Da's geen vraag...wat bedoel je nouquote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:56 schreef dragon25 het volgende:
Ik heb een broer, hij zit in deze urn...
Zitten we met zn allen afgelopen vrijdag voetbal te kijken (tot 20 jaar) komt een vriendin van me tijdens de rust met de snuggere opmerking dat "die nieuwe coach" wel erg goed bezig is met het Nederlands elftal, beter dan Advocaatquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:06 schreef sinaasappelsapje het volgende:
*voetbalwedstrijd is bezig*
'Hoeveel staat het?'
'1-1'
'Voor wie?'
En ja dat heb ik echt gevraagd![]()
Had het pas door toen iedereen begon te lachen
Ik moet toegeven, Foppe is inderdaad beterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Zitten we met zn allen afgelopen vrijdag voetbal te kijken (tot 20 jaar) komt een vriendin van me tijdens de rust met de snuggere opmerking dat "die nieuwe coach" wel erg goed bezig is met het Nederlands elftal, beter dan Advocaat![]()
Dat klopt natuurlijk niet, een postzegel van 80 cent kostte gewoon 80 cent, tegenwoordig kost een postzegel van 39 cent wel 41centquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:10 schreef Prego het volgende:
klassiek voorbeeld: -en wat was uw naam?
jaren geleden: een oma een keer voor mij bij de supermarkt, wat kost een postzegel van 80 ct?
die cassiere: een gulden
je mag niet off-topic gaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef Koewam het volgende:Da's wel logisch Kloely
Weet je wat dom is? Je CU2 te koop zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |