De bouw van luchtkastelen waarschijnlijk...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:12 schreef Seraphin het volgende:
Overigens staat in de statuten van het bedrijf ook dat hij zich wil richten op advies op het gebied van bouw, ik ben benieuwd wat voor vakinhoudelijke kennis hij daar van heeft.
Interessant topic. Ben benieuwd hoe dit afloopt.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
in ieder geval goed dat er iemand reageert, al is het natuurlijk spam. imho moeten de adres en telefoongegevens weg. Verder komt het allemaal erg onbetrouwbaar en onprofessioneel over. Het lijkt me niet de juiste wijze om mensen te werven. Je moet je afvragen of mensen die wel zon procedure over zich heen laten komen wel helemaal 100% in orde zijn.
Zoals al gesteld; nog op 't werk om 20.42? Het kan natuurlijk, maar is zeer ongebruikelijk. En dan, hoe weet je dat RSIS een vrouw is? Naar mijn weten staat dat nergens vermeld. Niet dat ik ooit antwoord zal krijgen want zoals Fratz al profetisch sprak zelfs voordat 'kiekendief' het topic betrad;quote:Op zondag 29 mei 2005 20:42 schreef Kiekendief het volgende:
Onderwerp: Rudge source.
Thuis heb ik geen internet zodat ik hiervoor aangewezen ben op de computer van het werk.
...
De mevrouw die RSIS heet heb ik nog niet ontmoet. Het is dus toeval dat ik dezelfde beginnersfouten maak. Al doende leer je, toch?
Google vindt overigens dit nog over Perry Rudge:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:11 schreef Fratz het volgende:
uiteraard is de vogel allang gevlogen. jammer. jammer RSIS je had een heleboel onbegrip weg kunnen nemen maar je roept alleen maar meer vragen op.
http://www.oaseweb.nl/quote:08-09-04 Oase Gospel Choir Ja ja! Momenteel wordt er achter de schermen druk gewerkt aan de oprichting van het Oase Gospel Choir. Het koor zal worden geleid door Ps. Perry Rudge. Pastor Perry was de afgelopen jaren Pastor voor de jong volwassen in de kerk van Ps. Nigel Hundy te Miami en is momenteel weer in Nederland om te dienen in zijn thuisgemeente te Tilburg. In Miami heeft hij veel ervaring opgedaan met het opzetten en begeleiden van de diverse koren van deze gemeente. Ps. Perry heeft een hart voor muziek en is erg gemotiveerd om het Oase Gospel Choir op te gaan zetten. Inmiddels hebben ongeveer twintig mensen zich opgegeven. Wanneer u ook graag mee wilt zingen of spelen kunt u contact opnemen met Natasia Zeeman Tel. 06 2301989x. De eerste oefendag zal worden gehouden in oktober.
www.beaconnewspaper.com/news/2003/12/ 02/News/Club-Energy.Feeds.Entertains.Members-569315.shtmlquote:While digging into some Italian food, Perry Rudge, off campus advisor for Biscayne Bay Campus' new club, Club Energy discussed upcoming fundraisers and the spring semester at housing on Nov. 18.
...
dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Academisch opgeleid en je bericht staat vol met taal- en spelfouten!
Sorry, in het belang van deze onderzoeken kan ik daar nog niets over vertellenquote:Op woensdag 9 november 2005 09:12 schreef Seraphin het volgende:
@nvidia: wat voor onderzoeken?
van een mug een olifantquote:Ik zie enkel een opgeblazen verhaal,van een mug een olifant maken heet dat.
Ik ben een vriend van perry en ik lees met volle verbazing hoe dit topic op een kleuter school begint te worden.
Bezint eer gij begint ,toch!! Zonder geld en geen ervaring moet men niet aan zoiets beginnenquote:Veel geld en ervaring om zoiets te beginnen had hij niet, maar het was een kans die hij wilde aangrijpen.
Dat is de basis van zijn onderneming.
Hij is geen oplichter zoals hij hier van wordt beschuldig(ik zou niet weten hoe hij op zo een manier iemand kan oplichten).
familie van Harry?quote:Op woensdag 15 juni 2005 03:43 schreef AnnASuS het volgende:
Bouwadvies...ja dat komt natuurlijk omdat hij een flat boven zijn flat huurt als kantoor ruimte. Vind ik ook, daar moeten ze rekening mee houden, gewoon dubbel zo grote flats..minimaal. Ik kan mijn 25 man personeel ook met moeite kwijt in mijn tweekamerwoning. Gelukkig heb ik wel mijn eigen ruimte...in de meterkast ofcourse...That´s my source..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |