abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:21:48 #201
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_52696040
Drunken Language...

Things That Are Difficult To Say When You're Drunk:
1. Innovative
2. Preliminary
3. Proliferation
4. Cinnamon

Things That Are Very Difficult To Say When You're Drunk:
1. Specificity
2. Anti-constitutionalistically
3. Passive-aggressive disorder
4. Transubstantiate

Things That Are Downright Impossible To Say When You're Drunk:
1. Thanks, but I don't want to have sex.
2. Nope, no more booze for me!
3. Sorry, but you're not really my type.
4. Taco Bell? No thanks, I'm not hungry.
5. Good evening, officer. Isn't it lovely out tonight?
6. Oh, I couldn't! No one wants to hear me sing karaoke.
7. I'm not interested in fighting you.
8. Thank you, but I won't make any attempt to dance, I have no coordination. I'd hate to look like a fool!
9. Where is the nearest bathroom? I refuse to piss in this parking lot or on the road side.
10. I must be going home now as I have to work in the morning.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:28:41 #202
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52841659
Er was eens een hoer die een tatoeage langs haar benen had getatoeëerd. Op haar ene been had ze Zidane getatoeëerd en op haar andere been Beckham.
Dan komt er een Fransman langs. De vrouw zegt : Als jij weet wie deze twee voetballers zijn dan mag jij een keer gratis jeweetwellen. Zegt die Fransman :Ja, die ene weet ik wel, dat is Zidane. Maar die andere ken ik niet. De volgende dag komt er een Engelsman binnen en die zegt: Ja die ene ken ik wel, dat is Beckham, maar die andere ken ik niet.
De volgende dag komt er een Nederlander. Het hoertje vraagt opnieuw:als jij weet wie deze 2 zijn mag jij me gratis jeweetwellen. De man zegt : Die 2 buitenste ken ik niet, maar die middelste, dat is Michael Reiziger!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  zaterdag 1 september 2007 @ 20:33:58 #203
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_52874606
Real Or Not?!

A cockroach will live nine days without its head, before it starves to death.

A crocodile cannot stick its tongue out.

A pig's orgasm lasts for 30 minutes.

A snail can sleep for three years.

All Polar bears are left-handed.

American Airlines saved $40,000 in 1987 by eliminating one olive from each salad served in first-class.

Americans on average eat 18 acres of pizza every day.

An ostrich's eye is bigger than its brain.

Babies are born without knee caps. They don't appear until the child reaches 2 to 6 years of age.

Banging your head against a wall uses 150 calories an hour.

Butterflies taste with their feet.

Cats have over one hundred vocal sounds, dogs only have about ten.

Cat's urine glows under a black light.

China has more English speakers than the United States.

Donald Duck comics were banned in Finland because he doesn't wear pants.

Dueling is legal in Paraguay as long as both parties are registered blood donors.

Elephants are the only animals that can't jump.

Every time you lick a stamp, you're consuming 1/10 of a calorie.

February 1865 is the only month in recorded history not to have a full moon.

Humans and dolphins are the only species that have sex for pleasure.

I am. is the shortest complete sentence in the English language

If Barbie were life-size, her measurements would be 39-23-33. She would stand seven feet, two inches tall and have a neck twice the length of a normal human's neck.

If the population of China walked past you in single file, the line would never end because of the rate of reproduction.

If you fart consistently for 6 years and 9 months, enough gas is produced to create the energy of an atomic bomb.

If you keep a goldfish in a dark room, it will eventually turn white.

If you yelled for 8 years, 7 months and 6 days, you would have produced enough sound energy to heat one cup of coffee.

In ancient Egypt, priests plucked EVERY hair from their bodies, including their eyebrows and eyelashes.

In the last 4000 years, no new animals have been domesticated.

It's impossible to sneeze with your eyes open.

Leonardo Da Vinci invented the scissors.

Marilyn Monroe had six toes.

Michael Jordan makes more money from Nike annually than all of the Nike factory workers in Malaysia combined.

More people are killed by donkeys annually than are killed in plane crashes.

No word in the English language rhymes with month.

Nutmeg is extremely poisonous if injected intravenously.

On average, people fear spiders more than they do death.

One of the reasons marijuana is illegal today is because cotton growers in the '30s lobbied against hemp farmers, they saw it as competition.

Only one person in two billion will live to be 116 or older.

Our eyes are always the same size from birth, but our nose and ears never stop growing.

Right-handed people live, on average, nine years longer than left-handed people do.

Shakespeare invented the word "assassination" and "bump."

Some lions mate over 50 times a day.

Starfish haven't got brains.

Stewardesses is the longest word typed with only the left hand.

The ant always falls over on its right side when intoxicated.

The average human eats eight spiders in their lifetime at night.

The catfish has over 27,000 taste buds.

The cruise liner, Queen Elizabeth 2, moves only six inches for each gallon of diesel that it burns.

The electric chair was invented by a dentist.

The human heart creates enough pressure when it pumps out to the body to squirt blood 30 feet.

The male praying mantis cannot copulate while its head is attached to its body. The female initiates sex by ripping the male's head off.

The most common name in the world is Mohammed.

The name of all the continents end with the same letter that they start with.

The name Wendy was made up for the book "Peter Pan."

The Pentagon, in Arlington, Virginia, has twice as many bathrooms as is necessary. When it was built in the 1940s, the state of Virginia still had segregation laws requiring separate toilet facilities for blacks and whites.

The sentence, "The quick brown fox jumps over the lazy dog" uses every letter in the English language.

The shortest war in history was between Zanzibar and England in 1896. Zanzibar surrendered after 38 minutes.

The strongest muscle in the body is the tongue.

The word "lethologica" describes the state of not being able to remember the word you want.

The word racecar and kayak are the same whether they are read left to right or right to left.

There are two credit cards for every person in the United States.

TYPEWRITER is the longest word that can be made using the letters on only one row of the keyboard.

Women blink nearly twice as much as men.

You are more likely to be killed by a Champagne cork than by a poisonous spider.

You can't kill yourself by holding your breath.

You share your birthday with at least nine million other people in the world.
pi_52874793
die is best geniaal zonder grappig te zijn.
pi_52879656
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 01:04 schreef freddygonzales het volgende:
Hoe heet het geile zusje van roodkapje?

Afzuigkapje
Ik vind em wel leuk
pi_52907096
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:33 schreef Snakey het volgende:
Real Or Not?!
een hele moooie, de gemiddelde Fokker haakt af na een zin , gooi ik er even een platte tegenin. t rijmt ook nog.

Jip en Janneke
Jip en Janneke hebben een boom in de tuin staan.
Zegt Jip tegen Janneke : Als jij in de boom klimt krijg je €50,-
De volgende dag zegt Jip hetzelfde tegen Janneke : Als je in de boom klimt krijg je €50,-.
Janneke rent naar om en zegt oma ik heb €100,- euro van Jip gekregen omdat ik in de boom geklommen ben.
Oma zegt : maar janneke snap je het niet dat doet hij alleen omdat hij je onderbroek wil zien.
De volgende dag klimt Janneke weer in de boom en krijgt weer €50,-.
Ze rent weer naar oma en zegt oma ik heb weer €50,- van Jip gekregen.
Zegt oma weer : Dat doet hij alleen om je omdat hij je onderbroek wil zien. Waarop Janneke antwoord : maar deze keer had ik geen onderbroek aan.

--------------------------------------------------------------------------------
De Puta Madre
  maandag 3 september 2007 @ 08:11:28 #207
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_52909411
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 20:33 schreef Snakey het volgende:
Real Or Not?!

A cockroach will live nine days without its head, before it starves to death.

A crocodile cannot stick its tongue out.

A pig's orgasm lasts for 30 minutes.

A snail can sleep for three years.

All Polar bears are left-handed.

American Airlines saved $40,000 in 1987 by eliminating one olive from each salad served in first-class.

Americans on average eat 18 acres of pizza every day.

An ostrich's eye is bigger than its brain.

Babies are born without knee caps. They don't appear until the child reaches 2 to 6 years of age.

Banging your head against a wall uses 150 calories an hour.

Butterflies taste with their feet.

Cats have over one hundred vocal sounds, dogs only have about ten.

Cat's urine glows under a black light.

China has more English speakers than the United States.

Donald Duck comics were banned in Finland because he doesn't wear pants.

Dueling is legal in Paraguay as long as both parties are registered blood donors.

Elephants are the only animals that can't jump.

Every time you lick a stamp, you're consuming 1/10 of a calorie.

February 1865 is the only month in recorded history not to have a full moon.

Humans and dolphins are the only species that have sex for pleasure.

I am. is the shortest complete sentence in the English language

If Barbie were life-size, her measurements would be 39-23-33. She would stand seven feet, two inches tall and have a neck twice the length of a normal human's neck.

If the population of China walked past you in single file, the line would never end because of the rate of reproduction.

If you fart consistently for 6 years and 9 months, enough gas is produced to create the energy of an atomic bomb.

If you keep a goldfish in a dark room, it will eventually turn white.

If you yelled for 8 years, 7 months and 6 days, you would have produced enough sound energy to heat one cup of coffee.

In ancient Egypt, priests plucked EVERY hair from their bodies, including their eyebrows and eyelashes.

In the last 4000 years, no new animals have been domesticated.

It's impossible to sneeze with your eyes open.

Leonardo Da Vinci invented the scissors.

Marilyn Monroe had six toes.

Michael Jordan makes more money from Nike annually than all of the Nike factory workers in Malaysia combined.

More people are killed by donkeys annually than are killed in plane crashes.

No word in the English language rhymes with month.

Nutmeg is extremely poisonous if injected intravenously.

On average, people fear spiders more than they do death.

One of the reasons marijuana is illegal today is because cotton growers in the '30s lobbied against hemp farmers, they saw it as competition.

Only one person in two billion will live to be 116 or older.

Our eyes are always the same size from birth, but our nose and ears never stop growing.

Right-handed people live, on average, nine years longer than left-handed people do.

Shakespeare invented the word "assassination" and "bump."

Some lions mate over 50 times a day.

Starfish haven't got brains.

Stewardesses is the longest word typed with only the left hand.

The ant always falls over on its right side when intoxicated.

The catfish has over 27,000 taste buds.

The cruise liner, Queen Elizabeth 2, moves only six inches for each gallon of diesel that it burns.

The electric chair was invented by a dentist.

The human heart creates enough pressure when it pumps out to the body to squirt blood 30 feet.

The male praying mantis cannot copulate while its head is attached to its body. The female initiates sex by ripping the male's head off.

The most common name in the world is Mohammed.

The name of all the continents end with the same letter that they start with.

The name Wendy was made up for the book "Peter Pan."

The Pentagon, in Arlington, Virginia, has twice as many bathrooms as is necessary. When it was built in the 1940s, the state of Virginia still had segregation laws requiring separate toilet facilities for blacks and whites.

The sentence, "The quick brown fox jumps over the lazy dog" uses every letter in the English language.

The shortest war in history was between Zanzibar and England in 1896. Zanzibar surrendered after 38 minutes.

The strongest muscle in the body is the tongue.

The word "lethologica" describes the state of not being able to remember the word you want.

The word racecar and kayak are the same whether they are read left to right or right to left.

There are two credit cards for every person in the United States.

TYPEWRITER is the longest word that can be made using the letters on only one row of the keyboard.

Women blink nearly twice as much as men.

You are more likely to be killed by a Champagne cork than by a poisonous spider.

You can't kill yourself by holding your breath.

You share your birthday with at least nine million other people in the world.
Moet ik nu gaan vertellen welke waar zijn en welke niet? .
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  maandag 3 september 2007 @ 10:12:14 #208
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52911260
quote:
Op maandag 3 september 2007 08:11 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Moet ik nu gaan vertellen welke waar zijn en welke niet? .
ik ben super-benieuwd!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 6 september 2007 @ 10:36:43 #209
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_52976897
Sisters of Mercy...

A man is driving down a deserted stretch of highway, when he notices a sign out of the corner of his eye. It says Sisters of Mercy House of Prostitution 10 Miles. He thinks it was just a figment of his imagination and drives on without a second thought. Soon, he sees another sign which says Sisters of Mercy House of Prostitution 5 Miles and realizes that these signs are for real. When he drives past a third sign saying Sisters of Mercy House of Prostitution Next Right, his curiosity gets the best of him and he pulls into the drive.

On the far side of the parking lot is a sombre stone building with a small sign next to the door reading SISTERS OF MERCY. He climbs the steps and rings the bell. The door is answered by a nun in a long black habit who asks "What may we do for you, my son?" He answers "I saw your signs along the highway, and was interested in possibly doing business."

"Very well, my son. Please follow me." He is led through many winding passages and is soon quite disoriented. The nun stops at a closed door, and tells the man "Please knock on this door." He does as he is told and this door is answered by another nun in a long habit and holding a tin cup. This nun instructs "Please place $50 in the cup, then go through the large wooden door at the end of this hallway." He gets $50 out of his wallet and places it in the second nun's cup.

He trots eagerly down the hall and slips through the door, pulling it shut behind him. As the door locks behind him, he finds himself back in the parking lot, facing another small sign:

Go in Peace, You Have Just Been Screwed by the Sisters of Mercy.
  donderdag 6 september 2007 @ 10:43:12 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52977056
quote:
Op maandag 3 september 2007 10:12 schreef jpg97 het volgende:

[..]

ik ben super-benieuwd!
quote:
Humans and dolphins are the only species that have sex for pleasure

Zijn in ider geval niet waar, geen zin om de rest nu bij langs te gaan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 6 september 2007 @ 11:41:51 #211
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_52978488
matige grap:

Genocide? Armeen je dat nou?
Ok stelletje hokboeren
  maandag 10 september 2007 @ 10:33:00 #212
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_53068299
1st Day Cab Driver...

A taxi passenger tapped the driver on the shoulder to ask him a question. The driver screamed, lost control of the car, nearly hit a bus, went up on the footpath, and stopped centimetres from a shop window.

For a second everything went quiet in the cab, then the driver said, "Look mate, don't ever do that again. You scared the daylights out of me!" The passenger apologized and said, "I didn't realize that a little tap would scare you so much. "The driver replied, "Sorry, it's not really your fault. Today is my first day as a cab driver. I've been driving a funeral Van for the last 25 years."
pi_53122083
LOL
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_53124995
Met een string in je spleet
zie je veel
en toch geen reet.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_53174765
Komen 2 mannen uit een cafe, de een heeft een bochel en de andere een houten poot. Ze lopen samen een stukje op weg tot de man met de bochel zegt:"Ik ga via het kerkhof dat scheelt 10 minuten lopen!!" De man met de houten poot kijkt hem verschrikt aan en zegt: "Ik ga echt niet via het kerkhof!! Ze zeggen dat het daar spookt!! De man met de bochel lacht hem uit en loopt het kerkhof op. Na een tijdje ziet hij een witte schim boven een grafsteen hangen, De schim vraagt hem naderbij te komen en wanneer de man bij hem staat zegt de schim:"Mijn zoon, wat heb je daar op je rug?" "Een bochel" zegt de man. "Geef die bochel maar aan mij" Zegt de schim. De man voelt aan zijn rug en tot zijn verbazing is de bochel weg!!

De volgende avond ontmoeten de beide mannen elkaar weer in de kroeg en de man met de houten poot vraagt aan de man nu zonder bochel: "Hey waar is je bochel gebleven?" De man zonder bochel verteld het verhaal en de man met de houten poot besluit maar eens op het kerkhof te gaan kijken. Op het kerkhof ziet hij ook de schim. Hij loopt er opaf en de schim vraagt" Mijn zoon, wat heb je daar op je rug?" Waarop de man antowoord: "eh niks, hoezo?" "Hier" zegt de schim "heb je een bochel"
Komt tijd komt Grolsch
pi_53175588
waarom al die flauwe copy/paste grappen in het engels
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 14 september 2007 @ 20:05:05 #217
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_53180284
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
Funny Puns...

1. Two antennas met on a roof, fell in love and got married. The ceremony wasn't much, but the reception was excellent.

2. A jumper cable walks into a bar. The bartender says, "I'll serve you, but don't start anything."

3. Two peanuts walk into a bar, and one was a salted.

4. A dyslexic man walks into a bra.

5. A man walks into a bar with a slab of asphalt under his arm and says: "A beer please, and one for the road."

6. Two cannibals are eating a clown. One says to the other: "Does this taste funny to you?"

7. "Doc, I can't stop singing 'The Green, Green Grass of Home.'"
"That sounds like Tom Jones Syndrome."
"Is it common?"
"Well, It's Not Unusual."

8. Two cows are standing next to each other in a field. Daisy says to Dolly, "I was artificially inseminated this morning." "I don't believe you," says Dolly. "It's true, no bull!" exclaims Daisy.

9. An invisible man marries an invisible woman. The kids were nothing to look at either.

10. Deja Moo: The feeling that you've heard this bull before.

11. I went to buy some camouflage trousers the other day but I couldn't find any.

12. A man woke up in a hospital after a serious accident. He shouted, Doctor, doctor, I can't feel my legs!" The doctor replied, "I know you can't - I've cut off your arms!"

13. I went to a seafood disco last week...and pulled a mussel.

14. What do you call a fish with no eyes? A fsh.

15. Two fish swim into a concrete wall. The one turns to the other and says "Dam!".

16. Two Eskimos sitting in a kayak were chilly, so they lit a fire in the craft. Unsurprisingly it sank, proving once again that you can't have your kayak and heat it too.

17. A group of chess enthusiasts checked into a hotel and were standing in the lobby discussing their recent tournament victories. After about an hour, the manager came out of the office and asked them to disperse. "But why," they asked, as they moved off. "Because", he said, "I can't stand chess-nuts boasting in an open foyer."

zaterdag 15 september 2007 @ 16:50:44 #218
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_53199101
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 16:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
True, geen meerwaarde en het is niet eens grappig.

Ontopic:
In zoeen leeg cafe stapt een aap naar binnen. Hij gaat aan de bar zitten en besteld een biertje. De barkeeper denktzo van, ik kan wel wat verdienen aan die aap, het cafe liep toch al slecht. Hij brengt het biertje en zegt: dat is dan 20 euro. De aap trekt ergens uit z'n vacht een briefje van 20. Vervolgens bestelt de aap nog een pilsje en de barkeeper zegt: dat is weer 20 euro. Zo gaat dat een tijdje door tot de aap 5 biertjes heeft gedronken. De barkeeper wil nu toch wel eens een praatje met de aap maken. Hij stapt op hem toe en zegt: dat gebeurt niet vaak, dat een aap in dit cafe komt. Nee zegt de aap, vind je het gek als je 20 euro voor een biertje moet betalen!
pi_53201191
Goh uit the A-team aflevering geschoept van gisteren
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 16 september 2007 @ 13:30:54 #220
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_53217005
D'r waren zo twee dominee's, die gingen in een schoolklas wat vertellen en ze hadden het over tragedies. Op een gegeven moment vroegen ze aan de klas of iemand misschien een voorbeeld had van een tragedie.

Kleine Pietje steekt zijn vingertje op, en dominee Karels zegt 'Ja, zeg het eens.' 'Nou,'zegt Pietje, 'Ik heb een vriend, en die woont op de boerderij, en als die nou onder de tractor kwam. Dat is wel een tragedie.' 'Nou,' zegt die dominee Pietersen,' dat is eigenlijk meer een ongeluk. Heeft iemand anders misschien een ander voorbeeld.'

Kleine Marietje stak haar vinger op. 'Als nou een schoolbus vol met schoolkinderen een ravijn in rijdt. En iedereen is dood, dat is wel een tragiede.' 'Ja, ja zit in de buurt, maar da's meer een groot verlies. Nog iemand?'

Het blijft even stil totdat Jan, achterin de klas zijn vinger omhoog steekt. 'Stel nou dat dominee Pietersen en dominee Karels in een vliegtuig zaten, en dat vliegtuig explodeert.' 'Ja, precies! En kun je ook uitleggen waaom?'

'Nou, een groot verlies is het niet, en een ongeluk zal het ook wel niet geweest zijn!'
  zondag 16 september 2007 @ 19:27:55 #221
137158 Elounda
the world is yours!
pi_53225632
Ik zit van de week in de bus, zit er een vrouw tegenover me. Vreselijk zenuwachtig, te zuchten, met haar handen te friemelen, enorm. Ik vraag aan haar: "ben je zenuwachtig?".
"Ja" zegt de vrouw, "ik moet straks examen doen".
"Wat voor examen?" vraag ik.
Waarop ze antwoord: "examen voor prostituee".
"Dat kan toch nooit zo moeilijk zijn?" zeg ik.
Waarop zij zegt: "nou dat moet je niet zeggen hoor, mijn vriendin heeft zich vorige week nog in het mondeling verslikt".
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_53231917
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Funny Puns...

7. "Doc, I can't stop singing 'The Green, Green Grass of Home.'"
"That sounds like Tom Jones Syndrome."
"Is it common?"
"Well, It's Not Unusual."

11. I went to buy some camouflage trousers the other day but I couldn't find any.

pi_53233482
Zitten leuke jokes tussen _!~
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53233653
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:05 schreef Snakey het volgende:

1. Two antennas met on a roof, fell in love and got married. The ceremony wasn't much, but the reception was excellent.

6. Two cannibals are eating a clown. One says to the other: "Does this taste funny to you?"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 17 september 2007 @ 12:34:28 #225
156146 Bron
Positive user
pi_53241097
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_53263482
Rita Verdonk komt bij de kapper.

De kapper vraagt: "Hetzelfde als de vorige keer?"

Rita antwoordt: "Nee, doe maar iets wilders..."
  donderdag 20 september 2007 @ 18:34:23 #227
137158 Elounda
the world is yours!
pi_53334177
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:09 schreef gebruikersnaam het volgende:

Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_53514729
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:09 schreef gebruikersnaam het volgende:

!
Pleh
pi_54154559
Geert en Rita zitten aan een diner op het Binnenhof en zijn druk in gesprek. Jan Peter komt naar hen toe en vraagt of ze plannen aan het beramen zijn.
Zegt Geert "We zijn plannen aan het maken voor WO111"

Wow zegt Jan Peter "en wat zijn die plannen dan wel? "
"nou"zegt Geert, "we zijn van plan om veertien miljoen moslims om zeep te helpen en één tandarts"
"Een tandarts? " vraagt Jan Peter, "waarom een tandarts ?"

Geert draait zich naar Rita om:
"nou wat heb ik je gezegd?"
Geen mens die zich druk maakt om die moslims....
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:43:40 #230
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_54162227
Een jong ventje uit Groningen verhuist van het platteland naar Rotterdam.

Hij besluit een baantje te zoeken bij een groot warenhuis.

Heb je ervaring met verkopen?', vraagt de manager.

'Ja hoor', zegt het ventje. 'In Groningen verkocht ik koeien op de beestenmarkt.'

De manager mag het knulletje wel en besluit hem de baan te geven.

'Je mag morgen beginnen en aan het eind van de dag kom ik wel even vragen hoe het gegaan is'.

De eerste dag was een zware dag. Het ventje heeft aan het eind van de dag het zweet van zijn voorhoofd lopen.

De baas komt naar hem toe en vraagt hoe het gegaan is.

'Nou het ging best aardig', zegt het mannetje.

'Hoeveel verkopen heb je gehad?', vraagt de manager.

'Eentje', antwoordt de knul.

'Eentje?, zegt de manager verbaasd. 'De meeste verkopers zitten aan de 20 tot 30 verkopen per dag. Voor hoeveel heb je verkocht dan?'

'Voor ¤ 389.431,27', zegt het ventje.

De ogen van de manager rollen van verbazing bijna de grond op.

'Wat heb je die klant verkocht dan?'

'Nou', zegt hij.. 'Eerst verkocht ik hem een klein vishaakje, daarna een middelgrote vishaak en als laatste een grote vishaak.

Toen heb ik de man een complete visuitrusting verkocht. Toen vroeg ik de man waar hij wilde gaan vissen. De man antwoordde dat hij bij zee wilde vissen.
Ik heb toen voorgesteld of een klein bootje niet handig zou zijn voor op zee. Dus verkocht ik hem die Twin Engine Power Craft plus trailer die op de vierde verdieping staat.
De man zei dat zijn Fiat Uno dat waarschijnlijk niet zou kunnen trekken, dus toen heb ik de man meegenomen naar de autoafdeling en heb hem er de 4 X 4 Landcruiser bij verkocht.'

De baas luistert het hele verhaal aan en zegt: 'Dus je vertelt me nu, dat er een man binnenkwam voor een klein vishaakje en die heb je een boot en een auto verkocht?'

'Nee', zegt het ventje. 'Hij kwam voor een doos tampons. Toen heb ik gezegd: Joh, je weekend kan toch niks meer worden, waarom ga je niet lekker vissen?'
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_54165515
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 16:43 schreef ajf het volgende:
-
ik moest lachen
Listen to the Music.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 04:51:29 #232
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_54175193
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:34 schreef Bron het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaat origineel heel anders :

Hitler en Himmler nemen een kijkje in een concentratiekamp.
Voor de gaskamer staat een oude joodse man.
Hitler vraagt - "Oude man, heb je nog een laatste wens voor je je maker ontmoet ?"
Waarop de oude man ze aankijkt en zegt : "Jullie lijken op elkaar !"
zzz
pi_54424514
Een oude, gepensioneerde man staat bij de balie van de gemeente om subsidie aan te vragen. De vrouw achter de balie vraagt hem naar zijn legitimatie om zijn leeftijd te checken. De man grijpt naar zijn binnenzak en realiseert zich dat zijn portemonnee nog thuis ligt. "Moet ik nu naar huis om deze te halen?", vraagt de oude man. "Nee hoor," zegt de dame achter de balie, "knoopt u uw shirt maar even open." De man doet dat en een tapijt aan grijs borsthaar openbaart zich. "Dat is voor mij bewijs genoeg", zegt ze en handelt de subsidie af. Eenmaal thuisgekomen vertelt de man zijn verhaal aan zijn vrouw, waarop ze zegt: "Je had ook gelijk je broek kunnen laten zakken. Dan had je ook een invalidekaart gekregen."
pi_54459117
quote:
11. Tell the Telemarketer you are busy and if they will give you their phone number you will call them back. If they say they are not allowed to give out their number, then ask them for their home number and tell them you will call them at home (this is usually the most effective method of getting rid of Telemarketers). If the person says, "Well, I don't really want to get a call at home," say, "Yeah! Now you know how I feel." (smiling, of course...)
c)Seinfeld
You think that everything's alright
I think you might be wrong
  donderdag 8 november 2007 @ 22:49:04 #235
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_54468663
Er ligt een vrouw al een tijd in coma. Nu schijnt het dat ze een beetje een reactie gaf als ze bij haar geslachtsdelen gewassen werd. Dus de arts had aan haar man gevraagd of hij niet een keer orale seks met haar wilde hebben. Misschien dat ze uit haar coma zou ontwaken. Dus die man die stemde uiteindelijk toe. Hij is alleen in de kamer bezig geweest en komt naar buiten.
"En? " vraagt de arts aan de man, " Is ze wakker geworden?"
"Nee", zegt de man, "ze is dood."
"Dood?" vraagt de arts, "hoe kan dat nou?"
"Ze is gestikt."
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
  vrijdag 9 november 2007 @ 11:44:46 #236
189557 Meuq
Joehoer!!
pi_54477915
TVP. Lig al een half uur slap van het lachen!!
  maandag 12 november 2007 @ 13:04:40 #237
36832 Eldiablo
Life sucks... get a helmet!
pi_54548835
Heineken is like sex in a canoe
SPOILER
My mind is leaving, my body follows...
pi_54614146
De Paus is in Afrika om een paar dagen tot rust te komen.

In zijn Pausmobiel rijdt hij langs een rivier als hij plotseling een enorm gekrakeel hoort ergens langs de oever.

Hij rijdt er naartoe en daar aangekomen ziet hij een Marokkaan in het water spartelen, die in grote paniek probeert te ontkomen aan de kaken van een 4 meter lange krokodil.

Op hetzelfde moment komt er een speedboat aangevaren met daarin 3 blanke mannen.

Eén van de mannen schiet onmiddellijk op de krokodil en raakt hem in de kop, waardoor het beest stil in het water komt te liggen.

De andere 2 mannen trekken de drenkeling, bloedend en half bewusteloos, uit het water en beginnen met roeispanen op de krokodil in te slaan.

Vervolgens trekken ze de nu inmiddels dode krokodil uit het water.

Plotseling horen de mannen iemand schreeuwen dat ze naar de kant moeten komen.

Het blijkt de Paus te zijn. Als de mannen bij de Paus zijn aangekomen zegt deze :
"Ik geef U mijn zegen voor deze dappere en onbaatzuchtige redding.
In deze wereld waar discriminatie nog steeds aan de orde van de dag is, is uw optreden een lichtend voorbeeld voor de manier waarop alle landen en rassen met elkaar in harmonie zouden moeten leven."

De Paus geeft allen de zegen en rijdt weg in een wolk zand.

Nadat de Paus is weggereden zegt de man met het geweer, "Wie was dat eigenlijk?"

"Wel, wel" zegt de schutter, "hij weet in ieder geval geen moer over de jacht op krokodillen.

Is ons aas nog bruikbaar of moeten we een nieuwe Marokkaan in het water gooien?"
het geheim van geluk ligt niet in het doen wat je leuk vindt, maar in het leuk vinden wat je moet doen
pi_54708060
Twee homo's zijn samen een dagje naar de dierentuin. Ze hebben het prima
naar hun zin. En zo komen ze bij de kooi van Bongobongo de gorilla. Eén van
de twee homo's komt te dicht bij de kooi! En ja hoor, hij wordt door de
enorme zilverrug vastgepakt en met enorme kracht tussen de tralies door
getrokken. En Bongobongo geeft hem een beurt ! Op de vloer, over de takken,
door het nachtverblijf... Afijn, hij krijgt alle hoeken van de kooi te zien.
Pas na enkele uren weten de medewerkers van de dierentuin de arme man te
bevrijden. Deze moest, overbodig te zeggen, naar het ziekenhuis. Na enkele
dagen krijgt de vriend te horen dat hij weer bezoek mag hebben. Dus gelijk
er naartoe met een bloemetje. Hij ziet zijn vriend op het bed liggen en
vraagt bezorgd: "En? Doet het nog pijn?" Waarop de vriend kreunend overeind
komt en zegt: "Ja, wat dacht jij? Hij belt niet... hij schrijft niet!"
het geheim van geluk ligt niet in het doen wat je leuk vindt, maar in het leuk vinden wat je moet doen
  maandag 19 november 2007 @ 18:52:13 #240
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_54721946
Komt er een fiets bij de dokter. Zegt die fiets: Dokter, ik kom de laatste tijd bijna niet meer vooruit, hoe kan dat toch?
Zegt die dokter: Oooh ik zie het al, je ketting ligt eraf
Zo niet, dan toch...
  donderdag 22 november 2007 @ 09:32:26 #241
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_54777057
Waarom heeft Sinterklaas zo'n grote zak?
SPOILER
pi_54940901
Wat is een aap die niet kan slingeren?
SPOILER
pi_54995090
So, a dyslexic walks into a bra.

A seal walks into a club...

A sandwich walks into a bar.
The barman says "Sorry we don't serve food in here"
---
pi_55056146
komt een sinterklaas bij de dokter.

Dokter, kunt u mij van mijn schimmel afhelpen ?
pi_55227143
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:49 schreef ajf het volgende:
Er ligt een vrouw al een tijd in coma. Nu schijnt het dat ze een beetje een reactie gaf als ze bij haar geslachtsdelen gewassen werd. Dus de arts had aan haar man gevraagd of hij niet een keer orale seks met haar wilde hebben. Misschien dat ze uit haar coma zou ontwaken. Dus die man die stemde uiteindelijk toe. Hij is alleen in de kamer bezig geweest en komt naar buiten.
"En? " vraagt de arts aan de man, " Is ze wakker geworden?"
"Nee", zegt de man, "ze is dood."
"Dood?" vraagt de arts, "hoe kan dat nou?"
"Ze is gestikt."
Haha, erg goed, ik heb er zelf ook een maar ik heb geen idee of hij al gepost is.

Een vrouw heeft net een zware bevalling achter de rug en ligt een beetje bij te komen in het ziekenbed.
Na een tijdje komt de kraamverpleegster met het gewassen en aangeklede babytje aangelopen.
Bij het bed blijft de vrouw een beetje dralen en zegt dan:
,, Mevrouw, ik heb een beetje vervelend nieuws, uw kindje heeft het Syndroom van Down."
De kersverse moedere springt bij het horen van dat nieuws uit haar bed en graait het kindje uit de handen van de kraamverpleegster en draait het de nek om, smijt het op de grond, spuugt op het lijkje en smijt het vervolgens van acht hoog uit het raam.
Waarop de kraamverpleegster reageert:
,,Nou, u kan ook niet tegen een grapje zeg....."
We komen hard, zo hard.
pi_55365694
In de categorie "heel foute sms'jes":

Gefeliciteerd!!! Door het lezen van deze sms heeft u 1 Marrokaan teruggestuurd naar Marrokko. Stuur dit door aan 10 vrienden en doe mee aan de actie "witte kerst".
pi_55365713
En de tweede:

Wongo, een 7jarige jongen uit Zambia loopt elke dag 60min naar school. Met uw hulp van 5 euro per maand kunnen we een zweep kopen en die luie neger laten rennen!
pi_55366390
Eentje van hetzelfde kaliber:
quote:
In ons dorp is een Turk overgoten met benzine en in de brand gestoken. Ik ben een inzamelingsactie begonnen voor de famillie. Help je mee? Ik heb al 15 liter.
pi_55366613
pff! die is best ziek eigenlijk .
  dinsdag 18 december 2007 @ 23:00:53 #250
156451 nexus-pilot
Slapend horror
pi_55374891
- Knock knock
. Who's there?
- Me. I kill you!
Ik zie daar 2 dwergen staan en ze zijn dronken ;[.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')