Misschien is het een bruine kiekedief (Die broeden in het riet).quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:01 schreef -CRASH- het volgende:
Toen een reiger op z'n "vis"stekkie terugkwam
zag ik op een gegeven moment iets bruins
omhoog fladderen.
en kon ik nog net deze foto maken.....
Kan me iemand zeggen welk soort dit is
Zelf meen ik dat het een jonge visarend is....
Kwaliteit is knudde (wat wil je met 40X zoom)
[afbeelding]
maar even een klein vervolg op afgelopen zaterdag proberen te geven ......quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:37 schreef Radyhyn het volgende:
Vorige week ontdekte ik een nestje van een putter.
Telkens als ik met mijn camera er naartoe ging zat ie er niet op. En als ik er dan langs liep zonder camera dan was ie er welZe werken ook nooit mee he
Zaterdag vogelen met FOK! [Meetingtopic] " kijk eens naar het vogeltje"
Dan hoop ik weer wat leuke foto's te maken
bruine kiekendief vrouw 99% zeker :-)quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:11 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Misschien is het een bruine kiekedief (Die broeden in het riet).![]()
Inmiddels heb ik bericht gekregen waain bevestigt wordtquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:11 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Misschien is het een bruine kiekedief (Die broeden in het riet).![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:29 schreef bees het volgende:
(tikkeltje off topic maar wel de inspiratie voor bovenstaande foto)
moest gister bijna huilen....
was op mijn werk een jong musje van ongeveer dezelfde groote uit zijn nestje gepleurd....
kon het nestje niet terug vinden.....
dus ik het beetsje veilig weggezet voor de grote boze vrachtwagens en heftrucks.....
was ie weer op de weg gefladderd...... zat daar heel hard en zielig te tjilpen....
en net toen ik hem weer wilde wegzetten kwam er een heeeeeeeeeeel grote boze kraai aan en die at 'm op....... *snif*
Wat voor camera heb jij eigenlijk, vind de foto's superscherpquote:
tnxquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:02 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Wat voor camera heb jij eigenlijk, vind de foto's superscherp![]()
Oeeeee dies mooi!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:17 schreef MacroTough het volgende:
Lang geen nieuwe vogels meer gezien...
Klikbaar voor vergroting:
[[url=http://www.xs4all.nl/~dennet/pics/20050605/IMGP5030-550.jpg]afbeelding][/url]
Witte pauwen.
De gieren houden daar wel van poserenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:17 schreef digitalfrog het volgende:
I loved his (her?) look !
This is Artis in Amsterdam BTW !
[afbeelding]
http://www.pbase.com/digitalfrog
Niet echt een schitterende foto, maar wel knap standpunt gekozen. Het effect is iig grappigquote:
Een beetje jammer van de achtergrond, ik zie een stuk meer naar rechts een open omgeving die misschien beter geschikt was. Nu heb je een rommelige achtergrond met een huis en auto.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:42 schreef siekman het volgende:
Ik ben een beginner en ik wil meespelen ( commentaar welkom, maar hou er rekening mee dat dit een cybershot 1,3 mp is DSC-P30 )
[afbeelding]
Maar ik ben goed bevriend met iemand die licentie's verkoopt aan drukkerijen kan nog wel eens van pas komen![]()
Bah heb ik nog geen watermerk
dank je daar heb ik wat aan ..quote:Op maandag 13 juni 2005 17:37 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Een beetje jammer van de achtergrond, ik zie een stuk meer naar rechts een open omgeving die misschien beter geschikt was. Nu heb je een rommelige achtergrond met een huis en auto.
Voor dieren die op een redelijk korte afstand van je af staan, kan je beter eens door de knieen gaan en vanop die hoogte zal je niet z'n vogelperspectief hebben.
Hopelijk heb je iets aan deze mening.
Neeej een zonnende reiger, zo krijgt ie t lekker warmquote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:50 schreef CompuMess het volgende:
1. het bleek een potloodventende Regâh te zijn...
Met een rietje graag(knudde met een rietje lolquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:01 schreef -CRASH- het volgende:
Kwaliteit is knudde (wat wil je met 40X zoom)
[afbeelding]
vind ik dat je er toch wel een beetje verstand van hebt...quote:Op maandag 27 juni 2005 23:34 schreef Lllaura het volgende:
Ik heb totaal geen verstand van foto's, maar die laatse vind ik helemaal geweldig!
Die telt niet.. Dat is geen foto.quote:
Ja, hier in Den Haag ook veel van die vogels, s'morgens wordt je gek van het geschreeuw, met dank aan de buurman vooor het voeren.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:11 schreef Amarillo het volgende:
Foto's van de Indiase Halsband Parkiet.
Deze zijn genomen in het Vondelpark in amsterdam, echter dit exotische diertje valt tegenwoordig bijna overal te fotograferen in de randstad.
Met name in amsterdam, Leiden en Den Haag zijn grote populaties te vinden.
(voornamelijk in de stadsparken)
(Olympus c-765)
Ze komen ook wel in Nederland voor, maar deze kiekte ik in de Gamarque.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:12 schreef Amarillo het volgende:
He Schanulleke waar zitten die rooie wouwe dan?
Da's echt een mooie foto Pinobot, vooral die aanvliegende vogel en de kleuren.quote:Op maandag 18 juli 2005 03:16 schreef Pinobot het volgende:
[..]
Ja, hier in Den Haag ook veel van die vogels, s'morgens wordt je gek van het geschreeuw, met dank aan de buurman vooor het voeren.![]()
[afbeelding]
Rascist!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 12:10 schreef Schanulleke het volgende:
Behalve de herrie hebben ze ook de slechte eigenschap om spechten uit hun ijverig uitgehakte holletjes te verdrijven. Oneerlijke concurrentie voor de inheemse arbeiders dus!
Ik had in de Vogezen een wat zeldzamer vogeltje voor de lens.
Een zwarte roodstaart.
[afbeelding]
Erg knapquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
Vandaag naar Overloon zoo geweest, heb onder andere deze Oehoe en Pauw geschoten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Etienne heeft vandaag de Sony mogen gebruiken en daar is heel wat leuks uitgekomen. Ik heb zelf de Pentax maar genomen ook omdat het best lang geleden was dat ik daarmee nog heb gefotografeerd. De Oehoe en pauw zijn wel weer met de Sony gemaakt want ik had maar twee rolletjes bij me en die waren halverwege de zoo al vol [sub] dus toen moest Etienne de Sony inleverenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Erg knap(zoals de meeste foto's die hier verschijnen)
Heeft Etienne nog wat knaps geschoten?
Hoe heb je die gemaakt?quote:Op zondag 26 juni 2005 17:20 schreef MacroTough het volgende:
Texel zit vol met meeuwen en ander gevederd gespuis:
Zeer zeker klikbaar
[[url=http://www.everybodylovesden.net/images/20050626/IMGP6024-550.jpg]afbeelding][/url]
Mooie foto'squote:Op maandag 1 augustus 2005 09:51 schreef macmac het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mooie foto's
En waar zijn die gemaakt
Je 'flamingo' is een pelikaanquote:Op zondag 24 juli 2005 21:56 schreef FotoSG het volgende:
[afbeelding]
Ja een standaard flamingo met wel lekker detail
[afbeelding]
Het koppie is wel komisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |