had graag dat t een beetje mooi weer was enzo...
terwijl ik vorige week in de regen uitermate goed presteerde
mijn longinhoud zal niet toereikend genoeg zijn om het tot daar weg te blazenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:15 schreef Youp het volgende:
[..]
begin maar te blazen, misschien waait het hier ook wel weer weg
Nee he?quote:
JOHquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:31 schreef Youp het volgende:
ik denk dat je nieteens de wolken recht boven je haalt
nee, tyfus gestresst ventje.quote:
RobbelBobbelquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nee, tyfus gestresst ventje.
Gefe met je promotie van parasiet naar arbeider trouwens
En wanneer hoeven wij niet meer voor jou uitspattingen te betalen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
mijn uitspattingen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En wanneer hoeven wij niet meer voor jou uitspattingen te betalen?
Anaalmeisquote:
chillquote:
Hey, nu geen gekke dingen meer doen met andere jongens hequote:
Sorry Peu.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, nu geen gekke dingen meer doen met andere jongens he
dankuquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
nee niet vertellen dat ie wat maagzuur heeft moeten verdurenIk zei gewoon, ja uh ik zat in de trein en wou de tijd bekijken en toen deed zag het er zo uit
![]()
boeit die verkopers niets, die sturen hem op en zien wel wat er gebeurdquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan moet je hem ook bij een Zeeuw hebben ingeleverd als hij DAT geloofd
aja, en die jopies die hem in ontvangst nemen hebben toch een IQ van 2,5 dus dat scheeltquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
boeit die verkopers niets, die sturen hem op en zien wel wat er gebeurd![]()
sinds wanneer zit jij bij orange reparatiecentrum ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
aja, en die jopies die hem in ontvangst nemen hebben toch een IQ van 2,5 dus dat scheelt![]()
gisteren aangenomenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
sinds wanneer zit jij bij orange reparatiecentrum ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |