ben echt heel erg benieuwd of ze ingaan op je verzoek. ben alleen bang dat ik wel kan raden wat het antwoord zal zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:47 schreef asterxkonijn het volgende:
Ik weet het nog steeds niet. In mijn mail naar hun heb ik ze verteld dat ik nog steeds open zou staan voor een gesprek wanneer ze mij bijvoorbeeld certificaten, telefoonummers van contactpersonen / instanties waar ze mee werken of het bewijs van inschrijving bij de kamer van koophandel konden laten zien. Hier heb ik nog geen reactie op. Natuurlijk zal ik ze de voordeel van de twijfel geven wanneer ze dit wel doen en met ze in gesprek gaan. Ik hou jullie op de hoogte
Een aantal weken geleden toch? Wat klopt hier niet in het tijdpad? Jij schrijft zelf dat je na je intake niet gelijk aangenomen bent. Hierna volgen er testen en pas dan na een uitvoerige selectie ben je klaar voor het werk. En jij kan nu al een objectieve mening klaar hebben over Rudge Source bla bla bla.. , terwijl je hier nog maar net werkt? En ik ben misschien niet academisch opgeleid, maar ik weet wel wat verdedigen is...quote:Op maandag 16 mei 2005 22:22 schreef RSIS het volgende:
Ik ben academisch opgeleid als Sociaal Pedagoog en ben net zoals jullie een aantal weken geleden uitgenodigd voor een intake gesprek.
Deze reactie is niet om ons te verdedigen.
De OP is genoeg he. Ik woon zelf zowat in Dordrecht, dus vandaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:28 schreef Biancavia het volgende:
Anders lees je eerst even verder.
you've got a point!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:04 schreef asterxkonijn het volgende:
[..]
Een aantal weken geleden toch? Wat klopt hier niet in het tijdpad? Jij schrijft zelf dat je na je intake niet gelijk aangenomen bent. Hierna volgen er testen en pas dan na een uitvoerige selectie ben je klaar voor het werk. En jij kan nu al een objectieve mening klaar hebben over Rudge Source bla bla bla.. , terwijl je hier nog maar net werkt? En ik ben misschien niet academisch opgeleid, maar ik weet wel wat verdedigen is...
Het adres en al wordt later in dit topic genoemd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:06 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
De OP is genoeg he. Ik woon zelf zowat in Dordrecht, dus vandaar.
Hmm die indruk wekken jullie dus niet bij de oproep. Mij werd verzocht allerlei papieren mee te nemen, waaronder ook originele diploma's, copie van paspoort en paspoort zelf. Zoiets vraagt men niet bij een kennismaking, maar wijst zeker op een sollicitatiegesprekquote:Op maandag 16 mei 2005 22:22 schreef RSIS het volgende:
Uw eerste uitnodiging bij ons op kantoor, was een collectieve presentatie en geen sollicitatie gesprek.Volgens onze procedure wordt iedereen daar persoonlijk voor uitgenodigd en psychologisch getest.
Erg vreemd dat je -gezien het al eerder genoemde tijdspad- alleen maar over "wij" en "ons" spreekt. Het zou overtuigender zijn om je persoonlijke ervaringen te delen. Zoals je hebt kunnen lezen zijn er nogal wat bedenkingen tegen de beschreven sollicitatieprocedure, maar je rept hier met geen woord over. Ook zeg je niets wat de onzekerheid m.b.t. de feitelijke werkzaamheden weg kan nemen (ook ik krijg steeds de indruk van "natuurdocumentaires").quote:
hahahaha! natuurdocumentaires!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:27 schreef Seraphin het volgende:
[..]
........(ook ik krijg steeds de indruk van "natuurdocumentaires")...............
............ multilevel marketing "bedrijven"........................
Heel vreemd, blijkbaar maken ze zelfs telefonisch onderscheid. Mij is niet verteld iets mee te nemen. Alleen een beschrijving van de valkuilen die ik in het onderwijs tegenkwam en mijn plannen om daar iets tegen te doen. Achteraf allemaal te ideaal...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:53 schreef myrose het volgende:
[..]
Hmm die indruk wekken jullie dus niet bij de oproep. Mij werd verzocht allerlei papieren mee te nemen, waaronder ook originele diploma's, copie van paspoort en paspoort zelf. Zoiets vraagt men niet bij een kennismaking, maar wijst zeker op een sollicitatiegesprek
Voor zover ik begrijp is niemand lang genoeg gebleven om dat uit te vinden...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:32 schreef owlet het volgende:
Brrr.... lekker verhaal zeg.
Misschien mis ik iets, maar wordt er ook gesproken van geld? Ik bedoel, waar worden mensen op genaaid? Moet je betalen om te mogen beginnen, zooi inkopen, o.i.d.?
Niet dat ik dit soort dingen niet afkeur maar ik probeer te bedenken hoe ze hier geld mee willen gaan verdienen of wat dan de andere reden zou zijn voor dit soort enge praktijken...
Zeg, als academisch geschoolde kan je vast wel bedenken dat 2 keer exact hetzelfde posten absoluut geen zin heeft. Mensen op een forum kunnen het de eerste keer ook prima lezen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:50 schreef RSIS het volgende:
whatever
Waar ik me druk om maak?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:53 schreef RSIS het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom jullie je eigen druk maken om een zaak.
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd welke academie dat is, die spreektaal als schrijftaal predikt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:53 schreef RSIS het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom jullie je eigen druk maken om een zaak.
Rudge Source International Academy...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:42 schreef showmelove het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd welke academie dat is, die spreektaal als schrijftaal predikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |