GEFELICITEERDquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ola, vanaf vandaag behoor ik ook tot een select groepje waar jij al 2 maanden bij hoort.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:26 schreef Sheridana het volgende:
GEFELICITEERD MET JE 30STE VERJAARAG!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
Ka$$aquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:41 schreef twentemeisje het volgende:
Chain Reaction?
quote:Of course, you can't overlook the numerous references that would later inspire Hitchcock's "Psycho." The preserved room, the voice of mother, the split personality and the sheer shock value all made their way to the fictional story of Norman Bates.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:13 schreef Atreidez het volgende:
Gaat dit over Ed Gein? Ik heb die film een paar jaar terug gezien en dat was ook een raar ventje die alleen woonde met t lijk van ze moeder. Begroef allemaal mensen onder ze huisIs wel waar gebeurd maar of t van voor psycho is..
Atreidez +1quote:The true story of Edward Gein, the farmer whose horrific crimes inspired Psycho, The Texas Chainsaw Massacre and The Silence of the Lambs. This is the first film to Gein's tormented upbringing, his adored but domineering mother, and the 1957 arrest uncovered the most bizarre series of murders America has ever seen.
Ik blijf nog 5 jaar lang 25quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:00 schreef victorinox het volgende:
Iedereen bedankt![]()
Gelukkig zie ik er nog jong genoeg uit, om mijn leeftijd nog een paar jaar te ontkennen.
Dat is m idd, lekker Absinthquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:40 schreef Khalein het volgende:
Johnny Depp met een beetje absynth in From Hell
Yeahquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:53 schreef lamers het volgende:
Meet Joe Black
Aan de slag met lunchen bedoel je dan zekerquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:55 schreef Khalein het volgende:
[..]
Yeah
lamers +1
Uw beurtEn ik ga heel hard maar eens aan de slag hier, had ik allang moeten doen
![]()
Heb jij nog wat op de plank liggen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:08 schreef Khalein het volgende:
Heel eerlijk gezegd verwacht ik lamers binnen een week hier niet weerHet zien van 18 posts sinds december 2004 in het profiel sterkt mijn vermoeden
Neuh, maar iets verzinnen waar ik geen photoshop voor hoef te gebruiken is zo moeilijk nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:12 schreef twentemeisje het volgende:
Heb jij nog wat op de plank liggen?
Ze heet Nikki Reedquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:16 schreef Jappr het volgende:
zeg khalein.. wie was nou die te jonge chick van me?
kben 18 hoor, zo te jong zal het toch niet wezen
ach joh.. zis maar 2 jaar jongerquote:
Eerste die het voor elkaar kreeg, met Hitch ($43,142,214)quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Will Smith?
Dat denk ik nou ook elke keer als ik Rachel Weisz ziequote:
Even opgezocht. Daar zat helaas voor Orlando Ned Kelly tussen (Opening Weekend: $43,704quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:31 schreef Jappr het volgende:
en anders? orlando bloom? 3x iig met the lord
Horseplay en Russian Doll, die samen nog minder opbrachten dan de kostprijs van de camera's voor The Matrixquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:51 schreef Jappr het volgende:
en die anderen van the lord dandie staan sowieso op 3x al.. en hugo weaving dan? met zn matrix erbij
of heeft die ook spijtige films tussen door gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |