mietjequote:Op maandag 9 mei 2005 23:27 schreef Het_Biertje het volgende:
dat doet fucking zeer. geen onzin.
spervuur van druppelsquote:Op maandag 9 mei 2005 23:30 schreef Roellio het volgende:
Dan bouwt de druk zich op totdat de boel in een groot spervuur van druppels de dam doorbreekt.
Dokter?quote:
*kijkt naar beneden...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:29 schreef Troel het volgende:
Ik denk dat dat bij dames ook wel zeer doet hoor. Misschien kan je het uittesten![]()
niet serieus gaan doen, volgens mij is het echt pijnlijk!
Dit kan je voorkomen door een tie rap te gebruikenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:30 schreef Roellio het volgende:
Dan bouwt de druk zich op totdat de boel in een groot spervuur de vrijheid krijgt.
/edit\
tering, dan zijn jouw ingewanden behoorlijk kapotgeneukt zegquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:32 schreef Maud_Dib het volgende:
Dit kan je voorkomen door een tie rap te gebruiken
gewoon je vinger vol op het gaatje drukkenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*kijkt naar beneden...
Gaat niet lukken hoor!
Mee eens,quote:Op maandag 9 mei 2005 23:30 schreef tommy4487 het volgende:
je bedoelt je lul dicht knijpen?
dan gebeurt er niks het hoopt zich niet op ofzo maar als je het loslaat spuit het eruit.
Maar pijn doet het niet. Leuk is ook anders want het gevoel dat je moet pissen blijft
Tja, een beetje wat "DeLeider" zegt....quote:Op maandag 9 mei 2005 23:29 schreef UFOtje het volgende:
*moment*
Ach, je hebt als klein kind toch ook wel eens gehad dat je heel nodig moest pissen en dat je je benen heel stijf op elkaar klemt. Dat hielp dan toch wel eventjes? Zelfde effectquote:Op maandag 9 mei 2005 23:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*kijkt naar beneden...
Gaat niet lukken hoor!
Dat moet ook maar eens empirisch getest wordenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef Shirley het volgende:
Zo vraag ik me wel eens af hoe het nou voelt als er met een nagel over het toompje gekrast wordt.
Eehhhhhquote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef DarkElf het volgende:
en als je hem hard dichtknijpt op het extase moment?
Je meldt je aan ervoor?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:35 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat moet ook maar eens empirisch getest worden![]()
dat moet je in R&P vragen, daar zitten die kras figurenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef Shirley het volgende:
Zo vraag ik me wel eens af hoe het nou voelt als er met een nagel over het toompje gekrast wordt.
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef Shirley het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef DarkElf het volgende:
Er zijn mensen die dat kunnen en in hun blaas klaar komen.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef Shirley het volgende:
Ik heb het niet over mesjes...dat is de zieke kant op.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:36 schreef laffer het volgende:
[..]
dat moet je in R&P vragen, daar zitten die kras figuren
Nee hoofdpijn. Ruis is vast wel in voor een experimentje.quote:
In de lengte of in de breedte?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef Shirley het volgende:
jij beloofd toch altijd van alles wat je nooit waarmaakt, dus kom maar op!quote:Op maandag 9 mei 2005 23:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vrijwilliger? Ik heb net weer lange nagels...
Ik beloof nooit wat.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
jij beloofd toch altijd van alles wat je nooit waarmaakt, dus kom maar op!
de mijne wordt al bang van de gedachtequote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef Shirley het volgende:
Ik vermoed dat het in de lengte weinig effect heeft, in de breedte krijg je een snij effect, dat lijkt me iets minder plezierig.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Allebei, kijken welke meer effect heeft.
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:36 schreef Havoc het volgende:
Mijn avatar gaat niet meer lukken zeker Killswitch.
Oh en gewoon niet doen, die plasbuis dichthouden.
In de lengte kan het ook schade aanrichten denk ik, als je maar hard genoeg duwt met die nagel.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het in de lengte weinig effect heeft, in de breedte krijg je een snij effect, dat lijkt me iets minder plezierig.
Wat een heerlijk topic!quote:Op maandag 9 mei 2005 23:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
In de lengte kan het ook schade aanrichten denk ik, als je maar hard genoeg duwt met die nagel.
Rrrraasssssppp! *rilll*quote:Op maandag 9 mei 2005 23:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
In de lengte kan het ook schade aanrichten denk ik, als je maar hard genoeg duwt met die nagel.
En pijn bij voorbaat...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
dit topic begint mental images op te wekken
Let nou toch eens op bij biologie!quote:Op maandag 9 mei 2005 23:49 schreef Aurelium het volgende:
Maar vrouwen, wat gebeurt er als je een (smalle) kurk in je plasgaatje stopt en naar de wc gaat?
Pff. Je kunt toch gewoon je vinger er tegenaan duwen.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Enneh... ik was gewoon nieuwsgierig. Dichthouden is bij 'ons' een stuk minder simpel...
Hij vraagt toch ook om het plasgaatjequote:Op maandag 9 mei 2005 23:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Let nou toch eens op bij biologie!
Daar gaat geen kurk in. Wij hebben 2 verschillende gaatjes. 1 voor het neuken en 1 voor het plassen. Dat is niet het zelfde als bij jullie door 1 en hetzelfde gat.
Damn... hoe vaak je dat niet uit moet leggen...
Enneh... ik was gewoon nieuwsgierig. Dichthouden is bij 'ons' een stuk minder simpel...
Knijpen is effectiever!quote:Op maandag 9 mei 2005 23:51 schreef Bioslock het volgende:
Pff. Je kunt toch gewoon je vinger er tegenaan duwen.. Zeikwijf.
Och, tampons zijn de meeste van ons ook gewend, dus die persen we er zo weer uit.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:49 schreef Aurelium het volgende:
Maar vrouwen, wat gebeurt er als je een (smalle) kurk in je plasgaatje stopt en naar de wc gaat?
Ja, en ondertussen met tuinbroeken aan lopen zeker!quote:Op maandag 9 mei 2005 23:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Knijpen is effectiever!
En ik ben gewoon nieuwsgierig naar de andere sexe.
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar gaat geen kurk in. Wij hebben 2 verschillende gaatjes. 1 voor het neuken en 1 voor het plassen. Dat is niet het zelfde als bij jullie door 1 en hetzelfde gat.
Damn... hoe vaak je dat niet uit moet leggen...
Daar gaat toch geen kurk in? Dat was toch ook niet wat ik aan 'jullie' vroeg.quote:
Knijpen in het velletje van de balzakquote:Op maandag 9 mei 2005 23:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Knijpen is effectiever!
En ik ben gewoon nieuwsgierig naar de andere sexe.
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:53 schreef Teringjakkie het volgende:
Ja, en ondertussen met tuinbroeken aan lopen zeker!
Oh nee hoor...quote:Op maandag 9 mei 2005 23:50 schreef Brighteyes het volgende:
Voordat ik ging puberen dacht ik dan vrouwen maar 1 gat hadden. Voor het poepen, plassen en ehm, nouja, neuken daar dacht ik nog niet aan.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar gaat geen kurk in. Wij hebben 2 verschillende gaatjes. 1 voor het neuken en 1 voor het plassen.
Typisch weer het normale gedrag.quote:
Leer BrightEyes eens kennen en praat dan verderquote:Op maandag 9 mei 2005 23:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Voordat ik ging puberen dacht ik dan vrouwen maar 1 gat hadden. Voor het poepen, plassen en ehm, nouja, neuken daar dacht ik nog niet aan.
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:56 schreef fiat126 het volgende:
Leer BrightEyes eens kennen en praat dan verder![]()
Werkelijk geen idee, jij wel?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ken ik jou?
En leg eens uit... snap hem niet.
Heb je nog meer van die leuke hersenspinsels wat mannen betreft?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:59 schreef Brighteyes het volgende:
*Toch maar uit pure onzekerheid gaatjes gaat tellen...
1-2-3Pfew... het klopt!
Wij mannen spreken ook nog van een vierde gat. Alhoewel we het plasgaatje niet meetellen.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:59 schreef Brighteyes het volgende:
1-2-3Pfew... het klopt!
In welke had je hem graag willen hebben?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:59 schreef Brighteyes het volgende:
1-2-3Pfew... het klopt!
Hij had het toch ook over een smalle kurk?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar gaat toch geen kurk in? Dat was toch ook niet wat ik aan 'jullie' vroeg.
Trompet-effect bij het scheten latenquote:Als we het over rare dingen gaan hebben... Hoe zou het zijn als jullie een trechter in je gaatje proppen?Hoog tijd om naar bed te gaan.
Ik heb nog zitten twijfelen over mijn neusgaten en oren... En eventueel oogkassen voor de onverzadigbaren.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wij mannen spreken ook nog van een vierde gat. Alhoewel we het plasgaatje niet meetellen.
Ik heb eens een filmpje gezien van iemand die een dildo in zn plasbuis druktquote:Op maandag 9 mei 2005 23:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar gaat toch geen kurk in? Dat was toch ook niet wat ik aan 'jullie' vroeg.
Als we het over rare dingen gaan hebben... Hoe zou het zijn als jullie een trechter in je gaatje proppen?Hoog tijd om naar bed te gaan.
Ho! Vergeet je navel niet! Voor degenen die niet weten hoe een vrouw in mekaar steekt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb nog zitten twijfelen over mijn neusgaten en oren... En eventueel oogkassen voor de onverzadigbaren.
Ah! Toe!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ik moet al een uur pissen
zal ik t filmen?
OMG!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:05 schreef Rampestamper het volgende:
Trompet-effect bij het scheten laten![]()
indien anale gaatje dan hè?
Deel hem alstublieft niet met onsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb eens een filmpje gezien van iemand die een dildo in zn plasbuis drukt![]()
![]()
Voor ik dit overweeg wil ik eerst een foto van jou...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb nog zitten twijfelen over mijn neusgaten en oren... En eventueel oogkassen voor de onverzadigbaren.
Ik was al even aan t zoeken,maar helaas voor jou kan ik em niet weer vindenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:08 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Deel hem alstublieft niet met ons
*brrr...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Heb jij niet gewoon te hard in aarsjes lopen raggen?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:08 schreef fiat126 het volgende:
Voor ik dit overweeg wil ik eerst een foto van jou...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:11 schreef fiat126 het volgende:
[..]
*brrr...
stopt met reageren in dit topic
Ga ij nou maar weer gewoon proberen je eigen 'zangstem' op te nemen, dom mokkeltje.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Heb jij niet gewoon te hard in aarsjes lopen raggen?
Of je gaat even compleet zinloos zwaar off-topic je eigen zielige vetes op zitten porren...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:13 schreef Twaalfje het volgende:
Ga ij nou maar weer gewoon proberen je eigen 'zangstem' op te nemen, dom mokkeltje.
*proest*
opbokken jij!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:13 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ga ij nou maar weer gewoon proberen je eigen 'zangstem' op te nemen, dom mokkeltje.
*proest*
Haha. Ga jij nou maar eerst eens uitvinden waar dat voor doelde voordat je je grote scheur open trekt, snel aangevallen nicht. Hap hap hap.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:13 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*proest*
Dat voel je nietdoet geen pijn, zonder nagels dan hequote:
Of je zegt dat even tegen Shirley want ik poste gewoon serieus.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of je gaat even compleet zinloos zwaar off-topic je eigen zielige vetes op zitten porren...
Met nagels natuurlijk, duh.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat voel je nietdoet geen pijn, zonder nagels dan he.
IDDquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef LangeJan het volgende:
Wat wel geil is als je onder de douche staat en je je voorhuid dichtknijpt terwijl je pist. Dan voel je je piemel opzwellen als een waterballon. Zieke shiten als je dan los laat ineens zo spuit het er ineens uit!!
![]()
!!1!!1
Een geintje moet je kunnen hebben hier in ONZ. Ga niet meteen zo happen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:18 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Of je zegt dat even tegen Shirley want ik poste gewoon serieus.
Moet je eens doen als ze net klaarkomenquote:Op maandag 9 mei 2005 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
Don't even ask hoe ik er op kom, maar wat gebeurt er eigenlijk als je je plasbuis dicht houdt als je gaat plassen?
My mind wil nog wel eens gaan wanderen.
Nog voor het eind van dit topic een fimpje!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef LangeJan het volgende:
Wat wel geil is als je onder de douche staat en je je voorhuid dichtknijpt terwijl je pist. Dan voel je je piemel opzwellen als een waterballon. Zieke shiten als je dan los laat ineens zo spuit het er ineens uit!!
![]()
!!1!!1
Nu wil ik ook een piemelquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef LangeJan het volgende:
![]()
!!1!!1
Dude!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef LangeJan het volgende:
![]()
!!1!!1
Hehehe, ech nie.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nog voor het eind van dit topic een fimpje!
Ehm... ja, ik dacht eerlijk gezegd dat het daar over gingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef LangeJan het volgende:
![]()
!!1!!1
Like I said... dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
Ehm... ja, ik dacht eerlijk gezegd dat het daar over ging
Stoer is dat he?![]()
![]()
ja, zo af en toequote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ehm... ja, ik dacht eerlijk gezegd dat het daar over ging
Stoer is dat he?![]()
![]()
Nee, leuk hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thanks for the tip!
Dit wordt je vast niet in dank afgenomen.
Gebeurt dan niet veel hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thanks for the tip!
Dit wordt je vast niet in dank afgenomen.
Daar wil ik me geen voorstelling van maken...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je eens doen als ze net klaarkomen
Hm.. zou dat kunnen, meer vlees of ruimer vlees dan daarvoor? Ik weet dat het bij vrouwen wel kan.. ruimte..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:24 schreef LangeJan het volgende:
[..]
ja, zo af en toeMaar ik denk dat als je het te vaak doet dat je voorhuid (als je die hebt) helemaal uitlubbert. Ik besef me nu dat uit mijn post men kan opmaken dat ik een onbesneden pecker heb
![]()
![]()
Ik weet wel wat er daarna gebeurd... *rats* Aaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuwwwwwww!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:26 schreef LangeJan het volgende:
Wat gebeurt er trouwens bij een vrouw als ze moet pissen en je d'r Vagina dichttaped met ductape?![]()
Kietelen op HET moment!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
Daar wil ik me geen voorstelling van maken...![]()
Zou het?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet wel wat er daarna gebeurd... *rats* Aaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuwwwwwww!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef LangeJan het volgende:
![]()
!!1!!1
Uit ervaring: hard knijpen zodat het er zo hard uitschiet dat "klaarkomen op je buik" ineens "een paar mooie sperma-strepen op je behang, nachtkastje en wekker" wordt.quote:
Houwe zo!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:32 schreef kikoooooo het volgende:
ik kan t dildo in de plasbuis filmpje trouwens niet vinden, sorry
En dat allemaal van die 10 cc?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Uit ervaring: hard knijpen zodat het er zo hard uitschiet dat "klaarkomen op je buik" ineens "een paar mooie sperma-strepen op je behang, nachtkastje en wekker" wordt.
misschien staat het op www.ducktapeguys.comquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:26 schreef LangeJan het volgende:
Wat gebeurt er trouwens bij een vrouw als ze moet pissen en je d'r Vagina dichttaped met ductape?![]()
Ik ben nog is gebanned omdat ik dat plaatje had gepostquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb eens een filmpje gezien van iemand die een dildo in zn plasbuis drukt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:36 schreef xtravical het volgende:
[..]
Ik ben nog is gebanned omdat ik dat plaatje had gepost
ah, dank je, ik heb ineens de link gevondenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:36 schreef xtravical het volgende:
[..]
Ik ben nog is gebanned omdat ik dat plaatje had gepost
Ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:38 schreef Ruis het volgende:
[..]
ah, dank je, ik heb ineens de link gevonden
Toch gek dat Sizzler nog wel enthousiast kan worden om dat soort dingenquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:41 schreef Brighteyes het volgende:
Auw!Damn! Blij dat ik mijn scherm weggedraaid had... anders was het mooi geen sex geweest zometeen...
Als je t nou wel leuk gevonden had dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:41 schreef Brighteyes het volgende:
Gaarne dat linkje NIET plaatsen hoe verleidelijk ook!
* flauwvaltquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:40 schreef xtravical het volgende:
weg
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:43 schreef kikoooooo het volgende:
Tieme en Printscreen zaten echt te wachten totdat t linkje gepost werd, stelletje lurkers
edit: ik kijk em nog een keer
serieus, post je nou een link waar je al een keer voor geband bent?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:40 schreef xtravical het volgende:
weg
stel je niet zo aan zeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:44 schreef Ruis het volgende:
[..]
serieus, post je nou een link waar je al een keer voor geband bent?
Das heul niet waarquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:43 schreef kikoooooo het volgende:
Tieme en Printscreen zaten echt te wachten totdat t linkje gepost werd, stelletje lurkers
edit: ik kijk em nog een keer
nee, ik heb nog nooit een dildo in mn lul gefrot!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:47 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Net of jij dat nog nooit gedaan hebt!.
.
Ben je nou helemaal besodemieterdquote:
Hele strakke 'back-on-topic' actie!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:49 schreef Ruis het volgende:
nee, ik heb nog nooit een dildo in mn lul gefrot!
Houden zoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:49 schreef Ruis het volgende:
[..]
nee, ik heb nog nooit een dildo in mn lul gefrot!
krijg je ook dat rare gevoel in je onderbuik?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:46 schreef Rampestamper het volgende:
Ik vrees dat als ik hem nog eens kijk, dat ik aan een kruiwagen viagra niet genoeg heb om 'em ooit nog eens omhoog te krijgen
Als je een naderende erectie bedoelt: Volmondig neen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
krijg je ook dat rare gevoel in je onderbuik?
dat tweedequote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:54 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Als je een naderende erectie bedoelt: Volmondig neen.
Als je een weeïg gevoel van misselijkheid bedoelt: Volmondig ja.![]()
Dude, je wilt dit echt niet. Je zult nooit meer hetzelfde zijnquote:
Dank uquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik kan em niet meer vinden
ik ben aan t zoeken
Dit maak je maar 1 keer meequote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:57 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Dude, je wilt dit echt niet. Je zult nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:00 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.blennus.com/index.php?option=content&task=view&id=266&Itemid=
Tnx anyways.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:03 schreef kikoooooo het volgende:
Sorry, het is geen dildo in de pisbuis
ik zou echt flippen in zo een zak.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 01:08 schreef Drugshond het volgende:
hahahahahahah... leipos....
Ik lig dubbel van het lachen....
Vacuum , ik moest gelijk denken aan "monsterfotzen" maar dit is wel heel apart.
[afbeelding]
WTF !quote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef Shirley het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:06 schreef Zebbie het volgende:
Heeft iemand nou nog de link naar dat filmpje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |