quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 16:47 schreef S-Two het volgende:Sportief is het VDV denk ik beter als ie naar PSV gaat dan naar een middelmatige club als HSV, alleen ik denk niet dat de fans het van de beide clubs accepteren en dat VDV het daarom ook niet zal doen.
Ik denk dat zoiets best meevalt en echte clubliefde bestaat nauwelijks meer in een wereld die gebaseerd is op speculaties en transfers, Maldini en Del Peirro zijn bijv een unicum, maar vinden hun basis dan ook in een andere periode.
We hebben gezien dat het ook mogelijk is om te voetballen voor twee verschillende clubs die elkaar niet naar het hart staan (Davids bij AC en Inter, Ronaldo en Figo bij Barca en Real) en dat het publiek dat in de loop der tijd gaandweg accepteert, hoewel een fluitconcertje hier en daar nooit zal verdwijnen.
Bovendien is de aanhang van en club nu niet echt als objectief te beschouwen en fluiten ze een speler uit net zolang tot ie bij hen speelt, dan is het ineens en geweldige voetballer.
Ik heb vertrouwen in de kwaliteiten van Van der Vaart die momenteel op een laag pitje staan, misschien dat hij bij PSV het verloren zelfvertrouwen en vorm op kan krikken, nooit geschoten is altijd mis en sportief gezien (uiteraard deels subjectief) zou ik PSV voor van der Vaart een logische keuze vinden.
Voor Ajax is het ook beter dat ie weggaat denk ik, scheelt toch al gauw een paar interne conflicten per seizoen, dat kan gunstig zijn voor de resultaten.