Intikker = correctquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:07 schreef twentemeisje het volgende:
A walk in the clouds?
Ah, dat was mij niet echt duidelijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:17 schreef twentemeisje het volgende:
Deze was ter aanvulling voor EM! niet om het punt te stelen
Ik ben nu een half uur weg... EM mag het punt en de vraag als ie wil, anders stel ik straks een vraag...
Okee... thnx! Vraag komt er over enkele minuten aan...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:21 schreef EricusMaximus het volgende:
Tm mag de vraag stellen
en dus gewoon het punt hebben
niet toevallig.... zeker! kijk alleen nog even naar de spelling...quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:43 schreef dyonvbaal het volgende:
is dat kinpin dan toevallig?
allemaalquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:48 schreef dyonvbaal het volgende:
scooby doo
saturday night fever
jackie brown (als ik het goede plaatje erbij heb tenminste)
back to the future
kingpin
Ik had het inmiddels ook opgezochtquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:32 schreef REFUSED het volgende:
ranja: het was Alona Tal, oftewel Meg uit Veronica Mars. verder heeft ze weinig boeiends gedaan, in een of andere israelische film de hoofdrol vertolkt
Same here, toch vond ik haar ook erg bekend voorkomen terwijl ik geen idee heb wie ze is... Ze lijkt waarschijnlijk veel op iemand...quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels ook opgezochtNog nooit van gehoord, dame of serie. Vraag me af waarom ze dan toch bekend leek...
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:16 schreef Sokolsky het volgende:
The Usual Suspects zit er ook tussen.
(Leuke vraag trouwens!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |