Nu je het zegt, ik kom daar wel eens langs (mooie bocht daar, maar dan moet ik daarna wel even door schiphol rijdenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:12 schreef bwt het volgende:
Naar aanleiding van mijn vraagje in het vorige topic: Fok Motorclub [SC deel 223]Herinneringen aan de megamiet :')
Parkeren voor motoren op schiphol:
is gratis, wel onbewaakt, overdekt, bij de verkeerstoren. (zeg maar na de ontvangs/vertrek hal)
Oh jeej ,waar ben ik aan begonnenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik moet mijn woorden ook even terugnemen, zoals Hicham's mama het omschrijft lijkt het me nog lekker ook.
Wanneer gaan we in A'dam eten met zijn allen?![]()
Nee joh, dit is veel leukerquote:
Dank jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet hebt teruggelezen maar bij deze noggefeliciteerd met je 23e verjaardag
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:21 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Het is ook nog een lang weekend het aankomend weekend. Dus mooi weer moeten we echt wel hebben.We gaan ook nog toeren met een vriendin van mij. Ze durfde pas geleden nog helemaal niet achterop (ze heeft een jaar gewacht) en nu heeft ze al een motorpak en we gaan dus toeren
. Zij bij haar man achterop en dan met drie motoren beetje toeren in Limburg of zo.
Nou jaaaaaaaaaaaaaa zeg !!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:21 schreef RB het volgende:
[..]
Dank jevooral voor die 23
![]()
Zondag zei nog iemand 45![]()
Kan ook niet anders he, op zo een blitse SVquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:21 schreef RB het volgende:
[..]
Dank jevooral voor die 23
![]()
Zondag zei nog iemand 45![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:24 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik probeer me vooral te bedenken hoe jij Limburrggggg uit zal spreken
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaaaaa zeg !!!!
Hoe durft ze !
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Chantal is bij weg, ff nergens zin in.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Chantal is bij weg, ff nergens zin in.
Tering man.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen zin om hier uitgebreid over te hebben, maar ze is bij me weg.
Misschien komt het wel goed nog Jesse....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Op woensdagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:32 schreef bwt het volgende:
HAHAHA, zo weer weekend???![]()
![]()
![]()
IK heb NU AL weekend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte man.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx all
Sterktequote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |