Hier ben ik dan. Ja het was razendsnel
![]()
En eigenlijk zijn we beiden volkomen uit het veld geslagen.
Mijn vliezen braken toen ik sliep en voordat ik doorhad dat het hele bed zeiknat werd, probeerde ik dus nog het een en ander op te vangen. Weeen die starten ongeveer 15 minuten later. De reden waarom we te laat waren voor het ziekenhuis (gniffel gniffel) is omdat ik niet meteen belde toen mijn vliezen braken. Ik had zoiets van ik wacht wel totdat de weeen opgang zouden komen. Niet wetende dat ik ineens een vloedgolf aan weeen over me heen kreeg.
En toen we belde dacht ik dat het 1x in de 3 tot 5 minuten duurde. Maar dat was het volgende moment alweer anders. Ik moest een bad nemen en heb er al met al zo'n 5 minuten in gezeten en toen voelde ik de baby al komen. Dus Paul heeft toen de ambulance gebeld en ik heb het echte werk maar in gang gezet, niemand die mij kon vertellen om nog te stoppen
![]()
En dus moest Paul met behulp van de centrale precies opvolgen wat te doen. En zo is Chantel op de wereld gekomen. De ambulance was dus te laat. Doordat ik al zo snel Chantel eruit had is het waarschijnlijk van binnen behoorlijk gescheurd, waardoor ik veel bloed verloor. En de placenta was ook gescheurd.
Ze wilden me vanavond nog houden, maar ik wilde niet. Bloeden was gestopt en alles was gehecht, Chantel doet het goed ook met bv, gelijk aan en drinken maar. Ze heeft momenteel nog veel last van slijm en snorkelt behoorlijk. Maar dat komt allemaal wel goed.
Bedankt allemaal alvast voor de felicitaties, super om te lezen. Deze dame gaat in bad en dan naar bed
Foto's komen morgen wel