Hij is de afgelopen weken continue geblesseerd geweest. Prestaties kon hij zodoende niet leveren. Daarvoor heeft hij een tijd prima gespeeld. Vocht voor elke bal, liep zich een slag in rondte. Zou graag zien dat sommige spelers daar een voorbeeld aan namen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Raffie heeft dat negativisme grotendeels aan zijn eigen prestaties en houding te danken natuurlijk...
v.d.vaart is geen speler die het moet hebben van zijn harde werken maar van zijn techniek en inzicht, en daar is steeds minder van gebleken de laatste jaren.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:41 schreef gras het volgende:
[..]
Hij is de afgelopen weken continue geblesseerd geweest. Prestaties kon hij zodoende niet leveren. Daarvoor heeft hij een tijd prima gespeeld. Vocht voor elke bal, liep zich een slag in rondte. Zou graag zien dat sommige spelers daar een voorbeeld aan namen!
En wat voor houding heeft hij dan, waaruit al dat negativisme voortkomt?
Slachtoffertje? Wanneer? Jankerd? Zou graag enkele quotes zien waaruit dat blijkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Hij vindt zichzelf iets te snel een slachtoffertje... Hij is een beetje een jankerd, toen met Zlatan tegen Zweden, later wil ie niet in het teambelang hangend op links spelen enzovoort..
Dat zou je ook ontwikkeling kunnen noemen! Mijn inziens geen slechte ontwikkeling! Van hardwerkende voetballers ontbreken er namelijk nogal wat bij van Ajax.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
v.d.vaart is geen speler die het moet hebben van zijn harde werken maar van zijn techniek en inzicht, en daar is steeds minder van gebleken de laatste jaren.
en hoe vaak liep hij niet te zeuren dat hij niet begreep waarom hij gewisseld werdt.
Zlatan was zo gemeen tegen Raffie.... Nee, het hele seizoen door heeft ie al vaak genoeg de jankerd uitgehangen. Hebben we in oudere topics al vaker besproken.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:57 schreef gras het volgende:
[..]
Slachtoffertje? Wanneer? Jankerd? Zou graag enkele quotes zien waaruit dat blijkt.
En dat niet hangend op links spelen, is een grote fabel. Koeman vroeg VDV of hij op links wil spelen. VDV antwoord, liever niet. (Mijn inziens niets mis mee.) Vervolgens gaat Koeman in media bazuinen dat VDV niet op links wil spelen om vervolgens z'n aanvoerdersband ook nog af te nemen!
Hoe dat? Is z'n coopertest zo slecht dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Hij is gewoon niet fit genoeg voor een moderne middenvelder.
Geschiedvervalsing is immers een gemeen goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zlatan was zo gemeen tegen Raffie.... Nee, het hele seizoen door heeft ie al vaak genoeg de jankerd uitgehangen. Hebben we in oudere topics al vaker besproken.
Lees mijn column er nog maar op na. Rafael heeft het loopvermogen niet dat nodig is op die plaats. Slechts hangend op links in een Ronaldinho-rol kan hij nog gered worden. HSV wil hem ook niet voor niets als spits kopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:01 schreef gras het volgende:
[..]
Hoe dat? Is z'n coopertest zo slecht dan?
Rafael liep voor z'n blessure de steken dicht die Sneijder liet vallen. Wat vind je dan wel niet van Sneijders loopvermogen? Veel dramatischer dan die van Rafael kan niet, zou je denken?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lees mijn column er nog maar op na. Rafael heeft het loopvermogen niet dat nodig is op die plaats. Slechts hangend op links in een Ronaldinho-rol kan hij nog gered worden. HSV wil hem ook niet voor niets als spits kopen.
Sneijder heeft op dit moment een beter loopvermogen hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef gras het volgende:
[..]
Rafael liep voor z'n blessure de steken dicht die Sneijder liet vallen. Wat vind je dan wel niet van Sneijders loopvermogen? Veel dramatischer dan die van Rafael kan niet, zou je denken?
Ja, samen met Van der Vaart. En ik vind Sneijder ook veel beter dan Van der Vaart, maar al dat negativisme rondom hem hoeft van mij niet. Is gewoon een prima speler, die niet mistaat bij elke willekeurige Europese (sub)topclub!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij moest Pienaar die gaten dichten. Ik vind Sneijder een veel betere speler dan Van der Vaart, maar dat mag duidelijk zijn.
Nu ook. Geen idee overigens, maar dat geldt voor iedereen van de huidige selectie!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Als hij weer op zijn oude niveau komt wel. Wat was zijn laatste moment van brille?
Ben blij dat er nog iemand reageert op m'n geniale opstelling op de vorige pagina!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:21 schreef Radegast het volgende:
Ik ben het met gras eens.
Niet zo erg. Valt onder ontwikkeling en geschiedvervalsing.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Maar bij Rafael valt het meer op, omdat hij altijd de man van de beslissende actie of pass was...
In de SW zegt De Ridder zelf dat hij niet heeft bijgetekend, maar dat in de winterstop zijn al tot 2007 lopende contract verbeterd is, omdat hij nog steeds een jeugdcontract had. Maar er is dus niks verlengd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:49 schreef zjroentje het volgende:
Die heeft volgens mij in de winterstop nog bijgetekend tot 2007.
Bij de goal van Maxwell thuis tegen Auxerre.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Als hij weer op zijn oude niveau komt wel. Wat was zijn laatste moment van brille?
Ja, of niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:27 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, met Maxie, die was mooi. Maar dat moet ie dus elke wedstrijd 3 x doen verdorie!
Of hard bikkelen om het balverlies van Sneijder te doen vergeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:29 schreef Chadi het volgende:
Zijn acties hebben te weinig rendement de laatste tijden. Hij moet een verdediging open spelen ala bergkamp
Ik vind V.d.Vaart niet slecht maar zoals hij nu speelt (of tenminste voor zijn laatste blessure) is hij absoluut geen toegevoegde waarde en kan je zo 10 andere spelers op zijn plek neerzetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:33 schreef gras het volgende:
[..]
Ja, of niet.
Ik vind dat het verschil tussen top en flop te snel en vooral te gemakkelijk word gemaakt. Zo ook bij van der Vaart. 3 verkeerde hakballetjes en hij is weer de pisang. 1 penalty voor de katse kut en je bent weer een held...
onzinquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:33 schreef gras het volgende:
[..]
Of hard bikkelen om het balverlies van Sneijder te doen vergeten.
Geen toegevoegde waarde, maar wel bruikbaar. En tien betere zijn er niet. Of weet jij meer dan mij?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik vind V.d.Vaart niet slecht maar zoals hij nu speelt (of tenminste voor zijn laatste blessure) is hij absoluut geen toegevoegde waarde en kan je zo 10 andere spelers op zijn plek neerzetten.
Sneijder in goede doen lijdt erg weinig balverlies. en om de bal terug te krijgen hebben we andere spelers.quote:
wel bruikbaar ja maar hij was ooit het grootste talent van nederland en nu is hij 'wel bruikbaar'.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:47 schreef gras het volgende:
[..]
Geen toegevoegde waarde, maar wel bruikbaar. En tien betere zijn er niet. Of weet jij meer dan mij?
Ja, in goede doen. Tot voor kort speelde Sneijder zowaar nog slechter dan van der Vaart!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Sneijder in goede doen lijdt erg weinig balverlies. en om de bal terug te krijgen hebben we andere spelers.
Lindgren liever dan van der Vaart. Mijn hemel, hoe is het mogelijk. Lindgren is zowaar nog trager dan van der Vaart. Voor het gemak laat ik voetballende kwaliteiten maar even buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wel bruikbaar ja maar hij was ooit het grootste talent van nederland en nu is hij 'wel bruikbaar'.
op dit moment heb ik liever dat Lindgren zich kan ontwikkelen, V.d.Vaart moet naar een nieuwe club dan denk ik wel dat hij weer gaat voetballen
Het is inderdaad te snel te zwart-wit.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:51 schreef Suijk het volgende:
Het is natuurlijk niet alsof vdv helemaal niet meer kan voetballen. Hij kan natuurlijk een stuk beter, of heeft een stuk beter gedaan, maar een prutser is het nou ook weer niet natuurlijk.
Jep, enige nuance is velen vreemd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:55 schreef gras het volgende:
[..]
Het is inderdaad te snel te zwart-wit.
Een hype is ook zo gecreërd. Zowel in positieve als in negatieve zin. Zie De Jong en Charisteas nu bijvoorbeeld.
Sylviequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:58 schreef The_Hives het volgende:
De topics gaan hard.
Jammer van VDV, die had ons de afgelopen jaren zo kunnen laten genieten. Waarom is het volgens jullie mis gegaan (en kom nou niet aan met: dat hij aldoor liep te janken)?
ik denk dat Sylvie er wel wat mee te maken heeft, zijn vele blessures natuurlijk en ik denk ook dat hij een beetje naast zijn schoenen is gaan lopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:58 schreef The_Hives het volgende:
De topics gaan hard.
Jammer van VDV, die had ons de afgelopen jaren zo kunnen laten genieten. Waarom is het volgens jullie mis gegaan (en kom nou niet aan met: dat hij aldoor liep te janken)?
dus ook de pers en de trainer volgens jou? De pers die hem omhoog schrijft en een trainer die hem niet terug naar de aarde haalt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
k en ik denk ook dat hij een beetje naast zijn schoenen is gaan lopen.
yup. en als Sylvie dan ook nog je vriendinnetje wilt zijn..........quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus ook de pers en de trainer volgens jou? De pers die hem omhoog schrijft en een trainer die hem niet terug naar de aarde haalt.
Als ze kleine tieten heeft wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:07 schreef gras het volgende:
Vinden jullie de vriendin van Maarten Stekelenburg ook de oorzaak van het mindere keepen van hem?
Koffie?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dit een chat of een topic?
Topic #156 in de reeks wetenswaardigheden over Ajax.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dit een chat of een topic?
Kan helaas geen foto's vinden.quote:
uuhh, Ajax rules?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Topic #156 in de reeks wetenswaardigheden over Ajax.
Had je zelf verder ook nog iets wetenswaardigs toe te voegen?
NV.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
GVD het is geen voetbal club het lijkt wel een BV
Sterker nog..het is een NV.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
NVquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:56 schreef Chadi het volgende:
Nou zoals een logo .. daar ga je op de beurs niet van op de klip. Het is iets van emotionele waarde voor de supporters. Wat voor kleur netten en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:03 schreef Suijk het volgende:
Wat bedoel je met 'voetbalzaken'? Bij een voetbalclub is dat nogal snel het geval...
Het is naar mijn gevoel misgegaan met VdV toen Sneijder doorbrak bij Ajax in 2003, toen is Koeman teveel gaan schuiven met VdV in het elftal waardoor VdV zijn vertrouwen en vorm verloor.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:58 schreef The_Hives het volgende:
De topics gaan hard.
Nou, het lijkt me toch dat de commerciële implicaties die het veranderen van een logo van een organisaties betreft nogal beursgevoelig is.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:05 schreef Chadi het volgende:
Nou zoals een logo .. daar ga je op de beurs niet van op de klip.
Ik hoop dat dat gezeik eens ophoudt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:34 schreef TimmyAsd het volgende:
Het nieuwe logo zal wel blijven..
Klinkt al een stuk beter.quote:Nigel de Jong: 'Blind gebruikt me niet als jojo'
10/5/2005 23:45
Nigel de Jong is de meest opvallende Ajacied, sinds Danny Blind als hoofdcoach Ajax onder zich heeft. In de nieuwe Voetbal International komt de international aan het woord.
Bijvoorbeeld over waarom het onder Blind nu beter gaat dan eerder dit seizoen onder oud-coach Ronald Koeman. 'Hij is begonnen met het geven van vertrouwen, dat is onmisbaar voor een speler.'
De Jong kreeg het vertrouwen door een vaste aanstelling als rechtshalf. 'Héél belangrijk. Ik was het beu om als een jojo door het elftal te worden geslingerd. Gelukkig is die tijd nu voorbij. Het is voor mij geen verrassing dat ik aardig speel op deze positie, want in het verleden heb ik vaak genoeg laten zien dat ik als rechtshalf prima uit de voeten kan.'
De laatste weken wordt De Jong in verband gebracht met allerlei clubs, zeker sinds hij wachtte met het verlengen van zijn in juni 2006 aflopende contract. 'Ajax wil verder met mij en dat is voor mij een prettige gedachte. Van de eventuele geïnteresseerden heb ik nog niets gehoord, pas als ik weet wat iedereen van plan is ga ik nadenken over de toekomst.'
Kennen we hem nog?quote:Oud-Ajacied jaar geschorst
De voetbalbond van Costa Rica heeft international Froylan Ledezma wegens wangedrag voor een jaar geschorst.
De oud-speler van Ajax liep eind maart boos weg bij de selectie omdat hij voor de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Trinidad & Tobago niet in de basis stond.
De straf geldt niet alleen voor het nationale elftal, de aanvaller mag ook een jaar niet uitkomen voor zijn club Alajuelense. Ledezma heeft nog tot vrijdag om beroep aan te tekenen tegen de straf.
Maar het bieuwe logo valt wel samen met de koerswijziging die Ajax begin jaren 90 heeft ingezet en gaat derhalve zeker de NV, danwel aandeelhouders aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou zoals een logo .. daar ga je op de beurs niet van op de klip. Het is iets van emotionele waarde voor de supporters. Wat voor kleur netten en dat soort dingen.
Middenweg, ook al iets uit het verleden....quote:
Dacht je dan werkelijk dat de supportersvereniging een serieuze onerhandelingspartner was voor het bestuur?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een halfbakken oplossing weer.
Of de oude terug of niets. Geen gelul met een nieuw oud logo..
Inderdaad. En alsof dat overleg met supporters iets gaat opleveren. Die willen toch maar een dingquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Middenweg, ook al iets uit het verleden....
Doe of het oude, of het nieuwe logo, maar ga nu gvd niet weer lopen klooien aan dat logo!
En dat is al helemaaaaaaaaaaal onzinquote:Bestuur en directie van Ajax zijn uitdrukkelijk van mening dat het oude logo in de oorspronkelijke vorm niet geschikt is en zo niet kan terug keren. Het oude logo past niet meer bij het huidige en toekomstige Ajax. Een aantal kenmerken van dit oude logo is sterk en heeft een grote uitstraling, maar andere zaken zoals compositie, typografie en indeling zijn in deze tijd niet geschikt.
het oude logo zorgt blijkbaar voor problemen op een vlak, welke weet ik niet, maar er wordt over gesproken, verder zou het gezichtsverlies betekenen voor Ajax NV en dat geeft de doorslag denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:35 schreef VoreG het volgende:
Weer een nieuw logo, doen dan gewoon het oude logo en je hebt iedereen tevreden, waarom nou weer met iets nieuws komen...
Wat willen ze dan gaan doen?quote:Het oude logo past niet meer bij het huidige en toekomstige Ajax.
De supporters lopen te zeiken over een logo, Ajax zelf niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:58 schreef Chadi het volgende:
We maken een nieuw logoFuck koop een goede tweede spits of zo
Het begint erop te lijken dat Ajax zichzelf voorbij gestreefd is en te log aan het worden is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:58 schreef Chadi het volgende:
We maken een nieuw logoFuck koop een goede tweede spits of zo
De supporters zijn het gezicht van Ajax en als die het oude willen hebben moeten ze dat gewoon doen. Niks vergadering.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:01 schreef twi het volgende:
[..]
De supporters lopen te zeiken over een logo, Ajax zelf niet.
Nu probeert Ajax te luisteren naar de supporters door ze te laten helpen met het aanpassen van het logo, en dan heeft Ajax het zelf gedaan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:01 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het begint erop te lijken dat Ajax zichzelf voorbij gestreefd is en te log aan het worden is.
Ze moeten niet zo zeuren..quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
De supporters zijn het gezicht van Ajax en als die het oude willen hebben moeten ze dat gewoon doen. Niks vergadering.
De supporters zijn de beleidsbepalers niet. Bij lange na niet, zelfs.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef Chadi het volgende:
De supporters zijn het gezicht van Ajax en als die het oude willen hebben moeten ze dat gewoon doen. Niks vergadering.
Je overschat de rol van supporters anno 2005, dat zijn gewoon consuenten en eigenlijk niets anders dan bonuskaarthouders van een voetbalclub.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon afwachten ja. Alleen dit is een schrale tussenweg, met argumenten die niet te onderbouwen zijn. Ze doen het zelfs niet eensquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:06 schreef twi het volgende:
[..]
De supporters zijn de beleidsbepalers niet. Bij lange na niet, zelfs.
Bovendien zijn de supporters blijkbaar te beroerd om af te wachten met watvoor wijzigingen er gaan komen in 't logo. Wellicht wordt het een versimpeld oud logo wat er iets minder klassiek uit ziet, maar lang niet zo kaal is als die 11 lijntjes.
Tsja, ik weet 't niet, zo weinig keuze he. 't Kan die worden of deze:quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:07 schreef Dylan Dog het volgende:
Is dit iets voor het nieuwe logo? Veel kleur en herkenbaar...
[afbeelding]
Die knakker is de voorzitter van OFA, en in feite vertegenwoordigen die de supporters. Maar wat is je punt?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Je overschat de rol van supporters anno 2005, dat zijn gewoon consuenten en eigenlijk niets anders dan bonuskaarthouders van een voetbalclub.
Ik hoop dat de strijders die het oude logo willen niet vertegenwoordigd worden door die knakker die laatst bij Barend & van Dorp zat ivm de rellen bij Feyenoord-Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |