jah... dat wordt echt weer tijd, een topic waarin wannabe hoogbegaafden elkaar bij elke zin de troef willen afsteken. Heb me uitstekende vermaakt met die erkenningzoekende kneusjes in de vorige hoogbegaafdheid-topics.quote:Gewoon om als hoogbegaafden onder elkaar over elkaars hoogbegaafdheid te praten.
ik plaats jou maar in het rijtje 'ijdele mensen die eigenljik dom zijn'. Je zelf intelligent wanen is funest voor je. Pas maar op!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:48 schreef Plato1980 het volgende:
Volgens een officiële IQ-test zou ik me hier ook moeten melden, maar toch trekt het me niet.![]()
Ik ook niet... Voel er niet echt veel voor om met goed uit de bus gekomen BNN IQ test figuurtjes een gevecht aan te gaan om wie er slimmer zou moeten zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:48 schreef Plato1980 het volgende:
Volgens een officiële IQ-test zou ik me hier ook moeten melden, maar toch trekt het me niet.![]()
Het is geen waan en het is geen ijdelheid, ik val slechts in die groep. Verder doe ik er niets mee en lig ik er geen seconde wakker van.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:49 schreef HansTheekrans het volgende:
[..]
ik plaats jou maar in het rijtje 'ijdele mensen die eigenljik dom zijn'. Je zelf intelligent wanen is funest voor je. Pas maar op!
Maar stiekem wel even aan ons melden he.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is geen waan en het is geen ijdelheid, ik val slechts in die groep. Verder doe ik er niets mee en lig ik er geen seconde wakker van.
Boven de 130.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:51 schreef nozem het volgende:
Wanneer ben je precies hoogbegaafd? IQ van boven de 140?
ik dacht, hoger dan 130 voor hoogbegaafdheid...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:51 schreef nozem het volgende:
Wanneer ben je precies hoogbegaafd? IQ van boven de 140?
het feit dat jij het niet kan inzien dat jij op een dergelijke wijze je laat zien aan de groep doet mij aan het totale tegenovergestelde denken, het josti-arge-type syndroom van down met frietjes in de oren.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is geen waan en het is geen ijdelheid, ik val slechts in die groep. Verder doe ik er niets mee en lig ik er geen seconde wakker van.
jouw gedachtenspinsels beloven niet veel goeds over jouw IQ ...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:55 schreef HansTheekrans het volgende:
[..]
het feit dat jij het niet kan inzien dat jij op een dergelijke wijze je laat zien aan de groep doet mij aan het totale tegenovergestelde denken, het josti-arge-type syndroom van down met frietjes in de oren.
akkoord hiermeequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:56 schreef Hooghoudt het volgende:
Het enige dat een IQ-test goed kan meten is hoe goed je bent in het maken van IQ-tests...
Leer eerst maar eens om op behoorlijke wijze Nederlandse zinnen samen te stellen, daarna praten we verder.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:55 schreef HansTheekrans het volgende:
[..]
het feit dat jij het niet kan inzien dat jij op een dergelijke wijze je laat zien aan de groep doet mij aan het totale tegenovergestelde denken, het josti-arge-type syndroom van down met frietjes in de oren.
Gedachtespinsels is zonder tussen-n. Dat belooft ook niet veel goeds over jouw I.Q.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jouw gedachtenspinsels beloven niet veel goeds over jouw IQ ...
Hehehehe, absoluut waar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:56 schreef Hooghoudt het volgende:
Het enige dat een IQ-test goed kan meten is hoe goed je bent in het maken van IQ-tests...
Het is tenslotte toch al zeker een week of twee geleden dat het laatste 'Ik ben zo slim' topic het licht zag op R&P...quote:
Ben ik nu heel erg dom als ik die gemist heb?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is tenslotte toch al zeker een week of twee geleden dat het laatste 'Ik ben zo slim' topic het licht zag op R&P...
Dat klinkt niet echt slim danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef Copycat het volgende:
Het is tenslotte toch al zeker een week of twee geleden dat het laatste 'Ik ben zo slim' topic het licht zag op R&P...
je kan nooit teveel patsenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:03 schreef wonko het volgende:
Ben ik nu heel erg dom als ik die gemist heb?
en thabit, waar blink je dan in uit, zeg het eens aan petitlapin.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:04 schreef thabit het volgende:
R&P is ook het enige forum hier waar hoogbegaafden te vinden zijn. In de andere fora heb ik ze nog niet kunnen aantreffen in elk geval..
Wiskunde kan ik wel aardig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en thabit, waar blink je dan in uit, zeg het eens aan petitlapin.
En, maak je daar nu ook makkelijk vrienden mee?quote:
Meer dan duizend jaar geleden was ik al met bevriende getallen bezig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, maak je daar nu ook makkelijk vrienden mee?
ik nietquote:
hoe lief, bevriende getallenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:12 schreef thabit het volgende:
[..]
Meer dan duizend jaar geleden was ik al met bevriende getallen bezig.
Tenzij je weet dat Einstein geen wiskundige was maar natuurkundige is bovenstaande opmerking geen sarcasme maar niet-hoogbegaafdheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:11 schreef Vampess het volgende:
Tenzij je Einstein op't gebied van wiskunde ben't, is't geen gave, maar I.Q.
Ik ervaar het zelf als een geschenk uit de hemel om met de grootste creatie van de menselijke geest bezig te mogen zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik niet, ik vraag me af wat het je bijbrengt. Een goed salaris zit er misschien wel in
![]()
Nee, in WFL blijkt dat hij geen vriendjes is met natuurkundigen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, maak je daar nu ook makkelijk vrienden mee?
Pleit niet voor jouw hoogbegaafdheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:04 schreef thabit het volgende:
R&P is ook het enige forum hier waar hoogbegaafden te vinden zijn. In de andere fora heb ik ze nog niet kunnen aantreffen in elk geval..
Drugs bedoel je?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:16 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik ervaar het zelf als een geschenk uit de hemel om met de grootste creatie van de menselijke geest bezig te mogen zijn.
Ben maar blij dat je hem niet snapte...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:42 schreef Toon74 het volgende:
Ik had echt zoiets van wtf... waar heeft die gozer het over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |