Dan woon je in Zitterd?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:53 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Pinkpop
Maarja no comment... ik woon 25 min van pinkpop af als ik op t gas trap![]()
hmm, 1ste ontslag.. aah mag ik 't hem mededelen??quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik voel ontslag aankomen. of misschien wil je als gigolo werken?
Dat mag wel, dan ga ik hem vanavond opzoeken (als ik thuis ben).quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:52 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja dat is waar... maar toch ik heb nou niet iets waardoor ik opval tussen alle stagiaires die dat graag willen!
Naja ik ga mij best doen..
Hey, mag ik misschien jouw sollicitatiebrief lezen (inspiratie??)
Euhmm. Nooitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was zaterdag in Nijmegen, helemaal uit mn dak gegaan in de Matrixx, normaal ben ik in Arnhem maar woon in DoeitnchemWanneer ga je weer eens naar Spider-design dan?
dat werkt dus niet, he...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je uiterlijk heb je mee dat is al heel wat![]()
En je zegt zelf dat je lief bent daar kom je meestal ook wel een eind mee![]()
Tenminste als het een mannelijke stagebegeleider gaat worden
ach, 't is een compliment hè.. 1 is beter als geenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:53 schreef IJlien het volgende:
[..]
een meest latente homo is verliefd op mij, en dat terwijl ik mevrouw nr. 1101 ben
Wat een compliment![]()
![]()
Je bent hooguit mevrouw nummer 3quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:53 schreef IJlien het volgende:
[..]
een meest latente homo is verliefd op mij, en dat terwijl ik mevrouw nr. 1101 ben
Wat een compliment![]()
![]()
Daar wordt je blij vanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:53 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wat een compliment![]()
![]()
Oww dat is ook lief zegquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zo moet je niet denken. Je moet gewoon een super goeie brief schrijven en waarom zou jij niet opvallen. Ze moeten jou toch juist hebben! their lose als ze je niet uitkiezen. Je mag ook wel wat eisen hebben!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bent hooguit mevrouw nummer 3
Maar wel de leukste van het stel hoor
You go girl !!!! you can do it !!!!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oww dat is ook lief zeg
Goed ik ga mijn best wel doen, ik ben de beste![]()
't emmertje stond al klaar voor 'm jij mag hem ook wel gebruiken hoorquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ich kan waal ein bitje Limburgs kalle..
Dat is goedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:56 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nou he..
Ja ik ga je meteen ff mailen oke?![]()
inderdaad, zo moet je denken. Anders lezen ze ook in je brief je 'wanhoop' en angst dat je niet wordt aangenomen. Dus ook nooit zeggen: ik hoop dat... maar 'ik neem aan dat....'quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oww dat is ook lief zeg
Goed ik ga mijn best wel doen, ik ben de beste![]()
Welke zomerfeesten, waar?? Als dat zo'n dorpsfeest is, dan moet je nu toch wel weten dat ik daar nooit heen gaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Euhmm. Nooit!
Nee, geen idee..
Voorlopig niks nodig daar.
Ik ga wel naar de zomerfeesten. Et toi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |