Met die achterlijk hoge reclame borden, ik kijk dat voetbal echt nooit, niks aanquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft Schalke niet dat stadion met die achterlijk hoge muren rond het veld? Ik volg 't Duits voetbal eigenlijk nauwelijks, omdat ik er geen bal aan vind
Die rookpotten zijn ook best kut door dat dak.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:38 schreef JaWi het volgende:
Toch is er bij de CL wel degelijk sfeer. Ook bij avondwedstrijden is het iets beter. Maar goed, het bestuur is nu ook niet echt van het aanmoedigen. Zo zijn fakkels / rookpotten etc. bijvoorbeeld niet toegestaan.
Dat moeten ze er ook afslopenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die rookpotten zijn ook best kut door dat dak.
Heeft het dak (behoudens dat mensen droog een feestje kunnen vieren) nu echt een meerwaarde eigenlijk?quote:
Het kost geloof ik ook 15.000 per keer om het open of dicht te doen. Het heeft, behalve misschien wat warmtebehoud, mijns inziens geen voordelen. Eerder nadelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Heeft het dak (behoudens dat mensen droog een feestje kunnen vieren) nu echt een meerwaarde eigenlijk?
Dat het twee uur duurt voordat het dicht of open is vind ik al een manco.
Ach, laatst tegen RKC hagelde het als een gestoorde buiten, maar op 't veld was daar niks van te merken. En je hebt nooit last van zo'n besneeuwd veld, zoals afgelopen winter. Dat ding wordt echt niet dichtgeschakeld zodra het begint te regenen, maar meer op het weerbericht. Bovendien schijnt 't 35 minuutjes te duren.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Heeft het dak (behoudens dat mensen droog een feestje kunnen vieren) nu echt een meerwaarde eigenlijk?
Dat het twee uur duurt voordat het dicht of open is vind ik al een manco.
het ziet er leuk uit en het verkoopt goed, maar volgens mij is het een grote flater geworden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het kost geloof ik ook 15.000 per keer om het open of dicht te doen. Het heeft, behalve misschien wat warmtebehoud, mijns inziens geen voordelen. Eerder nadelen.
Is inderdaad zoiets. Kan technisch gezien nog sneller, maar dat zou zoveel stroom trekken, daarvoor moest dan wel een hele zware (en dure) installatie aangelegd worden, dus dat is maar niet gedaan. Heb ik mij laten vertellen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:05 schreef twi het volgende:
[..]
Bovendien schijnt 't 35 minuutjes te duren.
Tsja, dat was wel erg treurig ja, de grootste flater. Maargoed, wel begrijpelijk als er sneeuw van het dak dondert en de glasplaten daaronder in elkaar doet storten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het ziet er leuk uit en het verkoopt goed, maar volgens mij is het een grote flater geworden.
Typerend vond ik nog wel de afgelasting van Ajax-Az ivm de sneeuw.
Het is verre van praktisch in elk geval.
Zoiets moet bij architecten en onderhoudslieden al lang bekend zijn, zodat ze de ochtend ervoor de sneeuw eraf hadden kunnen vegen of smelten, het kwam in elk geval amateuristisch over.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:08 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, dat was wel erg treurig ja, de grootste flater. Maargoed, wel begrijpelijk als er sneeuw van het dak dondert en de glasplaten daaronder in elkaar doet storten.
Nee, De Meer stond echt in hart van de stadquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:27 schreef Elgigante het volgende:
Dat de Arena ook in Duivendrecht staat ipv het centrum van Amsterdam helpt ook niet echt mee.
Hoe dichter de supporters tegen het veld aan zitten - hoe meer kans op sfeer tijdens de wedstrijd (alle tifo acties vooraf aan een wedstrijd ten spijt ...).quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:33 schreef twi het volgende:
Ach, dat er concerten in een stadion worden gehouden vind ik niet erg. Dat gebeurt ook in De Kuip. Probleem vind ik alleen de stoeltjes, en de Admirals. En tsja, die grachten, maar dat is het enige waar je niets aan kunt doen.
Ik probeer trouwens inderdaad een stadion te bedenken wat de laatste 15 jaar is gebouwd waar wel sfeer is gebleven. Volgens mij kan dat alleen bij een typisch Engels stadion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |