denk dat dat het idd is, en je houdt egwoon van roze en bloemetjesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:40 schreef GewoonPim het volgende:
Veel meisjes hebben dat. Een verklaring? Ik denk dat iedereen wel speciaal gevonden wilt worden.
Maar roze is dan ook een mooie kleur.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Volgens mij willen de meeste dames dat zijn. Waarom denk je dat er ook zoveel films worden gemaakt met dit onderwerp.
Films als The Princess Diaries (1 en 2) en Sissi zijn inderdaad echt meidenfilms. En zo te horen ben je helemaal verliefd op de kleur roze.
Ik ben verliefd op rozequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:22 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Volgens mij willen de meeste dames dat zijn. Waarom denk je dat er ook zoveel films worden gemaakt met dit onderwerp.
Films als The Princess Diaries (1 en 2) en Sissi zijn inderdaad echt meidenfilms. En zo te horen ben je helemaal verliefd op de kleur roze.
Jij wacht toch op de witte prins op het mooie paardquote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:46 schreef Copycat het volgende:
Ik wist vroeger 100% zeker dat ik een prinsesje was dat door onverlaten was ontvoerd uit mijn kasteel en bij een eenvoudig gezin was ondergebracht. Ooit, ooit, zouden mijn echte ouders, de koning en koningin van Phantasia, me vinden en zou ik de rest van mijn leven van gouden borden eten...
Pap? Mam? Komen jullie nog?
Ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Jij wacht toch op de witte prins op het mooie paard![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook.
Maar ja, die is natuurlijk alle kastelen af aan het gaan omdat ie niet weet dat ik ontvoerd ben.
't Leven is niet eerlijk voor een gekidnapte prinses.
Oh gossiequote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook.
Maar ja, die is natuurlijk alle kastelen af aan het gaan omdat ie niet weet dat ik ontvoerd ben.
't Leven is niet eerlijk voor een gekidnapte prinses.
Nee, maar lopen en dan gedragen worden door een prins kan toch ook?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:08 schreef Copycat het volgende:
Sprookjesprinsen rijden nu eenmaal geen auto, Alicey.
Maar paarden vind ik ook van die rotbeesten.quote:Met een auto kun je toch helemaal niet romantisch de einder tegemoet rijden terwijl je goudblonde haar Timotei wappert in de wind...
Ja, een open dakkie, maar dan krijg je coupe storm. En da's niet prinsessen-like.
Weet je wel hoe ver het is van Nederland naar Phantasia??? Dat loopt die prins niet zo makkelijk, hoor!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
Nee, maar lopen en dan gedragen worden door een prins kan toch ook?
Een kameel heeft wel wat!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver het is van Nederland naar Phantasia??? Dat loopt die prins niet zo makkelijk, hoor!
Een kameel dan? Of een eenhoorn? Ja!!! Ik wil een prins op een witte eenhoorn!!!
Een beetje dromen en een bepaalde voorkeur hebben is toch geen probleem?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:21 schreef WeirdMicky het volgende:
Volgens mij nemen we haar probleem niet echt serieus
Nouja, ik heb niet dat soort denkbeelden. Ik kan me niet voorstellen dat je continue denkt: "Was ik maar zo." Helemaal met prinsessen, lijkt me meer wereldvreemd dan normaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een beetje dromen en een bepaalde voorkeur hebben is toch geen probleem?
Heb jij nooit dat je iets wil zijn, of iets wil worden? Of dat je een beetje dagdroomt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:30 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nouja, ik heb niet dat soort denkbeelden. Ik kan me niet voorstellen dat je continue denkt: "Was ik maar zo." Helemaal met prinsessen, lijkt me meer wereldvreemd dan normaal.
Nouja, niet echt nee. Heel soms wellicht, maar dan ga ik niet mijn hele kamer versieren en dit nadoen op gala's en posten op fok! Ik ben dan ook erg nuchter ingesteld, dus deze gedachtengang zal wel niet aan mij besteed zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb jij nooit dat je iets wil zijn, of iets wil worden? Of dat je een beetje dagdroomt?
ik welquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:41 schreef keijz het volgende:
Zoen je ook met kikkers?
Zoals Lange Frans en Baas B zeggen: 'Als je het niet durft te dromen... zal het er ook nooit van komen!'quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een beetje dromen en een bepaalde voorkeur hebben is toch geen probleem?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:41 schreef keijz het volgende:
Zoen je ook met kikkers?
Ik zie die 2 dingen eigenlijk los van elkaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nouja, niet echt nee. Heel soms wellicht, maar dan ga ik niet mijn hele kamer versieren en dit nadoen op gala's en posten op fok! Ik ben dan ook erg nuchter ingesteld, dus deze gedachtengang zal wel niet aan mij besteed zijn.
Met beide benen op de grond staan dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie die 2 dingen eigenlijk los van elkaar.
Ik denk dat je nooit kunt weten wie je bent. Voor mij geldt ook dat wat ik wil niet constant is.. Een beetje fantaseren kan dan soms een goed inzicht geven in wat ik wel en niet wil.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Met beide benen op de grond staan dan.Als je weet wie je bent, wat je kan en wat wil je wilt...dan heeft het simpelweg geen nut om te fantaseren over andere situaties.
Oh maar dat heb ik zelf ook.. Ik moet niet altijd een prinses zijn!quote:En nuchter in de zin van: ik zou geen prins willen zijn, lijkt me echt een belabberd leven.Bepaalde banen cq rollen ga ik niet snel romantiseren.
Haal die ondertitel maar weg, ik ben je kikkerquote:
Cute!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:22 schreef RM-rf het volgende:
Wel is ze absoluut van mening dat ze nooit koningin wil worden, maar altijd Prinzessin wil blijven, waarschijnlijk omdat de koninginnen altijd 'boze stiefmoeders' zijn.
quote:Als je, zoals de Topicstarter, nu nog steeds die dromen en fantasieen heel sterk beleeft, zel er kennelijk nog altijd een reden toe zijn, misschien is dat dan een tegenwicht van andere situaties in je leven waar je juist eerder gedwongen bent zeer dienstbaar naar anderen toe te zijn, waardoor je misschien op vroege leeftijd al ook gconftonteerd bent met juist de wat 'hardere' kanten van het leven en daar mee moest leren omgaan.
ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef Adurothiel het volgende:
Je bent blijven steken in je kleutertijd
Toen ik 5 was tekende ik ook altijd mezelf als prinses, en ging ik prinsesje spelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |