Ik moet ook afstuderen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:37 schreef IJlien het volgende:
Ik moet volgend jaar een afstudeerstage doen! Iemand goede suggesties, leuke stageadressen?
proefrittenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaaa!!!
Posters, sleutelhangers, proefritten
Trimbos Instituut in Utrecht, kun je lekker Fokken zonder gezeikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:37 schreef IJlien het volgende:
Ik moet volgend jaar een afstudeerstage doen! Iemand goede suggesties, leuke stageadressen?
Slecht geslapen enzo.... Boterhammen smaken ook niet meer met n verstopte neusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
goedemorgen schatje
klote hoor, maar ooit zal er voor jou een einde aan komen!!
hoe gaat het me de zieke?
ijsmeisquote:
nog een jaar stagequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:37 schreef IJlien het volgende:
kom ik verdomme voor niks op mn werk dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet zo goed... 2 van de 4 medewerkers zijn brak, waaronder de directeur en onderdirecteur. we sluiten hem dus maar een dagje en de rest moet een verplichte vrije dag nemen!
ohw? watvoor? en moet je dan stoppen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:37 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Slecht geslapen enzo.... Boterhammen smaken ook niet meer met n verstopte neus![]()
Misschien is er al binnekort een einde
Heb een herkansing niet gehaald
Dit is mijn 3e stageperiode al, maar ik vind het stukke beter dan op school zitten en luisteren naar leraren die toch alleen maar lopen te blatenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog een jaar stagetrek je dat? ik ga mooi een onderzoek doen, want dit wil ik niet meer....
Oh relaxt! Waar ga je dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moet ook afstuderen.
Maar ik ben al voorzien
Dat kan hier gelukkig ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Trimbos Instituut in Utrecht, kun je lekker Fokken zonder gezeik![]()
vorig jaar 't hele jaar stage gelopen, heel even op school geweest en veel thuis tussendoor en nu weer stage woehoe ook fantastischquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nog een jaar stagetrek je dat? ik ga mooi een onderzoek doen, want dit wil ik niet meer....
jij mag wel de internetsnelheid testen hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:38 schreef babba_ het volgende:
[..]
kom ik verdomme voor niks op mn werk dus![]()
quote:
Nee geen jaar stage, ik geloof dat ik eerst nog weer een halfjaar naar school moet, ik weet het niet precies... tja inholland he...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Of naar een grote uitgever (van oa Donald Duck, Maxim, Playboy) in Hoofddorp of ik blijf hier waar ik nu zit in Leidenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oh relaxt! Waar ga je dan?
Utrecht is een beetje ver voor me! Regio Den Haag/Leiden aub![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]eerder bij Peugeot verkocht, daar verkocht ik elke dag wel een auto (nieuw dan wel gebruikt), nu moet ik héél blij zijn met 3 per maand
![]()
En proefritten ed worden niet zomaar gedaanen weeten jullie wel wat een Jaguar sleutelhanger oid kost
![]()
![]()
wil ik wel 300% uitbetaalt krijgen!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jij mag wel de internetsnelheid testen hoor
Ja dat weten we daarom vragen we ook aan jou om ze te regelenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]eerder bij Peugeot verkocht, daar verkocht ik elke dag wel een auto (nieuw dan wel gebruikt), nu moet ik héél blij zijn met 3 per maand
![]()
En proefritten ed worden niet zomaar gedaanen weeten jullie wel wat een Jaguar sleutelhanger oid kost
![]()
![]()
daarom wordt het ook scriptie schrijven voor mij. ik ben sowieso school helemaal zat, wil nu iets doen wat ik leuk vind. Ik had trouwens antwoord gehad op mn afstudeeronderwerpen... ik moet ze anders vormgevenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dit is mijn 3e stageperiode al, maar ik vind het stukke beter dan op school zitten en luisteren naar leraren die toch alleen maar lopen te blaten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |