Gister gelezen dat fantasie iets heel goeds schijnt te zijn -> dromen (daarmee ga je namelijk tot je diepste innerlijkheden, denken en dromen tot het uiterste). Want over dromen gesproken, je hebt verschillende soorten dromen, naargelang of gezien je namelijk 7 verschillende lichamen hebt.
En hoe meer je droomt, uitzoekt (zelf! (in die zin een nitwit bent en/of blijft of was/bleef, vragen blijft stellen, niet alles voor zoete koek aanneemt, zelfs het mooiste van het mooiste (lees: gelukzaligheid) niet, zoekende dus bent/blijft, etc), hoe dieper je komt en hoe meer, beter en/of anders gaat dromen. Totdat op een gegeven moment je dromen werkelijkheid (kunnen) worden!
Erg kort door de bocht uitgelegd even, maar ik zie er wel wat in iig
![]()
Prinsessen weet ik niet of daar wat mee heb, in romantiek iig wel. Maar ik kan dan ook of wel wegkwijnen bij films zoals Meet Joe Black, The Mists of Avalon, The Dark Crystal etc etc. En vroegáh, toen ik nog een klein meisje was, fantaseerde ik altijd, net zoiets als CopyCat eigenlijk vertelt
![]()
, over dat ik ter vondeling was gelegd en/of weg was gelopen, een rijk gezin mij vond, met natuurlijk een erg leuke zoon en wij werden langzamerhand verliefd op elkaar. Dan kwam hij mij kamer in enzo of ofzo of iemand anders was verliefd op mij en/of op hem, en toen besefte we dat we elkaar toch wel leuk vonden, etc etc. Heel uitstelgebeuren betrok ik er telkens in of bij en maakte ik ervan, hoe langer ik het verhaal maakte, hoe intenser, spannender en leuker mijn droom circa fantasie werd
![]()
.
Ik had bouquetromannetjesschrijfster moeten worden
![]()
En het zal ergens vast komen omdat mijn venus in vissen staat, want ik geloof dus echt heilig in het allermooiste, dat maakt mij ergens moeilijk (in de zin van geen genoegen (willen) nemen met minder, hoe onbevooroordeeld ik ook ben en blijf, maar dan gewoon jammer, niet de ware voor mij of nog, etc, maar tegelijkertijd niet eenzaam in de liefde, omdat ik weet/geloof daarin ofzoiets. En ik mezelf en/of er genoeg andere dingen zijn waar ik mezelf in ontplooiien kan. Wanneer de tijd rijp is, is de tijd rijp
![]()
.
In prinsen op witte paarden geloof ik dan ook niet echt letterlijk. Maar wel in hedendaagse verhalen zoals die oa beschreven wordt in moderne versies zoals die van Romeo & Juliet, want dat zie ik soms om me heen gebeuren. Of mensen er zelf nou bewust van zijn of niet. Plaatje erbij gedaan
![]()
en nu genoeg gezoethapt [edit]plaatje nu op fokserver[/edit]
[ Bericht 1% gewijzigd door Sc0rPi0n op 10-05-2005 12:14:05 ]