nee vertel?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was jij er trouwens ook toen de hele huisraad naar buiten vloog.
holy shit, dat weet ik écht niet meer! volgens mij was ze studente film/theater-iets.. maar ik kan me vergissen.quote:
moeilijk dan he quoten. Ga maar ergens anders mensen de weg wijzenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had het tegen Kamagurka..
Ga nu maar even ergens anders ontopic posten.
Zo moeilijkw as het toch niet om te begrijpen dat het niet aan jou gericht was?quote:Op maandag 30 mei 2005 17:08 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
moeilijk dan he quoten. Ga maar ergens anders mensen de weg wijzen
Ik ben bij een meisje gaan bunkeren toen de cops kwamen inderdaad... ben gelijk KO gegaan en even later nog heel attent weze helpen de troep wat op te ruimen. Maar het was tegen die tijd elke verdieping voor zich en god voor ons allenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was jij er trouwens ook toen de hele huisraad naar buiten vloog.
nee, maar omdat je dubbelposten.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo moeilijkw as het toch niet om te begrijpen dat het niet aan jou gericht was?.
Vliegende huisraad was op dat feest waar je het hieronder over hebt..quote:Op maandag 30 mei 2005 17:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik ben bij een meisje gaan bunkeren toen de cops kwamen inderdaad... ben gelijk KO gegaan en even later nog heel attent weze helpen de troep wat op te ruimen. Maar het was tegen die tijd elke verdieping voor zich en god voor ons allenGeen vliegende huisraad gezien.
Overigens waren er ook een TV en nog wat prullebakken naar beneden geflikkerd..quote:Wel 2 flatfeesten ervoor 100 man ME op straat en heelveel commotie omdat een onverlaat een gehele koelkast naar beneden had gepleurd! Toen volgde de allergrootste plastic bierbekertjes-bekogeling naar beneden die ik ooit heb gezien
Een paar maanden terug was een tweetal goed bezopen en gooide ze een kapotte bloembak naar beneden, net toen er politie langs kwam. Die hadden meteen de ME gebeld omdat ze dachten dat er weer een feest was.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vliegende huisraad was op dat feest waar je het hieronder over hebt..
[..]
Overigens waren er ook een TV en nog wat prullebakken naar beneden geflikkerd..
OK!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vliegende huisraad was op dat feest waar je het hieronder over hebt..
[..]
Overigens waren er ook een TV en nog wat prullebakken naar beneden geflikkerd..
Wheehehehe,quote:Op maandag 30 mei 2005 17:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Een paar maanden terug was een tweetal goed bezopen en gooide ze een kapotte bloembak naar beneden, net toen er politie langs kwam. Die hadden meteen de ME gebeld omdat ze dachten dat er weer een feest was.Die twee gasten zijn toen wel uit hun bed gelicht maar alles is met een sisser afgelopen.
nee jij bent lekker ontopic bezigquote:Op maandag 30 mei 2005 17:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had het tegen Kamagurka..
Ga nu maar even ergens anders ontopic posten.
Als je toch offtopic bezig bent- heb je je naamtopic op crap nou al gezien? Ik vroeg je watquote:Op maandag 30 mei 2005 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, niet echt...
Maar dat was de essentie van m'n post ook
Dat was ik idd.quote:Op maandag 30 mei 2005 18:18 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Als je toch offtopic bezig bent- heb je je naamtopic op crap nou al gezien? Ik vroeg je wat
Had je beter eerder kunnen doen, nu heb ik je feesie gemist *tjoerie*quote:Op maandag 30 mei 2005 18:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat was ik idd.
Heb ook al gereplied..
quote:Op woensdag 11 april 2007 19:05 schreef jimjim1983 het volgende:
al die fuck toeristen en gezinnen met gaastrajasjes mogen wegblijven
niet de gaastragezinnetjes.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef gr8w8 het volgende:
Die gaastrajasjes wonen zelf in Amsterdam.
Dat zijn geen Amsterdammersquote:Op woensdag 11 april 2007 19:18 schreef gr8w8 het volgende:
Die gaastrajasjes wonen zelf in Amsterdam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |