Over het algemeen wil iets in de trant van 'ga dood' zeggen, dat je gewoon op moet horken en dat de door de desbetreffende persoon wordt gesteld dat hij geenzins van plan is om de idiote opmerkingen van de [betreffende persoon] te bediscussiëren.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:27 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Kenmerk van niet-zo coole sukkels die denken dat ze wel erg cool zijn: niet in staat zijn om normaal te discussieren en meteen een grote scheur opentrekken.![]()
Maar ja, meer kunnen dat soort kneuzen dan ook niet![]()
Vind je dat echt een excuus? Ik lees voordat ik iets plaats op internet of een e-mail verstuur mijn tekst nog een keer door. Wat je typt bepaalt hoe er tegen je wordt aangekeken, omdat er simpelweg niets anders is om een beeld bij te vormen. Je hebt geen foto of diploma's om bij te voegen, alleen de tekst die je plaatst. Daarom vind ik het belangrijk dat mijn tekst goed is. Het zal niet altijd foutloos zijn, dat verwacht ik van niemand, maar je kan op zijn minst de meest grove fouten eruit halen. Iedereen leert op een bepaald niveau schrijven op de basisschool, maar sommige teksten halen dat niveau bij lange na niet. Gewoon slordigheid. Dat je fouten maakt omdat je er anders op aangekeken wordt mag, maar dan moet je niet zeuren dat je op je tekst wordt veroordeeld. Dan moeten anderen dus ook niet zeuren dat ze veroordeeld worden om hun teksten.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:21 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Wat dacht je van 'groepsdruk om niet op spelfouten te letten want alleen studiepikken schrijven goed gespelde tekst' danwel 'mensen die spelfouten maken worden keihard uitgelachen, dus dan laat je dat wel'. Dat ligt iets subtieler dan alleen 'luiheid'.
De ergste blunder qua taal die ik ooit heb meegemaakt was van een (vrouwelijke, 28-jarige) collega die de gegevens had genoteerd van een klant, en Staatsjonstraat opschreefquote:Op zondag 26 juni 2005 14:01 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het een beetje dom om MBO met typfouten te associeren. Ik ken zat mensen die MBO doen, en maar weinig maken echt grove spelfouten. Okok, in het ernstige geval heb ik een keer iemand "seport" zien schrijven in plaats van "support", maar ze hebben iig wel allemaal hun examen nederlands gehaald.
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:05 schreef Wrinex het volgende:
[..]
De ergste blunder qua taal die ik ooit heb meegemaakt was van een (vrouwelijke, 28-jarige) collega die de gegevens had genoteerd van een klant, en Staatsjonstraat opschreef
quote:Op zondag 26 juni 2005 14:05 schreef Wrinex het volgende:
[..]
De ergste blunder qua taal die ik ooit heb meegemaakt was van een (vrouwelijke, 28-jarige) collega die de gegevens had genoteerd van een klant, en Staatsjonstraat opschreef
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:37 schreef Zephyrus het volgende:
ondertussen heeft hij ingezien dat hij toch nog iets te jong is voor zo'n brommertje, dan maar een fiets
quote:Gezocht: Hoi ik zoek een coele minibike maar geen zelfbouw
Prijs: Bieden
Beschrijving: Hoi ik ben christian koot en ik zoek een coele mini bike maar graarg geen zelfbouw een het liefs een ducati en ik ben 12jaar en ik hep alleen een kranten weik en ik kan niet te veel uit geeven heel veel groet e van mij
Laat mij je er op wijzen dat jij degene bent die zich blijkbaar ontzettend aangesproken voelt door mijn posting. En volgens mij staat mijn punt nog steeds, wat betekent dat 't niet oneigenlijk isquote:Op zondag 26 juni 2005 13:36 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Laat me je er trouwens nog even aan herinneren dat jij diegene was die met de oneigenlijke, smadelijke opmerking kwam richting de aanwezige 'hoog-opgeleide users' dat zij inteeltgedrag vertonen wat óók niet erg getuigt van een uitgebreide vocabulaire en een originele insteek om mensen van jouw punt te overtuigen.
Ik doe dat zelf ook. Maar d'r zijn zat lui die er van uit gaan dat e-mail,quote:Op zondag 26
juni 2005 13:43 schreef SlaadjeBla het volgende:
Vind je dat echt een excuus? Ik lees voordat ik iets plaats op internet of
een e-mail verstuur mijn tekst nog een keer door. Wat je typt bepaalt hoe
er tegen je wordt aangekeken, omdat er simpelweg niets anders is om een
beeld bij te vormen.
5% van alle nederlanders is analfabeet. Dan heb je nog een gedeelte (vooralquote:Iedereen leert op een bepaald niveau schrijven op de basisschool, maar
sommige teksten halen dat niveau bij lange na niet. Gewoon slordigheid.
Kneus, wat wil je nou hierquote:
Wil je dat dan ook duidelijk maken aan je medefok!kers? Voor iedere slecht gespelde kneuzerige marktplaatsadvertentie kan ik tien slecht gespelde kneuzerige homepages geven. Dus als je 't daarom te doen is...quote:Op maandag 27 juni 2005 16:06 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Het gaat hier over Marktplaats, niet over taalverloedering.
De vraag die ook mij bezighoudquote:
Spuit elf geeft ook modder.quote:
hou nou maar opquote:Op maandag 27 juni 2005 17:34 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Spuit elf geeft ook modder.
Mijn punt is dat iemands spelling afzeiken veel te makkelijk is. D'r gebeuren veel dommere dingen op marktplaats, als je de moeite neemt om even te kijken.
Geeft dan eens een leuk voorbeeld, in plaats van continu het zelfde riedeltje af te spelen!quote:Op maandag 27 juni 2005 17:34 huilde joshus_cat het volgende:
[..]
Spuit elf geeft ook modder.
Mijn punt is dat iemands spelling afzeiken veel te makkelijk is. D'r gebeuren veel dommere dingen op marktplaats, als je de moeite neemt om even te kijken.
Is wel n leuk idee! Maar geen idee wat voor persoon er achter zit.. Ik heb nog niet gehoord wat ze definitief heeft gedaan, maar ze wou maar n mailtje sturen dat zij dat voorstel niks vond en dat zij niet op die manier mensen wil leren kennen. En dat laminaat laat ze helemaal maar zitten...quote:Op zondag 26 juni 2005 17:30 schreef suikerzoet het volgende:
iew!! Wat een engerd. Jullie gaan toch zeker wel een leuk mailtje terugsturen he?
je moet tegen haar zeggen dat ze een email moet sturen met alleen deze smiley erinquote:Op maandag 27 juni 2005 23:09 schreef ink het volgende:
[..]
Is wel n leuk idee! Maar geen idee wat voor persoon er achter zit.. Ik heb nog niet gehoord wat ze definitief heeft gedaan, maar ze wou maar n mailtje sturen dat zij dat voorstel niks vond en dat zij niet op die manier mensen wil leren kennen. En dat laminaat laat ze helemaal maar zitten...
Nee joh! Misschien kan ze schrijven "Wat een tof en spontaan idee! Maar krijg ik dan wel korting op het laminaat?"quote:Op maandag 27 juni 2005 23:09 schreef ink het volgende:
[..]
Is wel n leuk idee! Maar geen idee wat voor persoon er achter zit.. Ik heb nog niet gehoord wat ze definitief heeft gedaan, maar ze wou maar n mailtje sturen dat zij dat voorstel niks vond en dat zij niet op die manier mensen wil leren kennen. En dat laminaat laat ze helemaal maar zitten...
Dat valt volgens mij nog wel meequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:35 schreef Rainboww het volgende:
Om het topic weer "on-topic" te laten komen:
http://www.marktplaats.nl(...)26searchintext%253D1
hallo ik ben Ted.
ik verkoop mijn habbo account omdat ik te veel huiswerk hep en daarom wil ik het verkopen.
ik hep er ongeveer 200 euro aan uitgegeven dus bieden onder de 200 euro .
mijn poppetje heet ''teddyboy10''.
groetjes ted zie foto
Hoi Ted, leuk dat je zo'n uitgebreid sociaal leven hebt
Goede handelaar, zeggen waar je onder moet blijvenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:35 schreef Rainboww het volgende:
ik hep er ongeveer 200 euro aan uitgegeven dus bieden onder de 200 euro .
quote:Aangeboden: Teddyberen om op te vreten!
Prijs: € 1,00
Beschrijving: Klein teddyberenprentenboekje met plaatjes om op te vreten!
Mooie aqaurellen.
Verzendkosten koper.
Foto's:
Datum: 15-06-2005, 20:57
Gezien: 7 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: M. Pol (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: -
Provincie: Flevoland
Ik accepteer ( Meer info )
Helaas.. Ben geen 30+...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:34 schreef Rainboww het volgende:
hier nog zo eentje:
Ik,dom blond jongetje
Het is niet anders,ik dom blond jongetje zoekt meiske.Ik kan niks,weet niks,heb niks en krijg niks.Zoek een meiske met mooie poppekes die stralen,liefst met donkere haarkes,want 1 blondke is al teveel toch?Of zal het toch allemaal meevallen.Vraag maar als je durft.Graag 30+.
Nee die zal vast scoren
Heb je d tekst gezien onder aan de foto!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:25 schreef Rainboww het volgende:
Gezocht: Tas vergeten wie heeft hem gezien
Hoi ik heb gisteren in de metro van het centraal station naar reigersbos mijn tas laten staan. Stom maar ik was ook drifig in gesprek met een vriendin die ik in de metro tegen kwam. Op de foto is te zien om welke tas het gaat.
[[url=http://thumbs.marktplaats.nl/thumbs/contact/adviesoproepen/138391.jpg]afbeelding][/url]
Gelukkig zat er geen geld en bankpas in. Maar wel persoonllijke dingetjes.
Laat me weten als je iets weet.
vrouw zoekt vibrator
Whaha nu zie ik het pas, Project VoyeurCamquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:56 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Heb je d tekst gezien onder aan de foto!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:53 schreef veldmuis het volgende:
Mag ebay ook?
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3696&item=5212997411%60!!
Hij is weg.......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:53 schreef veldmuis het volgende:
Mag ebay ook?
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3696&item=5212997411%60!!
quote:hey dennis
ik wil graag je [...]
ben bereid om 25 euro meer te betalen..dus voor 100 euro..
als je kan..wil ik hem vanavond ophalen..
mail me terug op: [...]
groetjes boman
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:04 schreef heiden6 het volgende:
Ik had een advertentie geplaatst voor iets van 75 euro.
Krijg ik onder andere het volgende mailtje:
[..]
Nou, Boman (wat een naam trouwens) is duidelijk een geboren onderhandelaar.
Dat zou best kunnen... Je hebt die van jou er niet bij staan..quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:35 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Hey je bent meer van mijn leeftijd zie ik![]()
quote:Nokia 5510 niew met mp3 een raadio funksi
Prijs: ¤ 90,00
Beschrijving: Hoj
ik hep heir een nokia 5510 ik doe hem weg want ik hep een niwe nokia 5210 gu kogt een dus hep ik deeze nokia 5510 ofer ik hep hem gu kreegen foer mij fiaardag een hep hem maar 1 keer gu bruekt hij iszoo goed als niew een ales ziet eer bij hij is niet sim-lok frij eer moet een hij kaart in (mijn emailadres is wel een emailaders soo je kan er guwoon naar mailen ok )
ahh, wat zielugquote:Gezocht: Wi is er ook diskelekties
Beschrijving: Hoi
ik ben remco en ik heb las van diskalexie.
ik vint dat eg vervelend omdat ik altiet noar me miesje ga met de trien, en ik heb voor hur een baat gekogt, dan kenen wi leker op het water varen, ik heb de baat gekogt met de hadel.
maar ik sgaam me eigen best wel omdat ik dikalexie heb en ik kan dan tog niet schieven vur me miesje di in limbrug wont.
welke heb ook last van diskelexie.
remco
Zullen de mailtjes wel op t goede adres aankomen? Of zal dat op dezelfde manier getypt zijn als de rest van t stukje...?quote:
Beste Remco,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:47 schreef L.Mo het volgende:
[..]
ahh, wat zielug
hier is een topic vol vriendjes voor remco zou ik zeggen..
Ze staan er nu bijquote:Op maandag 4 juli 2005 14:27 schreef Rainboww het volgende:
DrXLTrouble: je moet er wel de linkjes bij plaatsen, anders kun je net zo goed zelf je advertenties gaan verzinnen...
piper, spreek uit op z'n engels..quote:Gezocht: Wie
Beschrijving: Hoi meiden, wie kan mij helpen met mijn bi-gevoelens waar maken DUS, ik wil niet lang schatten of maillen, maar gewoon afspreken.
Ik ben een knappe meisje van 32 jaar 55kg, 1m68, goed verzorgd, En jij? ben je tussen de 24 en 38, mail me dan.
dikke kus
P.S: STELLEN EN MANNEN DOEN GEEN MOEITE
Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 04-07-2005, 11:55
Gezien: 166 keer bekeken.
Adverteerder
Naam: piper (E-mail de adverteerder)
Boxnummer:
Provincie: Buitenland
linkquote:Gezocht: Zieke mensen.
Beschrijving: Heb een lieve vriendin die alles voor me betekend.Krijg sinds vrijdag middag hele rare sms-en via een 0900 nr. en het houdt niet op. het enge is dat m'n vriendin ook van die rare sms-en krijgt. we zijn ooit op stap geweest in een plaatsje in belgie en daar hebben we een gozer getroffen die heel aardig was. hebben gsm nr . uitgewisseld en nu hebben we dit aan onze fiets hangen. hij is eeen beetje aant doordraaien heb ik het gevoel. we krijgen sms-en van ik heb haar gezien vandaag met de hele goede aanwijzingen van auto en huis etc. je bent een sukkel. ik pak haar. enzo 40 sms ongeveer. wat moet ik hiermee? ben niet bang maar laat me niet stalken. ............................heeft iemand een suggestie?
Hey ik voel mij nu in mijn integriteit aangetast!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:22 schreef Xrenity het volgende:
Volgens mij zijn er gewoon mensen die die advertenties verzinnen
/edit
Die van hierboven![]()
quote:Volgens mij zijn er gewoon mensen die die advertenties verzinnen
/edit
Die van hierboven
Waarom komt het nu niet in je op dat er werkelijk zulke domme mensen rondlopenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:45 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
het kan inderdaad zo zijn, want sommige slaan werkelijk op niks![]()
whehequote:Op maandag 4 juli 2005 16:20 schreef Rainboww het volgende:
Ik heb stom genoeg een Fujitsu-Siemens Amilo laptop gekocht met een azerty (frans) toetsenbord.
De letters en vele leestekens zitten op de verkeerde plaatsen.
De toetsen kun je gemakkelijk verwijderen en verplaatsen.
Ik ben dus op zoek naar de toetsen van een qwerty laptop toetsenbord, zoals wij die in Nederland gebruiken.
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:01 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Waarom komt het nu niet in je op dat er werkelijk zulke domme mensen rondlopen
Bewijs: Bijna eenderde Europeanen: zon draait om aarde
En zie verder ook: domme vragen/ opmerkingen
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:18 schreef Rainboww het volgende:
Hallo ik hep 12 halbande dat zijn 6 kopels heel mooi vogels doe een bot en dan zijn ze...
ok denk je, op zich niets bijzonders, een paar kinderen die wat zakgeld willen bijverdienen.quote:Aangeboden: Web site maken vanaf 10 Euro
Salaris: N.v.t.
Beschrijving:
Hallo,
Er zijn duizende redenen te bedenken waarom u een web-site zou willen.
Site voor familie vrienden sport club een bedrijf of gewoon een persoonlijke web-site. Maar u komt tijd/kennis te kort om dit zelf te doen.
Dan hebben wij daar de oplossing voor al vanaf 10 euro progameren wij een site voor u. Hoe gaat dat te werk?
1 Heeft u al een plaats voor uw site (domein met server)Zo ja dan kunnen wij die gebruiken.Zo nee dan kunnen we daar ook een leuke prijs voor maken.
U geeft u wensen op wat u graag op de site zou willen zien staan in welk formaat HTML HMML Marcromdedia etc.
Wij geven u een prijs opgaven Vrijblijfend. Als wij een prijs geven en deze valt toch duurder uit betaald u nooit meer dan 10% meer dan het afgesproken bedrag.
U krijgt een DEMO te zien van uw site.En dan kunt u beslissen of dit is wat u wilt of niet.Zo ja dan werken wij de site verder uit.Zo nee dan kunt u beslissen ons een andere opzet te laten maken of zonder kosten van dit alles af zien.
Wij hebben extreem gunstige prijzen Dus e-mail ons vandaag nog.admin@the-5.nl
ten eerste zijn ze een partner van jamba, dus wat mij betreft mogen ze worden afgeschoten, maar ook hebben ze toch wel wat grote namen onder hun klanten. Bol.com, sweex.com, zouden ze die websites ook voor 10 euro hebben gemaakt?quote:Dit is de partnership pagina van The-5 Entertainment:
Een kleine greep uit onze partners:
Lycos
Microsoft
Suse Linux
Dell
Packard Bell
Symantec.
Bol.com
Jamba B.v
Music Store
Een kleine greep uit onze klanten:
www.gameinferno.net
www.bol.com
www.usseurope.nl
www.region9.biz
www.autobedrijfeskes.nl
www.sweex.com
And 100 hundert other ones
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:20 schreef Rainboww het volgende:
Ik heb stom genoeg een Fujitsu-Siemens Amilo laptop gekocht met een azerty (frans) toetsenbord.
De letters en vele leestekens zitten op de verkeerde plaatsen.
De toetsen kun je gemakkelijk verwijderen en verplaatsen.
Ik ben dus op zoek naar de toetsen van een qwerty laptop toetsenbord, zoals wij die in Nederland gebruiken.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:21 schreef Rainboww het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)xt%253D1%2526b%253D1
Aangeboden: Cd speeler
Hallo ik hep nog een cd speeler te koop van philips hij doet het goed tieper is cd 634 doe maar een mooi bord
wie ruilt zijn soepbord tegen een cd-speler!!!
![]()
Ik kon het niet laten om deze adverteerder een mailtje te sturenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:21 schreef Rainboww het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)xt%253D1%2526b%253D1
Aangeboden: Cd speeler
Hallo ik hep nog een cd speeler te koop van philips hij doet het goed tieper is cd 634 doe maar een mooi bord
wie ruilt zijn soepbord tegen een cd-speler!!!
![]()
Gewoon met m'n naam erbij, schijit aan..quote:Hallo,
Ik zag uw advertentie op marktplaats.nl.
Ik heb wel interesse in de cd-speler van Philips, als ik het goed begreep wilt u het ruilen tegen een bord.
Ik heb nog wel een mooi bord liggen, alleen een klein probleemje; het bord is gebroken. (maar dat is makkelijk weer aan elkaar te lijmen.)
Foto van het bord:
Vindt u dat geen mooie ruil? Ik hoor/lees het wel van u!
Groeten,
Remon
en post de reactiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om deze adverteerder een mailtje te sturen:
[..]
Gewoon met m'n naam erbij, schijit aan..![]()
whaha F4t4l, prachtactiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten om deze adverteerder een mailtje te sturen:
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:39 schreef L.Mo het volgende:
[..]
misschien is hij over te halen met een nieuw toetsenbord
quote:dat bord mag je wel ouden bieden maar geen bord waar je uit eet
quote:Dat bord mag je wel houden.
Gelieve te bieden, maar niet met borden!
quote:
Zeg, kutnewbie, jouw Nederlands is ook allesbehalve geweldig zo te zien aan je posts, dus beter dat je gewoon stil blijftquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:54 schreef Classics het volgende:
Sorry zit zelf niet zo op dezelfde golflengte als die meneer die dat bord wil. Gelukkig hebben we jou in dit topic zitten anders zouden we er nix van begrijpen![]()
[..]
Of een verkeersbord, een moederbord of een wasbordje.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:39 schreef L.Mo het volgende:
[..]
misschien is hij over te halen met een nieuw toetsenbord
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zeg, kutnewbie, jouw Nederlands is ook allesbehalve geweldig zo te zien aan je posts, dus beter dat je gewoon stil blijft.
Daarnaast zou een cursus "Quoten voor newbies" niet misstaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:02 schreef Classics het volgende:
Mijn Nederlands heel mooi zijn ja jij nie grote mond opzet!
![]()
[..]
Mag ik van jou de cursus bashuh lenuh als je er mee klaar bentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daarnaast zou een cursus "Quoten voor newbies" niet misstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |