euuuhhh? waar? en denk je echt dat die moeder dr nog iets mee wilt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:27 schreef Bluezz het volgende:
Nou terugzetten lijkt me een beter plan.
Issie lelijk ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:33 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
euuuhhh? waar? en denk je echt dat die moeder dr nog iets mee wilt?
quote:
midden op straat dusquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:49 schreef Tinkerbell het volgende:
Daar waar je kat die ander heeft doodgebeten en je deze gevonden hebt.
jawelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:57 schreef MOBO666 het volgende:
heet het eigenlijk wel een kuiken bij een eend , volgens mij niet he
Goeie!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:02 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
midden op straat dus
k zit liever ergens andersquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:05 schreef Beach het volgende:
Steek dat eendje in je reet.
Ik ruik je.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:21 schreef melanie_the_miss het volgende:niet terugzetten, althans niet als je haar hebt aangeraakt...
Of je wil dat ze wordt doodgepikt door een mannetje dat haar ruikt
allang aangeraakt, moest wel want ze zaten in de knoop en moest toch de levende dr uit vissenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:21 schreef melanie_the_miss het volgende:niet terugzetten, althans niet als je haar hebt aangeraakt...
Of je wil dat ze wordt doodgepikt door een mannetje dat haar ruikt
Doe een knijper op je neus!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:24 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Het was een marmot.
Maar ik ruik je nog steeds.
Klinkt bekend.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:16 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
hey ik heb net een eendje gevonden, mn kat had dr vanochtend al 1 doodgemaakt, maar nu kwam hij dr met 2 aanzetten [..]
Osamaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:33 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
ja ik zit al te zoeken naar een naam
Osama bin Duckiequote:
Nee hoor, dat heet een pulletje (echt waar)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:57 schreef MOBO666 het volgende:
heet het eigenlijk wel een kuiken bij een eend , volgens mij niet he
ok thanksquote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:32 schreef Uhmmie het volgende:
terugzetten werkt niet
eendjes adopteren niet
bel anders de plaatselijke vogelopvang
die willen vast helpen
zelf opvangen.. maar waarschijnlijk ook wel goed tips en adviezen als je het zelf wil doen
ze komen op het moment namelijk om in de jonge vogels.. en hulp is nooit weg!
het is moeilijker dan het lijkt... maar absoluut niet onmogelijk!
kleine eendjes moeten vooral groene bladgroenten eten
sla bijvoorbeeld
soms een heel klein beetje brood.. maar dat is eigenlijk helemaal niet verschrikkelijk goed voor ze.. dus niet te veel
in bakje water zetten
(groenten en een heel klein beetje brood in de waterbak dus)
en een echte waterbak
op een zachte doek zetten vinden ze ook fijn
bijv. in een doos
wel eentje die vies mag worden.. want eendjes poepen graag
en hoe dat zit met die veertjes weet ik niet precies..
zwanen moeten ook perse door mammazwaan in de veertjes gefrutst worden omdat ze anders niet waterdicht worden
weet eerlijk gezegd niet hoe dat zit met eendjes (die drijven van zichzelf toch redeljk goed tenslotte)
wel moet je het eendje veel laten zwemmen
want als hij niet zwemt verslappen zn pootspieren en krijgt hij onwijze o-vormige pootjes
flinke bak water zal daar in het begin zeker groot genoeg voor zijn tho
en als je je eendje ECHT gelukkig wil maken.. dna moet je beetje kroos gaan vangen voor hem
dat vinden ze echt heerlijk
je kan dit gewoon met een schepnet uit het water halen..
en dan als je het bij het eendje zet.. in een bak water doen
het ruikt alleen niet verschrikkelijk lekker ofoz
maar wel heeeeel gezond
Maar 'kuiken' kun je gebruiken bij elke vogelsoort.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:48 schreef Tunnelguppie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heet een pulletje (echt waar)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |