de batterij lader met 6 penlights (AA batterijen), ik kreeg er maar 25 uit, dus niet de accu's daar kan je er wel 1000 mee wegschietenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:48 schreef Kokomo het volgende:
En was hij helemaal vol ??
25 is wel erg weinig.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:30 schreef Re het volgende:
[..]
de batterij lader met 6 penlights (AA batterijen), ik kreeg er maar 25 uit, dus niet de accu's daar kan je er wel 1000 mee wegschieten
uhmm dit gaat over de extra slede bij mijn handgrip, niet de flitser, lol
Wel even goed testen. Soms wordt er in sporthallen een tussenvariant gebruikt. Thialf is helemaal erg. Op sommige plekken meer TL-achtig licht, op sommige plekken meer rood-achtig licht. Erg vervelend als je langs de baan loopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:02 schreef elcastel het volgende:
Heb jij wel eens zaal geschoten ? Ik heb de vorige keer met mijn lame hoofd gewoon sportstand aangehouden en denk nu in de P te gaan. Met WB op TL licht ofzo (even testen), de vorige keer zat ik helemaal mis met de witbalans in ieder geval.
Dan heb je ook nog GOST, dat is weer anders.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:13 schreef Kokomo het volgende:
iso en asa is gelijk, 25 jaar geleden had iedereen het over DIN en dat loopt heel anders.
Hier ook alquote:
Ik zal eerst wat testen inderdaad, had ik de vorige keer ook moeten doen. Ik kwam toen veel te rood/geel uit, moet erbij zeggen dat er ook veel hout aan de wand zat en dan kom je al snel te warm uit met je kleur (gewoon een lelijke achtergrond).quote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Wel even goed testen. Soms wordt er in sporthallen een tussenvariant gebruikt. Thialf is helemaal erg. Op sommige plekken meer TL-achtig licht, op sommige plekken meer rood-achtig licht. Erg vervelend als je langs de baan loopt.
tis ook neit echt de bedoeling om het hier uit te typen.quote:Op zondag 15 mei 2005 02:36 schreef elcastel het volgende:
Que ?
de eerste en de laatste neem ik mee voor de meet van morgenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:42 schreef elcastel het volgende:
Succes, sterkte of veel plezier dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |