Meldtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:40 schreef babba_ het volgende:
[..]
wil ik wel 300% uitbetaalt krijgen!wel saai zo, waar is de 4e werknemer dan?
20 euro?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]eerder bij Peugeot verkocht, daar verkocht ik elke dag wel een auto (nieuw dan wel gebruikt), nu moet ik héél blij zijn met 3 per maand
![]()
En proefritten ed worden niet zomaar gedaanen weeten jullie wel wat een Jaguar sleutelhanger oid kost
![]()
![]()
Jij zou toch bij mij langs komen?quote:
Waarschijnlijk komen er daarom geen klantenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]eerder bij Peugeot verkocht, daar verkocht ik elke dag wel een auto (nieuw dan wel gebruikt), nu moet ik héél blij zijn met 3 per maand
![]()
En proefritten ed worden niet zomaar gedaanen weeten jullie wel wat een Jaguar sleutelhanger oid kost
![]()
![]()
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]tsjah ik zou ook liever bij een "gewone" autodealer werken
Dat is LEUK zeg!! Ben benieuwd waar ik terecht kom, Heineken lijkt me ook erg leuk, dat zit vlak bij mijn woonplaatsje en werk!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of naar een grote uitgever (van oa Donald Duck, Maxim, Playboy) in Hoofddorp of ik blijf hier waar ik nu zit in Leiden
Als ik weer naar school moet jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij zou toch bij mij langs komen?![]()
Maar roep t maar, ik kom wel een keertje langs als ik kan, kun je eens in een echte auto rijden![]()
ik moet ook eerst een halfjaar weer naar school en dan in opdracht van een bedrijf een onderzoek doen (in een groepje... altijd fijnquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee geen jaar stage, ik geloof dat ik eerst nog weer een halfjaar naar school moet, ik weet het niet precies... tja inholland he...
Ja moet in juli mn diploma gehaald hebben van mn vorige opleiding om met deze door te gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ohw? watvoor? en moet je dan stoppen?
kom jij mij dan masserenquote:
Een vaag raadsel van Tijgerwille.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:42 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dat is LEUK zeg!! Ben benieuwd waar ik terecht kom, Heineken lijkt me ook erg leuk, dat zit vlak bij mijn woonplaatsje en werk!
Heb ik net niet iemand iets over Heineken horen posten () wie was dat?
tijgerwillie iets over heineken en zand en dan zou ik moeten weten waar ze woont en waar ik dus moet zijn vannachtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:42 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dat is LEUK zeg!! Ben benieuwd waar ik terecht kom, Heineken lijkt me ook erg leuk, dat zit vlak bij mijn woonplaatsje en werk!
Erm neequote:
Ben jij dat op de avatar?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:42 schreef IJlien het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar je vrouw woont ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
tijgerwillie iets over heineken en zand en dan zou ik moeten weten waar ze woont en waar ik dus moet zijn vannacht![]()
Dat valt wel mee hoor, onze doelgroep kan dat makkelijk betalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen er daarom geen klanten
Af koest in je mand !!!!quote:
zandvoort? heineken heeft daar veel vakantiehuisjes (of naja had)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een vaag raadsel van Tijgerwille.
Ze woont in een plaatsje met Heineken en Zand.
Maar Heineken is echt een leuke werkgever. heb daar ook gesolliciteerd
oke gelukkig maar want volgens mij is er nog niet iemand aangesteld waar je ongewenste intiemiteiten kunt melden..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Erm neeik ben prive masseur van goddess
Hier woont tijgerwillie:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
tijgerwillie iets over heineken en zand en dan zou ik moeten weten waar ze woont en waar ik dus moet zijn vannacht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van de stagiairs :')
hehe, ik ben gaar mag ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar je vrouw woont ?![]()
Oh vandaar, ik heb m.. Waarom ben je niet aangenomen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een vaag raadsel van Tijgerwille.
Ze woont in een plaatsje met Heineken en Zand.
Maar Heineken is echt een leuke werkgever. heb daar ook gesolliciteerd
Volgens mij ook niet neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:44 schreef babba_ het volgende:
[..]
oke gelukkig maar want volgens mij is er nog niet iemand aangesteld waar je ongewenste intiemiteiten kunt melden..![]()
Ik moet nog 5 weken, dan ben ik klaarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik weer naar school moet ja.
Maar dan loop je er geen stage meer neem ik aan?
Dus! Moet jij langskomen.
oja, dat is wel een leuke bezigheid voor jouquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:44 schreef babba_ het volgende:
[..]
oke gelukkig maar want volgens mij is er nog niet iemand aangesteld waar je ongewenste intiemiteiten kunt melden..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |