abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:38:55 #76
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26891594
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:37 schreef Zonder_ZX9R het volgende:

[..]

Sterkte man.
Hoop voor je dat het weer goed komt voor je.
*aansluit

@bwt, lekker joh !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:39:08 #77
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_26891607
Het is weer eens niet bij te houden hiero
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_26891625
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:39 schreef Makster het volgende:
Nee. Jij draagt wat bij met dit soort posts.
Wie het laatst lacht..... snapt hem niet!
speciaal voor Pep:
Het is TUFKA ZX9R. Niet tufkap! -O-
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:42:03 #79
17596 Makster
pi_26891707
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:39 schreef Zonder_ZX9R het volgende:

[..]

Nee. Jij draagt wat bij met dit soort posts.
Dat bedoel ik
pi_26891873
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:24 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik probeer me vooral te bedenken hoe jij Limburrggggg uit zal spreken

hehe, als Lemburh
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:49:22 #81
1044 RB
Als ik alles geweten had
pi_26891925
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:42 schreef Makster het volgende:

[..]

Dat bedoel ik
De jeugd van tegenwoordig

<a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow">bsm high mounted</a>
pi_26891935
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Chantal is bij weg, ff nergens zin in.
Klote Jesse.
pi_26891948
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:39 schreef Makster het volgende:
Nee idd, ben ik met allerlei pauzes een post aan het typen, moet ik zo'n beetje weer 10 posts teruglezen.
pi_26892009
Donderdag 19 mei ga ik met de klas / meerdere klassen naar Antwerpen toe voor 1 of andere gastcollege / excursie op een hogeschool daar, voor het vak Industriele Automatisering. Als het dan toevallig een prachtige zomerdag wordt dan zou ik daar op zich wel met de motor heen kunnen gaan toch En als we klaar zijn met de excursie nog door de Ardennen rijden Het is daar toch heel mooi of niet ?

De bus vertrekt van school om 7.30 Sommige kunnen dat never nooit niet halen omdat het te vroeg voor ze is vanwege trein/busschema, dus die gaan met de Thalys apart. Is het een gek idee als ik overweeg met de motor te gaan

Lijkt me wel leuk
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:50 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Nee idd, ben ik met allerlei pauzes een post aan het typen, moet ik zo'n beetje weer 10 posts teruglezen.
Soms zijn er van die pieken Dat het opeens heel gezellig is Op dat bericht van OPM na natuurlijk
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:53:27 #85
17596 Makster
pi_26892028
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Chantal is bij weg, ff nergens zin in.
Lees dit ook nu pas

Sterkte M8 !!
pi_26892036
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:52 schreef hicham het volgende:
Donderdag 19 mei ga ik met de klas / meerdere klassen naar Antwerpen toe voor 1 of andere gastcollege / excursie voor het vak Industriele Automatisering. Als het dan toevallig een prachtige zomerdag wordt dan zou ik daar op zich wel met de motor heen kunnen gaan toch En als we klaar zijn met de excursie nog door de Ardennen rijden Het is daar toch heel mooi of niet ?

De bus vertrekt van school om 7.30 Sommige kunnen dat never nooit niet halen omdat het te vroeg voor ze is vanwege trein/busschema, dus die gaan met de Thalys apart. Is het een gek idee als ik overweeg met de motor te gaan

Lijkt me wel leuk
[..]

Soms zijn er van die pieken Dat het opeens heel gezellig is Op dat bericht van OPM na natuurlijk
Ardennen zijn super!

Mooi stuurwek daar!
speciaal voor Pep:
pi_26892082
Alleen wel originele uitlaat erop toch, of geldt dat eerder voor Duitsland?
pi_26892109
Hoezo originele uitlaat?
Gewoon lekker laten zitten.
speciaal voor Pep:
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:56:28 #89
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26892120
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:52 schreef hicham het volgende:
Donderdag 19 mei ga ik met de klas / meerdere klassen naar Antwerpen toe voor 1 of andere gastcollege / excursie op een hogeschool daar, voor het vak Industriele Automatisering. Als het dan toevallig een prachtige zomerdag wordt dan zou ik daar op zich wel met de motor heen kunnen gaan toch En als we klaar zijn met de excursie nog door de Ardennen rijden Het is daar toch heel mooi of niet ?

Lijkt me wel leuk
[..]

Zeker doen !
Het lijkt mij daar schitterend rijden. Ik ga begin juni of begin augustus ook die kant op.
Een paar dagen limburg met een uitstapje naar de Ardennen.
pi_26892173
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:56 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Hoezo originele uitlaat?
Gewoon lekker laten zitten.
Zit wel wat in toch, ik lees wel eens van die berichten op MF maar weet niet of dat ook voor Belgie geldt Maar kennelijk een goed idee om te overwegen dat ritje, gezien de positieve reacties

* hicham reserveert alvast de tanktas op 19 mei *
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:58:36 #91
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26892175
Visite.
pi_26892516
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:10:56 #93
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26892606
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen zin om hier uitgebreid over te hebben, maar ze is bij me weg.
sterkte
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:11:34 #94
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_26892629
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:13 schreef hicham het volgende:
Dat azijn is tegen de stank, water om het te verdunnen omdat het anders zuur zou kunnen worden + veel azijn = meer geld Dat boenen daarna is om hem goed schoon te maken Mijn moeder doet dat door het plat op een plankje te leggen en vervolgens met een mes te schrapen om al het zwart eraf te krijgen. Dan wordt ie lekker
Zo kunnen wij het ook krijgen (helemaal uitgeboend) maar voor honden is dat niks.
quote:
En je kan uit 4 magen kiezen toch Een koe heeft toch 4 magen oid
Yep maar wat jij maag noemt heet eigenlijk pens. Naast die vier magen is dit een extra laag in de koe maar wat het doet?
quote:
Bedankt voor de aanbieding Heb het tegen haar gezegd en je hoort nog wel van me als ze wat wil halen Volgens mij is ze wel geinteresseerd in koe en als we dan toch halen wil ze het misschien ook nog eens aan jou / je vriendin demonstreren hoe het klaargemaakt moet worden Waar is dat eigenlijk, waar je het haalt (als in topografisch gezien, welke stad)
Ik hoor het wel, mocht je wat willen hebben dan is de eerste paar kg in ieder geval gratis om te proeven. Prijzen zijn belachelijk laag als je het vergelijkt met de prijzen in de supermarkt, denk aan een paar duppies en hoogstens 1,50.
"normaal" vlees is natuurlijk duurder maar voor orgaanvlees hebben we een goede en goedkope leverancier. (de uitbener is ook marokkaans trouwens)

Locatie is hier in de buurt, we hebben er een aantal, Maarsen, ergens bij Mijdrecht, Utrecht etc. etc. Omdat we dit zeg maar bedrijfsmatig doen hebben we echt belachelijk lage prijzen en een goede doorstroom. Nadeel is alleen dat we veel af moeten nemen dus bij de meesten kan je niet direct terecht, die in Maarsen wel maar dan hanteert ie andere prijzen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:14:36 #95
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26892760
@lims
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mercy_symbol op 10-05-2005 20:25:33 ]
Let's race
Buienradar
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:19:31 #96
17709 hollander172
pi_26892956
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen zin om hier uitgebreid over te hebben, maar ze is bij me weg.
Wij verschillen als dag en nacht van elkaar qua opvattingen maar hoe vaker je je verhaal vertelt des te minder wordt de last die je met je mee draagt.

Ik zal ook verder niks vragen op 1 ding na, is dit een spontane ingeving van haar of hing het al langer in de lucht?
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:55 schreef Youssef het volgende:
Alleen wel originele uitlaat erop toch, of geldt dat eerder voor Duitsland?
Duitsland it is. Belgie is niet zo moeilijk, kijk alleen wel uit met je snelheid want als je gepakt wordt.............

Nederlands kenteken + de daar geldende tarieven = in 1 keer je vakantiegeld er doorheen, als je het al redt en direct afrekenen.
pi_26892968
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
@lims
okay, ik heb 't
Je mag weer wegeditten als je daar behoefte aan hebt
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:22:26 #98
17709 hollander172
pi_26893074
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
@lims
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou ook nog een mailtje van je krijgen. Werk enzo?
pi_26893239
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:11 schreef hollander172 het volgende:

Ik hoor het wel, mocht je wat willen hebben dan is de eerste paar kg in ieder geval gratis om te proeven. Prijzen zijn belachelijk laag als je het vergelijkt met de prijzen in de supermarkt, denk aan een paar duppies en hoogstens 1,50.
"normaal" vlees is natuurlijk duurder maar voor orgaanvlees hebben we een goede en goedkope leverancier. (de uitbener is ook marokkaans trouwens)

Locatie is hier in de buurt, we hebben er een aantal, Maarsen, ergens bij Mijdrecht, Utrecht etc. etc. Omdat we dit zeg maar bedrijfsmatig doen hebben we echt belachelijk lage prijzen en een goede doorstroom. Nadeel is alleen dat we veel af moeten nemen dus bij de meesten kan je niet direct terecht, die in Maarsen wel maar dan hanteert ie andere prijzen.
Okay mooi is dat. Ik zei het namelijk tegen mijn moeder en die zei dat ze eerdaags sowieso vlees moest halen Maar jij haalt het dus op verschillende plekken? Want mijn moeder zei dat we misschien toevallig bij dezelfde verkoper onze vlees halen. Ze zei dat wij het meestal in de buurt van Utrecht halen Heel soms een kilo worstjes of wat kipfilet bij de slager in de buurt.

Je zei ook nog wat over gehakt had ik gelezen, maar dat komt dus bij ons altijd vers van de pers, wordt daar terplekke door de gehaktmolen gehaald Wel leuk, jij haalt je hondenvoer daar waar wij ons avondeten halen
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:19 schreef hollander172 het volgende:
Duitsland it is. Belgie is niet zo moeilijk, kijk alleen wel uit met je snelheid want als je gepakt wordt.............

Nederlands kenteken + de daar geldende tarieven = in 1 keer je vakantiegeld er doorheen, als je het al redt en direct afrekenen.
gelukkig maar zal dan wel letten op m'n snelheid (als ik uberhaupt ga )
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:27:57 #100
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_26893303
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:22 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik zou ook nog een mailtje van je krijgen. Werk enzo?
helemaal vergeten

je bent ook nooit online
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')