minoes je maakt het wel spannend hoor zeg... *kreeg gewoon kriebels van in mijn buik hoe je dat vertelde over die bevruchte eicel* zo spannend heh het idee dat er nu misschien wel iets in je baarmoeder groeit!!
slaapmeisje sterkte met aftellen , lijk me in ieder geval niks die prikacties.
is je buik niet beurs van het prikken? (want dat moet toch geprikt worden in buik?) *wanneer heb je de inseminatie ook alweer?* de 18de toch?
minoes je vroeg hoe het met mij ging, het gaat wel redelijk met mij, Ik en vriendje hebben samen besloten de laatste strip op te maken, dus dan slik ik de laatste pil 26 mei
![]()
, en dan die afpraak 7 juni , dat komt precies netjes uit dan, verder zal ik die afspraak toch moeten afwachten voor ik verder kan.
ik hoop dat er niks tussenkomt.
we hebben 2 rotweken gehad, dus hebben er niet echt de tijd voor gehad om er na toe te leven, mijn vriends moeder moest vanwege een vleesboom geopereerd worden, en die hebben ze tijdens moeten afkappen omdat ze veel bloed verloor. (ze had al een hoge bloeddruk, en der ijzer was niet goed, en sinds wanneer mag je dan opereren met zo'n hoge bloeddruk?)
wij zijn toen nog op bezoek geweest, en het leek goed te gaan, ze moest ff bijkomen van alles, en weer aansterken.
toen kregen we dag erna ineens bericht dat ze waarschijnlijk een hersenbloeding heb gehad, ze werd ineens onwel, ze ging out en kon ook niet meer praten.
wij met spoed erheen, ze wilde dus met spoed een scan maken, alleen weet ik niet wat ze onder spoed verstaan, omdat ze nog 2 uur heeft moeten wachten op die scan *daarvan zakte mijn broek helemaal van af*
nou goed eindelijk die scan gehad, bleek dus dat ze geen hersenbloeding had gehad maar het tegenovergestelde
ze hadden een bloedprop ontdekt bij haar hersenstam wat dus precies de ader vernauwde wat je in leven houd, dus als die prop uiteindelijk los zou schieten, zou het dus meteen fataal zijn.
alle dichtbijstaande familieleden moest ook langskomen van de artsen (wat ons dus helemaal ongerust maakte)
wat vervolgens de plan was, is dat ze via een catheter in haar lies zo naar de bloedprop zouden gaan en dat met bloedverdunners weg zouden halen, dat moest nauwkeurig gedaan worden natuurlijk.
na een slopende anderhalf uur kregen we het verlossende bericht dat de operatie/behandeling goed was gegaan en dat ze werd overgebracht op de IC voor verdere verzorging etc, aangezien er fragmenten van de bloedprop in der bloedbaan is gaan zitten,wat met extra bloedverdunners verholpen moest worden. Alles ging goed het ging steeds beter met haar.
Ze werd na een paar dagen overgezet op medium care, daar konden gelukkig alle familieleden haar weer normaal bezoeken.
Met moederdag mocht ze ff naar huis en dan vervolgens savond's weer terug gaan, dat was natuurlijk
![]()
nieuws , kon ze der katjes enzo ook weer zien.
ff een middagdutje had ze gedaan, en toen ze wakker werd kon ze weer niet praten etc. dus meteen weer hele schik van wat er nu aan de hand zou zijn.
Met spoed is ze weer terug gegaan, en nou bleek dat ze weer een prop had. dus ze zit weer aan de bloedverdunners aan het infuus, ze zou vandaag een hartecho krijgen om te kijken dat het niet in der hart zou gaan schieten. en verder krijg ze ook nog een andere scan.
Het is nu eigenlijk afwachten hoe het is gegaan, en wat verdere behandeling is.
vriendje heeft het er moeilijk mee, dus ik wil m zo goed ik kan bijstaan om hem erdoorheen te helpen.
(sorry als het zo oftopic is, maar moest het ff kwijt) ik had wel meerdere verhalen gelezen over mensen die een vleesboom weg moesten laten halen, maar heb me er verder niet zo in verdiept.
ben er aardig van geschokken.