abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26873823
Ik zag dat hij dicht was.
Linkje naar vorige deel: Als zwanger worden niet zo gemakkelijk gaat. Deel 8

Laatste post van Girly
quote:
Slaapmeisje en Slaapvriendje
Minoes
mijn duimen zullen overuren draaien
pi_26874408
Vannacht weer even met pijn in mijn buik gelegen,was trouwens nadat ik naar de wc was geweest.Gelukkig heb ik niet lang wakker gelegen,gister heb ik 2,5 uur liggen woelen
En vanmorgen en nu een beetje misseluk Is het al maandag de 16e
Verder nog geen zere boopies ofzow.......
Girly,meis,hoe is t met jou?

Groetjes,Minoes
pi_26874737
Oh minoes wat spannend zeg. Zou echt fantastisch zijn, moest het gelukt zijn!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 10:43:37 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26876604
Minoes, wanneer was ook alweer de datum van inseminatie?

Spannend! *nagelsbijt*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26877676
E.T.,die was 2 mei,dus we zitten nu 1 dag over de helft

Groetjes,Minoes

(en volgens die mooie documantaire komt de bevruchte eicel op dag 7 in de baarmoeder,dus daar moet ie nu dan zitten)
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2005 @ 11:43:45 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_26878215
Minoes wat spannend zeg Het zou toch helemaal geweldig zijn als het nu gewoon eens gelukt is Sterkte met wachten, het blijft een vervelende periode en zeker als je ook nog eens van die kwaaltjes hebt!

Ik ben aan het aftellen met mijn injecties. Vanavond de laatste Puregon en Lucrin spuiten en dan morgen de Pregnyl. Oef, ik kan niet wachten tot ik uitgeprikt ben want dan hebben we een paar maanden rust. Ik ben dan ook erg benieuwd of mijn lichaam zich weer snel herstelt en ik hoop dat ook mijn hormonale buiien zullen verdwijnen wanneer ik niet meer prik. Dat zal voor Slaapvriendje ook een enorme opluchting zijn
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_26880066
minoes je maakt het wel spannend hoor zeg... *kreeg gewoon kriebels van in mijn buik hoe je dat vertelde over die bevruchte eicel* zo spannend heh het idee dat er nu misschien wel iets in je baarmoeder groeit!!

slaapmeisje sterkte met aftellen , lijk me in ieder geval niks die prikacties.
is je buik niet beurs van het prikken? (want dat moet toch geprikt worden in buik?) *wanneer heb je de inseminatie ook alweer?* de 18de toch?

minoes je vroeg hoe het met mij ging, het gaat wel redelijk met mij, Ik en vriendje hebben samen besloten de laatste strip op te maken, dus dan slik ik de laatste pil 26 mei , en dan die afpraak 7 juni , dat komt precies netjes uit dan, verder zal ik die afspraak toch moeten afwachten voor ik verder kan.
ik hoop dat er niks tussenkomt.

we hebben 2 rotweken gehad, dus hebben er niet echt de tijd voor gehad om er na toe te leven, mijn vriends moeder moest vanwege een vleesboom geopereerd worden, en die hebben ze tijdens moeten afkappen omdat ze veel bloed verloor. (ze had al een hoge bloeddruk, en der ijzer was niet goed, en sinds wanneer mag je dan opereren met zo'n hoge bloeddruk?)
wij zijn toen nog op bezoek geweest, en het leek goed te gaan, ze moest ff bijkomen van alles, en weer aansterken.
toen kregen we dag erna ineens bericht dat ze waarschijnlijk een hersenbloeding heb gehad, ze werd ineens onwel, ze ging out en kon ook niet meer praten.
wij met spoed erheen, ze wilde dus met spoed een scan maken, alleen weet ik niet wat ze onder spoed verstaan, omdat ze nog 2 uur heeft moeten wachten op die scan *daarvan zakte mijn broek helemaal van af*
nou goed eindelijk die scan gehad, bleek dus dat ze geen hersenbloeding had gehad maar het tegenovergestelde

ze hadden een bloedprop ontdekt bij haar hersenstam wat dus precies de ader vernauwde wat je in leven houd, dus als die prop uiteindelijk los zou schieten, zou het dus meteen fataal zijn.
alle dichtbijstaande familieleden moest ook langskomen van de artsen (wat ons dus helemaal ongerust maakte)
wat vervolgens de plan was, is dat ze via een catheter in haar lies zo naar de bloedprop zouden gaan en dat met bloedverdunners weg zouden halen, dat moest nauwkeurig gedaan worden natuurlijk.

na een slopende anderhalf uur kregen we het verlossende bericht dat de operatie/behandeling goed was gegaan en dat ze werd overgebracht op de IC voor verdere verzorging etc, aangezien er fragmenten van de bloedprop in der bloedbaan is gaan zitten,wat met extra bloedverdunners verholpen moest worden. Alles ging goed het ging steeds beter met haar.
Ze werd na een paar dagen overgezet op medium care, daar konden gelukkig alle familieleden haar weer normaal bezoeken.

Met moederdag mocht ze ff naar huis en dan vervolgens savond's weer terug gaan, dat was natuurlijk nieuws , kon ze der katjes enzo ook weer zien.
ff een middagdutje had ze gedaan, en toen ze wakker werd kon ze weer niet praten etc. dus meteen weer hele schik van wat er nu aan de hand zou zijn.
Met spoed is ze weer terug gegaan, en nou bleek dat ze weer een prop had. dus ze zit weer aan de bloedverdunners aan het infuus, ze zou vandaag een hartecho krijgen om te kijken dat het niet in der hart zou gaan schieten. en verder krijg ze ook nog een andere scan.
Het is nu eigenlijk afwachten hoe het is gegaan, en wat verdere behandeling is.

vriendje heeft het er moeilijk mee, dus ik wil m zo goed ik kan bijstaan om hem erdoorheen te helpen.

(sorry als het zo oftopic is, maar moest het ff kwijt) ik had wel meerdere verhalen gelezen over mensen die een vleesboom weg moesten laten halen, maar heb me er verder niet zo in verdiept.
ben er aardig van geschokken.
pi_26880200
Hi,
als ik het zo lees zijn er veel meiden op dit forum met PCO. Ik zit ook op het forum van PCO zelf. En daar lees je ook veel verschillende reacties op hoe iedereen reageerd op de behandelingen.
Ik heb net mijn eerste kuurtje Clomid achter de rug. Ik heb er wel een paar dagen last van gehad, krampen in mijn onderbuik, steken en misselijk. Geen idee of dat nou goed of slecht nieuws is. Ik moet einde van de maand weer terug naar het ziekenhuis om opnieuw onderzoekjes te hebben...
pi_26880346
Girly veel sterkte toegewenst. Spannend allemaal, en helemaal niet leuk!
Mijn tante heeft ook een vleesboom weglaten halen in haar baarmoeder, en eerst zouden ze alleen de vleesboom weghalen, uiteindelijk is haar hele baarmoeder weggehaald. Echt balen voor haar, ze had heel graag een kindje willen hebben ook al zit ze tegen de beroerde leeftijd aan.... Maar de operatie zelf is goed gegaan. Ze voelt zich ook goed na die tijd.
pi_26881021
Girly...... wat een verhaal,veel succes met je schoonma.
Voor jullie breken de spannende tijden ook alweer aan,7 juni is er zo hoor

Hier blijft ikde hele tijd maar misselijk,of ik nu wel of niet wat eet.Er hangt gewoon iets in de weg,in m'n keel/maag,voel me er een beetje onbehaagelijk bij.Maar goed,nog even een paar daagjes volhouden.

Groetjes,Minoes
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:37:04 #11
1087 Merisse
broddeltante
pi_26881446
Girly sterkte, hopelijk knapt je schoonmama snel op! En goed nieuws dat stoppen met de pil, er gaan voor jou ook betere tijden aanbreken

Minoes, ik wil niks zeggen maar zo'n brok in de keel gevoel had ik alle drie de keren dat ik zwanger was. Maar goed ik hoef jou niks te vertellen want met 2 kinderen weet jij natuurlijk heel goed hoe het voelt.

Slaapmeisje, lekker gevoel hoor die laatste prikken. En hormoonbuien... ik hoop dat er over twee weken een hormonenwolkbreuk mag volgen als je zwanger blijkt

mouschy wat erg van je tante zeg!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_26889676
mouschy ikzelf heb ook pco gehad, en heb toen ook een clomid kuur gehad, ik herrinner me wel dat ik precies dezelfde klachten had als jij nu verteld. en dat de eerste kuur goed had aangeslagen. hopelijk heeft het voor jouw ook goede uitwerkingen, succes ermee.
wat erg van je tante trouwens, zeker vooral ze ook een kinderwens had, ben blij dat de operatie goed is gegaan,tis niet niks je baarmoeder weg, haar hormoonhuishouding zal wel hier flink door veranderd zijn, maar zoals je zegt voelt ze zich prima, dus dat is heel goed nieuws.

minoes misselijk is een goed teken heh hihi, maar volgens mij waren er wel meer meiden trouwens die een brok in hun keel hadden, wat ik me nog herrinner, van mezelf weet ik het niet meer zo, en merisse zegt het ook al. dus wie weet

merisse hoe is het met jouw?

verder bedankt voor de lieve berichtjes.. we slepen ons er wel doorheen

shirtjuh
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:37:21 #13
26341 Mariposa
Telt af...
pi_26893624
Minoes!!! Wat een goeie berichten, missellijk enzo Ik duim, voor je mee. Wel jammer dat het nog een kleine week duurt.

Slaapmeisje, fijn dat je de laatste spuiten gaat zetten en dat je er dan hoe dan ook eventjes vanaf bent. Ik hoop voor je dat je dan meteen 9 maanden 'bezet' bent

Girly, wat naar zeg. Veel sterkte voor je vriend en zijn familile (en jou niet te vergeten) Ik ben benieuwd naar het gesprek met de gyn.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_26895637
Slaapmeisje.....gelukkig vanavond de laatste dubbele prik en dan morgen eindelijk weer de pregnyl.En dan vrijdag de inseminatie en dan ff 2 weken niks geen geprik in je lijf,heerlijk voor je

Hier nog wel een beetje misselijk,maar niet zo,dat ik het gevoel heb,dat het blijft hangen,net als vanmorgen.Mijn man riep net:pies toch over dat ding heen!!!
Maar volgens mij kan ik dan een verkeerde uitslag krijgen door die pregnylprik,toch?.
En als ie negatief is,krijg ik een douw,maar dan kan het ook nog gewoon te vroeg zijn.Ik heb dit uitgelegd aan m en we wachten gewoon braaf af tot de 16e.Ik moet trouwens wel meer plassen.Nu 5x of 6x per dag en anders maar 2x Ik word wel een beetje heen en weer geslingerd door al die gevoelens,maar heb nog steeds hele goede hoop en gevoelens......pffffff.

Groetjes,Minoes
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:56:21 #15
3011 E.T.
pi_26896084
Ik ga me hier binnenkort ook weer melden
Wij gaan voor een 'tweede ronde'

Saskia is door ICSI een echt mensje geworden en graag willen we nog wel een broertje of zusje voor haar erbij. Omdat onze hele geschiedenis in het ziekenhuis nog bekend is, hoeven we niet eerst weer zelf te proberen oid (dat gaat toch niet lukken ) maar mogen we meteen voor een intake-gesprek op 23 mei

Ik hoop (en ga er vanuit) dat we na het geprek nog wel bloed moeten prikken en een potje zwemmertjes na moeten laten kijken enzo, maar dat we deze zomer wel mogen beginnen met een nieuwe 'eerste' poging. Als ik dan weer mag beginnen met het behandelschema als waar het de vorige keer zo goed mee ging (mooie eitjes, niet te veel en niet te weinig, 3 prachtige embryo's, 2 teruggeplaatst en uiteindelijk 1 heel mooi kindje ) dan zie ik 't weer helemaal zitten

pffff.. is het al 23 mei?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26896146
Oeh spannend en leuk ET
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 10 mei 2005 @ 22:52:10 #17
3011 E.T.
pi_26898190
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:58 schreef snoopy het volgende:
Oeh spannend en leuk ET
't is weer net zo spannend als de eerste keer
pi_26900212
ET geweldig joh.. kan saskia de grote zus spelen op naar 23 mei

minoes je maak het steeds gekker met je kwaaltjes... ik kan me voorstellen dat je mannetje ongeduldig aan het worden is. *ook nieuwsgierig is*

mariposa jaaah en het nieuws zal ik gauw genoeg hierneer zetten
pi_26900258
Wauw ET wat leuk!!!!! Spannend weer joh

Minoes spannenddddddddddddddddddddddddd!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26900295
Spannend E.T.
  woensdag 11 mei 2005 @ 00:01:12 #21
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26900417
E.T wat spannend en leuk
pi_26904063
E.T.,wat leuk voor je joh,die afspraak is al snel !.Ik lag van mijn jongste ook met een vrouw in het ziekenhuis,die dmv icsi zwanger was.Dat lijkt me ook een lang en moeilijk traject.
Heel veel succes en hopenlijk mag je snel starten.
Groetjes,Minoes

(hier een niet zo lekkere nacht gehad,veel wakker,dromen,woelen.Ik droom eig.nooit en nu al 2 nachten als een idioot?)
  woensdag 11 mei 2005 @ 09:00:10 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26904648
Spannend hier! Minoes met misselijke vlagen en dromen, Girly binnenkort weer stoppen met de pil, ET die voor een 2e gaat en Slaapmeisje met vrijdag een inseminatie!

De duimen draaien op volle toeren hier!
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 09:11:31 #24
81992 Githa
pi_26904812
Oe E.T. wat leuk

Minoes
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 09:19:26 #25
43556 miss_dynastie
pi_26904896
ET, Swets, wat ontzettend leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties