Ik snap het gehanteerde principe, de zaak tegen de jongens is keihard. hetgeen wat ik me afvraag is wie er erger is, z'n "vriendin" of die 3 jongens.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze waren minderjarig, hoewel eentje op het randje. Zeventien en die andere twee waren zestien. Het meisje was 15. Zij heeft strafvermindering gekregen in ruil voor een getuigeverklaring.
[..]
Ik zeg niets over de hoogte van de straf, ik zeg iets over de hoogte vergeleken bij de rest. Ik vind dat de verhouding tussen elkaar kwijt is.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:10 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Nou.....
De tijd die haar leven tot nu toe geduurd heeft gaat ze nu in de cel doorbrengen. Dat is een ontzettend lange tijd.
Er zal bij die meid best een steekje los zitten maar ik vind die straf die zij krijgt (eigenlijk allemaal wel) te hoog. Een straf moet een doel hebben, dit is gewoon het wegstoppen van mensen voor de rest van hun leven. Ze zullen niet meer een tweede kans krijgen of hun leven kunnen beteren.
inderdaad..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:09 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ze waren miss wel minderjarig, maar als je dit soort dingen doet op zo'n leeftijd mag je van mij wel via het volwassenrecht worden berecht.
Voorbeeldfunctie dus. Net als de doodstraf. Krijg je ook geen tweede kans. Meer bedoeld om anderen af te schrikken dan deze daders te 'corrigeren'.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:10 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Nou.....
De tijd die haar leven tot nu toe geduurd heeft gaat ze nu in de cel doorbrengen. Dat is een ontzettend lange tijd.
Er zal bij die meid best een steekje los zitten maar ik vind die straf die zij krijgt (eigenlijk allemaal wel) te hoog. Een straf moet een doel hebben, dit is gewoon het wegstoppen van mensen voor de rest van hun leven. Ze zullen niet meer een tweede kans krijgen of hun leven kunnen beteren.
Precies.. en terecht.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef Blood_Money het volgende:
Voorbeeldfunctie dus. Net als de doodstraf. Krijg je ook geen tweede kans. Meer bedoeld om anderen af te schrikken dan deze daders te 'corrigeren'.
Ik mis het motief ook. Alleen om die paar centen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:01 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom ze het nou hebben gedaan.
Toen ik dit las .. was het HoaX ! this is CSI !!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
Het verhaal in de TS komt me wel heel erg bekend voor.
Sterker nog, volgens mij was dit een aflevering van CSI...
[edit]
http://www.crimelab.nl/transcripts.php?season=4&episode=10
En nu blijkt het dus geen fictie geweest te zijn...
Dat kan toch niet.. ik bedoel, er zijn een hoop makkelijkere manieren om aan geld te komen. Sowieso hoef je daar niemand voor te vermoorden. En iemand vermoord je al helemaal niet zo gruwelijk als je geen verdere haat naar iemand hebt. Toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef NorthernStar het volgende:
Ik mis het motief ook. Alleen om die paar centen?
Hoelang geleden was die moord?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:02 schreef klnvntrbyt het volgende:
Het verhaal in de TS komt me wel heel erg bekend voor.
Sterker nog, volgens mij was dit een aflevering van CSI...
Oh okee, nou "gelukkig" was het niet andersomquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:00 schreef Copycat het volgende:
Mei 2003.
Doet CSI wel vaker: waargebeurde verhalen vertalen naar een aflevering.
Las ik toevallig laatst in Vara TV Magazine nav een Franse film gebaseerd op het waargebeurde verhaal van een man die ruim 15 jaar een fake leven leidde en uit angst voor ontmaskering zijn gezin uitmoordde.
Facts are stranger than fiction.
hij viel dan ook op d'r karakterquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
die (lelijke) hoer
Of in beslag laten nemen door een interessant incassobureau voor meiden: Marokkaanse loverboysquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:39 schreef Lemmeb het volgende:
Wat een klootzakken.
Wegstoppen en af laten werken door hele brede negers. En dat kutwijf moeten ze het verste weg stoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |