oeeh! aaaahquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:00 schreef elcastel het volgende:
Toch niet compleet dus. 3 Pakketjes, ik denk nu zit ik geramd ..... statief en tweede kop worden dus nageleverd ....., wat heb ik wel ?? De handstrap, 1 balhoofd, een omnibounce, de snellader en de 580EX.
Oeh! aah!quote:En de batterijen voor de flitser zijn over 8 uur vol..
Niksquote:
Ik moet er wel even bij melden dat je dat ding niet zo mist, totdat je hem een keer erop hebt gehad, dan wil je niet mee anders, echt een aanradertje.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
...
Die laatste foto is trouwens een verkapte "kijk mij eens een vette Super-ober-Affen-titten-geile battery grip hebben"-post
Er zitten 4 penlite's in, maar er zit een aansluiting voor een externe unit. Het schijnt dat de flitser zuinig is (kan dat dan ??), wat me wel opvalt is dat hij zo goed als permanent klaar staat, hele korte oplaadtijd dus. Hoeveel weet ik nog niet, ik haal ze net uit de lader.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:50 schreef Kokomo het volgende:
Welke accu heb je bij de flitser, en is die intern, en hoeveel kun je ermee flitsen. Ik heb een quantumaccu maar dat is een nogal groot extern apparaat.
Zo', AA batterij houder is verrekte handig, heb al een keer in de desert gestaan en dat moeten gebruiken (kan er niet superveel mee maken, 25 foto's ofzo)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:59 schreef elcastel het volgende:
Dit is dat externe ding, de CP-E3, kost 159¤ :
[afbeelding]
en er moet nog een batterijhouder ofzo bij :
[afbeelding]
dankje EL.!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:00 schreef elcastel het volgende:
Slaap ze X.
Slaap ze HGT.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ik moet nodig slapen, morgen vroeg op
truste enzo
Zoals m'n EX ringflits. Je kan gewoon je continuopname maken en hij blijft flitsen. Als de baterij leeg raakt zit er een seconde ofzo tussen flitsen en laden. Vanaf dan kan je nog een 10 keer flitsen en dan wil hij niet meer laden. Het grote nadeel vind ik dat je niet echt een indicatie hebt van hoe vol/leeg je baterijen zijn.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:11 schreef elcastel het volgende:
Het Pilot lampje brandt hier continue. Ik heb hem net op de camera wel even zien laden, ik weet niet hoe het precies zit, maar hij flitst snel en direct weer, ik proefflits me suf, niks aa nde hand, misschien dat het scheelt tussen een echte flits (op de camera) en een losse proefflits, maar zoals hij nu los voor me staat, is hij constant 'klaar'.
Dat is het voordeel van mijn quantum, kan ik exact zien hoe vol of leeg hij is.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:18 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Zoals m'n EX ringflits. Je kan gewoon je continuopname maken en hij blijft flitsen. Als de baterij leeg raakt zit er een seconde ofzo tussen flitsen en laden. Vanaf dan kan je nog een 10 keer flitsen en dan wil hij niet meer laden. Het grote nadeel vind ik dat je niet echt een indicatie hebt van hoe vol/leeg je baterijen zijn.
mijn ringflits kan ik als master zetten om een 580 als slave aan te sturen
Je bedoelt de flitssterkte ? Ik heb hem op 3 staan (vol) en hij flitst gewoon door, geen lampje wat uit gaat. Ow wacht hij heeft nu wel even nodig inmiddels. Nah ja, eens kijken hoe dit in de praktijk gaat dus en anders een tweede set batterijen erbij, irritant van die ontbrekende indicatie inderdaad.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:19 schreef Kokomo het volgende:
Je kunt hem instellen op volle capaciteit, dan zou die even moeten laden na een flits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |