Dude!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef LangeJan het volgende:
Wat wel geil is als je onder de douche staat en je je voorhuid dichtknijpt terwijl je pist. Dan voel je je piemel opzwellen als een waterballon. Zieke shiten als je dan los laat ineens zo spuit het er ineens uit!!
![]()
!!1!!1
Hehehe, ech nie.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nog voor het eind van dit topic een fimpje!
Ehm... ja, ik dacht eerlijk gezegd dat het daar over gingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef LangeJan het volgende:
Wat wel geil is als je onder de douche staat en je je voorhuid dichtknijpt terwijl je pist. Dan voel je je piemel opzwellen als een waterballon. Zieke shiten als je dan los laat ineens zo spuit het er ineens uit!!
![]()
!!1!!1
Like I said... dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
Ehm... ja, ik dacht eerlijk gezegd dat het daar over ging
Stoer is dat he?![]()
![]()
ja, zo af en toequote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ehm... ja, ik dacht eerlijk gezegd dat het daar over ging
Stoer is dat he?![]()
![]()
Nee, leuk hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thanks for the tip!
Dit wordt je vast niet in dank afgenomen.
Gebeurt dan niet veel hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thanks for the tip!
Dit wordt je vast niet in dank afgenomen.
Daar wil ik me geen voorstelling van maken...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je eens doen als ze net klaarkomen
Hm.. zou dat kunnen, meer vlees of ruimer vlees dan daarvoor? Ik weet dat het bij vrouwen wel kan.. ruimte..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:24 schreef LangeJan het volgende:
[..]
ja, zo af en toeMaar ik denk dat als je het te vaak doet dat je voorhuid (als je die hebt) helemaal uitlubbert. Ik besef me nu dat uit mijn post men kan opmaken dat ik een onbesneden pecker heb
![]()
![]()
Ik weet wel wat er daarna gebeurd... *rats* Aaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuwwwwwww!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:26 schreef LangeJan het volgende:
Wat gebeurt er trouwens bij een vrouw als ze moet pissen en je d'r Vagina dichttaped met ductape?![]()
Kietelen op HET moment!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
Daar wil ik me geen voorstelling van maken...![]()
Zou het?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet wel wat er daarna gebeurd... *rats* Aaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuwwwwwww!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:17 schreef LangeJan het volgende:
![]()
!!1!!1
Uit ervaring: hard knijpen zodat het er zo hard uitschiet dat "klaarkomen op je buik" ineens "een paar mooie sperma-strepen op je behang, nachtkastje en wekker" wordt.quote:
Houwe zo!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:32 schreef kikoooooo het volgende:
ik kan t dildo in de plasbuis filmpje trouwens niet vinden, sorry
En dat allemaal van die 10 cc?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:32 schreef sizzler het volgende:
[..]
Uit ervaring: hard knijpen zodat het er zo hard uitschiet dat "klaarkomen op je buik" ineens "een paar mooie sperma-strepen op je behang, nachtkastje en wekker" wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |