quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:25 schreef Pool het volgende:
P00L, dat staat meer 1337. [14.gif]
Maar je was je password vergeten en had een niet bestaand e-mail adres ingevoerdquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:34 schreef Sjoe538 het volgende:
sjoe
een heeeele vette portomonee hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef CybPraetorian het volgende:
kan een moderator uberhaupt de naam veranderen van een fokker, en zo ja aan welke voor waarden moet je dan voldoen?
likken als lassiequote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef CybPraetorian het volgende:
kan een moderator uberhaupt de naam veranderen van een fokker, en zo ja aan welke voor waarden moet je dan voldoen?
fok is toch gratis?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
een heeeele vette portomonee hebben
jij hebt je naam al eens veranderd?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:26 schreef nossio het volgende:
[..]
likken als lassie
slikken
in willekeurige volgorde
*resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:10 schreef MaRySe het volgende:
Ik zou er eigenlijk wel 1 willen die niet mijn eigen naam is
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:58 schreef Juggernaut het volgende:
ik kloon me gewoon een slag in de rondte. fuck de postcount!
Namen met een blauw kleurtje mogen hun naam te pas en onpas veranderen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:57 schreef Ruis het volgende:
ik zou Ruis veranderen in paarse_paashaas denk ik, of Dance-Commander.
oeh oeh, toffe nickquote:
Geregistreerd op: maandag 18 maart 2002 @ 10:41quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb mij ooit eens in een dronken bui aangemeld
Je moet sowieso een hele belachelijke naam hebben... CybPraetorian ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:18 schreef CybPraetorian het volgende:
of irritantanter_pc-fr34k_maarNogStoerderquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:00 schreef TieMeZ het volgende:
Om een of andere reden heb ik nogal vreemde hoofdletters in deze gebruikersnaam.
Ik geef je geen ongelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:23 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik wou dat ik hem kon veranderen :/
Je hoeft niet zo te schelden hoor. Of vind jij van wel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:24 schreef Skaai het volgende:
Ik wou graag de nickname Skylar hebben, maar omdat een of andere kuthoer deze naam al in gebruik had moest ik een andere kiezen.
ik wilde gwoon Timm... Maar verdomme was ik ooit (in een héél ver verleden) zo'n stomme breezaah gamer... argh schaam blaatquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:24 schreef Skaai het volgende:
Ik wou graag de nickname Skylar hebben, maar omdat een of andere kuthoer deze naam al in gebruik had moest ik een andere kiezen.
Ja, die naam is gewoon van mij!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schelden hoor. Of vind jij van wel?
ja, dat heb ik nou ook met Tim, maar er lopen er zoveel rond op fok... toch zinloosquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, die naam is gewoon van mij!
Niemand anders mag 'm hebben!
Skylarquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:24 schreef Skaai het volgende:
braaf zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:24 schreef Skaai het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |