Een goede psyscene heb je echt alleen in Amsterdam hoor.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Naar dat filmfestival met Japanse films geweest?
Ik zie al die voorbeelden van voordelen nog steeds vooral leulk voor een dagje uit of op bezoek. Scenes heb je overal. Uitgaan kun je ook overal. In Groningen, Oldenzaal en Nijmegen, een paar plaatsen welke X. noemt, kun je behoorlijk goed stappen. Cafe Elpee in Nijmegen of het Valckhof bij feesten.En ik vermoed dat Dr.Daggla en ik een iets andere definitie hebben van "boeren".
Sommigen zullen dat tunnelvisie noemen... maar ik ben geen liberale Amsterdammer die opgenomen is in de psyscene dus ik kan niet oordelen over jouw tunnelvisie.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een goede psyscene heb je echt alleen in Amsterdam hoor.
Vondelpark ook. Je zal ook ongetwijfeld andere leuke dingen hebben in andere steden, maar het is voor mij persoonlijk niet leuk genoeg om er heen te gaan.
Hoe weet je het dan?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een goede psyscene heb je echt alleen in Amsterdam hoor.
Vondelpark ook. Je zal ook ongetwijfeld andere leuke dingen hebben in andere steden, maar het is voor mij persoonlijk niet leuk genoeg om er heen te gaan.
Ik welquote:Op maandag 30 mei 2005 14:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
wat doe je hier?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
groningen heeft hetquote:Ik zie al die voorbeelden van voordelen nog steeds vooral leulk voor een dagje uit of op bezoek. Scenes heb je overal. Uitgaan kun je ook overal. In Groningen, Oldenzaal en Nijmegen, een paar plaatsen welke X. noemt, kun je behoorlijk goed stappen. Cafe Elpee in Nijmegen of het Valckhof bij feesten.![]()
amsterdamse bos? dat bosgebied bij amatelveen? gaasperplas heeft veel bosgebied en als ik hei wil ga ik wel naar de zandbak en jat wat hooi en strooi uit me caviahokquote:Op maandag 30 mei 2005 14:38 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Hoe weet je het dan?
Misschien ben ik meer een Nederlander als Amsterdammer. En wat moet je met een vondelpark als het gaat om natuur, als je zo op de hei of midden in het bos zit?
Zal ik het nog erger maken? Ik ben op stap geweest in Den Haag en ik heb me goed vermaakt.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat doe je hier?
[..]
groningen heeft hetoldenzaal heeft het
nijmegen
please, make it stop
![]()
Ik doelde meer op de natuur rond andere steden.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
amsterdamse bos? dat bosgebied bij amatelveen? gaasperplas heeft veel bosgebied en als ik hei wil ga ik wel naar de zandbak en jat wat hooi en strooi uit me caviahok
Omdat ik jarenlang illegale psyfeesten heb georganiseerd met vrienden. Ook buiten Amsterdam.quote:
Oftopic: Ook wel eens wat in de Doos?quote:Op maandag 30 mei 2005 14:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat ik jarenlang illegale psyfeesten heb georganiseerd met vrienden. Ook buiten Amsterdam.
Geloof me, ik ken de scene echt meer dan prima. In Groningen is er nog wel *iets*, maar das allemaal net iets te commercieel aangepakt.
paard van troje is idd een mindere vervanger van paradisoquote:Op maandag 30 mei 2005 14:45 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Zal ik het nog erger maken? Ik ben op stap geweest in Den Haag en ik heb me goed vermaakt.![]()
[..]
dat is niet boeiend want daar woon ik nietquote:Ik doelde meer op de natuur rond andere steden.
O hell... Laurens...quote:Op maandag 30 mei 2005 14:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, wel een paar keer gedraaid. .
Ken je Laurens?.
Mwa, hij heeft nu ook die tweeling he.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
O hell... Laurens...
Ken 'm wel, maar ben 'm al een behoorlijk tijdje niet meer tegengekomen. Ligt meer aan mijn verminderde gang naar de kroeg doordeweeks, dan aan hem geloof ik.
D'r hangt een hele mooie brief van de gemeente, al een wat zal het zijn, 5 jaar in de keuken. Dat als er nog éénmaal zo'n feest komt, dus over meerdere afdelingen tegelijk, alle kosten van opgetrommelde ME etc geheel voor rekening van de bewoners zal zijn oidquote:Op maandag 30 mei 2005 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, hij heeft nu ook die tweeling he.
Ik geloof dat ie zelf ook wat rustiger aandoet tegenwoordig. Maar ik kwam zelf ook wel vaak in de Doos.
Lekker je helemaal wezenloos zuipen tot diep in de ochtend. Ben je wel eens op een van de beruchte flatfeesten geweest? Boven de Doos dus..
Ik weet het. Ook in de AMP heb ik regelmatig gedraaid.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:04 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
D'r hangt een hele mooie brief van de gemeente, al een wat zal het zijn, 5 jaar in de keuken. Dat als er nog éénmaal zo'n feest komt, dus over meerdere afdelingen tegelijk, alle kosten van opgetrommelde ME etc geheel voor rekening van de bewoners zal zijn oidDe afgelopen jaren is het echte flatfeest daarom in de AMP-studios gehouden. Op zich een perfecte locatie ervoor met kleine zaaltjes voor de losse bandjes en een proffesionele bar, dat je meer geld kwijt bent aan drank valt nog wel te overzien, best leuk, maar een echt flatfeest is het natuurlijk niet meer.
Dat laatste flatfeest was juist uitermate tof!!! Al die fusten voor onszelfquote:Op maandag 30 mei 2005 15:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik weet het. Ook in de AMP heb ik regelmatig gedraaid.. Helaas niet op de flatfeesten (wel een keer wat plaatjes opgezet samen met de huisgenoot van Laurens, Bart)
Bij het laatste feest wat niet door ging (maar stiekem wel, alleen had je mazzel moeten hebben om binnen te komen) ben ik binnen gelaten door Laurens en heb tot diep in de ochtend zitten zuipen met een klein groepje wat er woonde.. Zo fucking zonde dat dat niet door ging. Alles was al helemaal af en klaar en op het LAATSTE moment mocht het niet. Was echt een domper voor ze.. Mentaal EN financieel.
.
Dat "should-have-been-flatparty" in de AMP was wel leuk, maar de AMP is veel en veel te klein en VEEL te heet (lage kutplafond)
Ja! Moddervet feest idd. Man, wat was ik uit m'n plaatquote:Op maandag 30 mei 2005 16:39 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat laatste flatfeest was juist uitermate tof!!! Al die fusten voor onszelf
Maar dat waren idd jarenlang de leukste feesten in A'dam, keek er al vanaf januari naar uit ieder jaar! Was zeker leuk toen 2 vrienden van me daar nog woonden en we de gehele verdieping naar eigen inzicht hebben verbouwdEn s'ochtens altijd ergens op een willekeurige kamer in de flat naast een onbekend mokkel wakker worden
![]()
Ik heb zjee uiteraard wel gezien... maar was zelf ook veel te ver heen, zat nog een tijdlang over zjee te lullen tegen maurice en dat ie af n toe een druk irritant ventje was, terwijl ie gewoon naast me zatquote:Op maandag 30 mei 2005 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja! Moddervet feest idd. Man, wat was ik uit m'n plaat.
Ik was met Roger en Bart.. Hebben wij elkaar toen nog gezien?.
Op nr 7?quote:Op maandag 30 mei 2005 16:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik heb zjee uiteraard wel gezien... maar was zelf ook veel te ver heen, zat nog een tijdlang over zjee te lullen tegen maurice en dat ie af n toe een druk irritant ventje was, terwijl ie gewoon naast me zat
Paul heeft toen toegang geregeld via Carolien (meisje wat daar woonde). Traden de wenkers toen ook niet op, of was dat het jaar daarvoor?
Ik weet niet veel meer.. Ik was op een gegeven moment een kamer van een meisje ingedoken toen de politie kwam..Samen met een collegaatje die ik daar tegenkwam (d'r vriendje woonde daar).Dat werd ehm, gezellig.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik heb zjee uiteraard wel gezien... maar was zelf ook veel te ver heen, zat nog een tijdlang over zjee te lullen tegen maurice en dat ie af n toe een druk irritant ventje was, terwijl ie gewoon naast me zat
Paul heeft toen toegang geregeld via Carolien (meisje wat daar woonde). Traden de wenkers toen ook niet op, of was dat het jaar daarvoor?
nee vertel?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was jij er trouwens ook toen de hele huisraad naar buiten vloog.
holy shit, dat weet ik écht niet meer! volgens mij was ze studente film/theater-iets.. maar ik kan me vergissen.quote:
moeilijk dan he quoten. Ga maar ergens anders mensen de weg wijzenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had het tegen Kamagurka..
Ga nu maar even ergens anders ontopic posten.
Zo moeilijkw as het toch niet om te begrijpen dat het niet aan jou gericht was?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:08 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
moeilijk dan he quoten. Ga maar ergens anders mensen de weg wijzen
Ik ben bij een meisje gaan bunkeren toen de cops kwamen inderdaad... ben gelijk KO gegaan en even later nog heel attent weze helpen de troep wat op te ruimen. Maar het was tegen die tijd elke verdieping voor zich en god voor ons allenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was jij er trouwens ook toen de hele huisraad naar buiten vloog.
nee, maar omdat je dubbelposten.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo moeilijkw as het toch niet om te begrijpen dat het niet aan jou gericht was?.
Vliegende huisraad was op dat feest waar je het hieronder over hebt..quote:Op maandag 30 mei 2005 17:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik ben bij een meisje gaan bunkeren toen de cops kwamen inderdaad... ben gelijk KO gegaan en even later nog heel attent weze helpen de troep wat op te ruimen. Maar het was tegen die tijd elke verdieping voor zich en god voor ons allenGeen vliegende huisraad gezien.
Overigens waren er ook een TV en nog wat prullebakken naar beneden geflikkerd..quote:Wel 2 flatfeesten ervoor 100 man ME op straat en heelveel commotie omdat een onverlaat een gehele koelkast naar beneden had gepleurd! Toen volgde de allergrootste plastic bierbekertjes-bekogeling naar beneden die ik ooit heb gezien
Een paar maanden terug was een tweetal goed bezopen en gooide ze een kapotte bloembak naar beneden, net toen er politie langs kwam. Die hadden meteen de ME gebeld omdat ze dachten dat er weer een feest was.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vliegende huisraad was op dat feest waar je het hieronder over hebt..
[..]
Overigens waren er ook een TV en nog wat prullebakken naar beneden geflikkerd..
OK!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vliegende huisraad was op dat feest waar je het hieronder over hebt..
[..]
Overigens waren er ook een TV en nog wat prullebakken naar beneden geflikkerd..
Wheehehehe,quote:Op maandag 30 mei 2005 17:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Een paar maanden terug was een tweetal goed bezopen en gooide ze een kapotte bloembak naar beneden, net toen er politie langs kwam. Die hadden meteen de ME gebeld omdat ze dachten dat er weer een feest was.Die twee gasten zijn toen wel uit hun bed gelicht maar alles is met een sisser afgelopen.
nee jij bent lekker ontopic bezigquote:Op maandag 30 mei 2005 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had het tegen Kamagurka..
Ga nu maar even ergens anders ontopic posten.
Als je toch offtopic bezig bent- heb je je naamtopic op crap nou al gezien? Ik vroeg je watquote:Op maandag 30 mei 2005 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, niet echt...
Maar dat was de essentie van m'n post ook
Dat was ik idd.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:18 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Als je toch offtopic bezig bent- heb je je naamtopic op crap nou al gezien? Ik vroeg je wat
Had je beter eerder kunnen doen, nu heb ik je feesie gemist *tjoerie*quote:Op maandag 30 mei 2005 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was ik idd.
Heb ook al gereplied..
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:05 schreef jimjim1983 het volgende:
al die fuck toeristen en gezinnen met gaastrajasjes mogen wegblijven
niet de gaastragezinnetjes.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef gr8w8 het volgende:
Die gaastrajasjes wonen zelf in Amsterdam.
Dat zijn geen Amsterdammersquote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef gr8w8 het volgende:
Die gaastrajasjes wonen zelf in Amsterdam.
en dan ben ik nog geboren en getogen rotterdammer maar amsterdam is gewoon top!quote:Op woensdag 11 april 2007 20:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het interesseert me geen ruk wat buitenlui van A'dam vinden. Ik hoop dat ze Amsterdam een vieze gore stinkstad vinden. Dan blijven ze met hun gore boerenkankerbek tenminste waar ze thuishoren: in de modder tussen de varkens.
kussie!
rotjeknorquote:Op woensdag 11 april 2007 20:55 schreef renz0r het volgende:
Amsterdam
Ajax
Links tuig
Belastingzuigers met al die monumentale panden
Krakers
Amsterdamse cultuur
ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 20:47 schreef Terpentin07 het volgende:
Opzich vind ik amsterdam een toffe stad.Alleen heb ik een hekel aan de verouderde openingstijden van de winkels en horeca.
Niet echt neequote:
Die heb je in Zwijndrecht ookquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet echt nee
[..]
Die heb je in overal ook
Volgens mij van alle tijden.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef IHVK het volgende:
rivaliserende steden zijn zo 20 ste eeuws.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |