Niet zo bijdehand, snotneus!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
koffie is toch ook een drank??
drank (de ~ (m.), ~en)
1 vloeistof om te drinken
Mij schoot Bosch even door het hoofdje, maar dat was vanwege de rode hoedjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doet me een beetje aan Brueghel denken.
Een stevige vrijpartij is de enige remedie, vrees ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:10 schreef Augustina het volgende:
Hoe moeten we nou ooit nog slapen straks. Al piekerend zullen we in ons bed liggen woelen, vermoed ik.
Maar dat brengt ons niet tot het antwoord ben ik bang.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:15 schreef Gajus het volgende:
[..]
Een stevige vrijpartij is de enige remedie, vrees ik.![]()
Niet tot het goede antwoord, maar wellicht wel tot een bevredigend antwoord.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:18 schreef Augustina het volgende:
Maar dat brengt ons niet tot het antwoord ben ik bang.
Proef ik enige jalousie uit deze opmerking?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
Oeis, Augustina is al net zo'n vroege vogel als AR.
Jij slaat nogal eens de spijker op zijn kop.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:46 schreef Gajus het volgende:
[..]
Proef ik enige jalousie uit deze opmerking?![]()
Niet zo moeilijk in dit geval. Ik heb er zelf ook last van.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jij slaat nogal eens de spijker op zijn kop.
Opperstumper...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Stelletje stumpers...
Kijk eens in de spiegel.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Stelletje stumpers...
Ik geef jou groot gelijk. Daar neem ik een neut op.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
En daarmee mijn nachtrust voorgoed verstoren?
Mij niet gezien, Gajus.
In mijn linkerhand een glaasje èn een fakkeltje, met mijn rechterhand aan het digitale klavier ... het leven is zo slecht nog niet.quote:
Zozo, jij hebt grote handen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:07 schreef Gajus het volgende:
[..]
In mijn linkerhand een glaasje èn een fakkeltje, met mijn rechterhand aan het digitale klavier ... het leven is zo slecht nog niet.![]()
Mijn handen zijn behoorlijk groot, maar bovenal behoorlijk soepel, overgehouden van mijn piano-oefeningen in mijn jeugd.quote:
Als je je zintuigen niet overbelast dan kun je van een mespuntje genot reeds genieten.quote:Er is niet veel voor nodig om te kunnen genieten.
Zullen we een keer een wedstrijdje vingervlugheid doen?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:31 schreef Gajus het volgende:
[..]
Mijn handen zijn behoorlijk groot, maar bovenal behoorlijk soepel, overgehouden van mijn piano-oefeningen in mijn jeugd.deze smiley visualiseert mijn piano-oefeningen
Mijn zintuigen zijn selectief, maar wel intens.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:31 schreef Gajus het volgende:
Als je je zintuigen niet overbelast dan kun je van een mespuntje genot reeds genieten.![]()
Bijvoorbeeld: een muntstuk verplaatsen tussen je vingers.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zullen we een keer een wedstrijdje vingervlugheid doen?
Mijn hand(jes) zijn klein, maar mijn vingers zijn overbeweeglijk.
Als jij onder selectief bedoelt dat jij sommige zintuigelijke signalen wel of niet laat doordringen tot het brein, dan voorkom jij daarmee overbelasting. Dan bedoelen wij hetzelfde.quote:Mijn zintuigen zijn selectief, maar wel intens.
Van overbelasting is alleen sprake wanneer ik dingen in me opneem die me niet aanstaan.
Daar ben ik stukken minder goed in dan in vingertrommelen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 03:00 schreef Gajus het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: een muntstuk verplaatsen tussen je vingers.
In wat ik tot mijn brein laat doordringen, heb ik niet altijd vrije keus helaas, in sommige situaties kom je er niet aan onderuit je dan aan te passen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 03:00 schreef Gajus het volgende:
Als jij onder selectief bedoelt dat jij sommige zintuigelijke signalen wel of niet laat doordringen tot het brein, dan voorkom jij daarmee overbelasting. Dan bedoelen wij hetzelfde.
Ik weet niet precies wat vingertrommelen voorstelt, maar het lijkt mij - qua spiergebruik - vergelijkbaar met het maken van een tremolo op de piano. Ik ben benieuwd naar een demonstratie vingertrommelen van jou.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 03:12 schreef ALTER-EGO het volgende:
Daar ben ik stukken minder goed in dan in vingertrommelen.
Herkenbaar.quote:In wat ik tot mijn brein laat doordringen, heb ik niet altijd vrije keus helaas, in sommige situaties kom je er niet aan onderuit je dan aan te passen.
Maar zover ik het wel zelf in de hand heb, ben ik inderdaad zo selectief dat ik overbelasting voorkom.
Mijn vingers willen altijd meetrommelen met de maat van de muziek en aangezien ik voornamelijk hele snelle muziek luister, zijn mijn vingertrommelbewegingen razendsnel te noemen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 03:33 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat vingertrommelen voorstelt, maar het lijkt mij - qua spiergebruik - vergelijkbaar met het maken van een tremolo op de piano. Ik ben benieuwd naar een demonstratie vingertrommelen van jou.
Dan zal ik jullie voorbeeld maar gaan volgen. Nachtrust zal me goed doen, want in brakke staat ben ik nog wel enigszins na gister.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 03:33 schreef Gajus het volgende:
Herkenbaar.
Enfin, het voorbeeld van AR en Augustina verdient navolging. Althans van mij. Ik wens alle nachtbrakers alvast een goede nacht, zonder overmatig overlast van de luilakkers.![]()
Nou, zoiets is het wel volgens mijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
De kosmonaut, of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |