Ik vermoed jammer genoeg van niet.quote:
Maar waarschijnlijk heb ik het fout.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik vermoed jammer genoeg van niet.
Er staan onderaan namelijk nog wel wat reacties van mensen die haar irl schijnen te kennen.
De baby of de breezah-drinkende-en-in-café-zittende-leukuitziende-blonde-dame?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:20 schreef DaMook het volgende:
Dat laatste meidje (een van de) aan het eind van het vorige topic met die breezah aan de bar is wel leuk.
Ja...quote:Op maandag 9 mei 2005 22:29 schreef Hlc het volgende:
Kzal NoG fF Wa MeEr OvEr MiI vERtElLuUH, iK hoU sUpAaAh VeEl VaN dRaNK, zAt WoRrE, lEkKeRE joNgEnS, fEeStUh, PaRTy TiMe, JOintS, mAkE Up Al MiO dUShIiS nd SwEeTiis Me sGaT rIcOo, SiGaReTTUh, BoBbLIn' BeIn DiRtY gUrL, DONT SAY ANYTHING NASTY BOUT IT ITS MIO LIFE !! , MsN. joNgEnS,iK WeR BIj De suPah 8eR dE kAsSaATjUh sTrOnT fET !!, hOuD nIeiI fAn sEiK mEnSuH de SiJn NaStTII, cIoa Mio gAaT wEeR suPaH vEeL sOeNtJaHs TiPy
![]()
![]()
![]()
Deze neem ik aan:quote:Op maandag 9 mei 2005 22:26 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
De baby of de breezah-drinkende-en-in-café-zittende-leukuitziende-blonde-dame?
Als ze iets ouder was geweest.....quote:Op maandag 9 mei 2005 22:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
Deze neem ik aan:
[afbeelding]
Ben benieuwd of iemand mijn vermoeden (café Jongens van de Witt in Groningen) kan bevestigen
whahaa kan toch niet waar zijn...quote:
Nog steeds niet, binnenkort maar es kijkenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
Deze neem ik aan:
[afbeelding]
Ben benieuwd of iemand mijn vermoeden (café Jongens van de Witt in Groningen) kan bevestigen
Ja, die jaquote:Op maandag 9 mei 2005 22:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
Deze neem ik aan:
[afbeelding]
tpv worden verwijderd, en er zal geen linkje meer staan in je ctieve topics, dit werkt dus niet meerquote:
Hoelang moet ze daar mee bezig zijn geweest. Heet het TiPy trouwens?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:29 schreef Hlc het volgende:
Kzal NoG fF Wa MeEr OvEr MiI vERtElLuUH, iK hoU sUpAaAh VeEl VaN dRaNK, zAt WoRrE, lEkKeRE joNgEnS, fEeStUh, PaRTy TiMe, JOintS, mAkE Up Al MiO dUShIiS nd SwEeTiis Me sGaT rIcOo, SiGaReTTUh, BoBbLIn' BeIn DiRtY gUrL, DONT SAY ANYTHING NASTY BOUT IT ITS MIO LIFE !! , MsN. joNgEnS,iK WeR BIj De suPah 8eR dE kAsSaATjUh sTrOnT fET !!, hOuD nIeiI fAn sEiK mEnSuH de SiJn NaStTII, cIoa Mio gAaT wEeR suPaH vEeL sOeNtJaHs TiPy
![]()
![]()
![]()
idd jongen, daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 9 mei 2005 22:40 schreef Vodka_Lime het volgende:
[..]
tpv worden verwijderd, en er zal geen linkje meer staan in je ctieve topics, dit werkt dus niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ff gezocht maar het is Café de Palm.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
Deze neem ik aan:
[afbeelding]
bronquote:malv2331040301breez uitgever: Malmberg Voortgezet Onderwijs uitgave: Economisch bekeken model: Sofie Faes locatie: Cafe de Palm trefwoorden: alcohol
Leek er toch verdomd sterk op... nou ja hebben we iig weer een naam erbijquote:Op maandag 9 mei 2005 22:54 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik heb ff gezocht maar het is Café de Palm.
[..]
bron
cu2 , fok! fotboek, whats the difference :[quote:
Ha, hij is fake, maar wel een hele goeie!quote:Hoe versier jij een jongen?
SoO HeEl WeInIg KLeRen AaN bH En rOkUh OfSoW eN dAn HeM lAp-DaNCE gEfUh EnSoWw eN sEgGuH DAak Um So DoLcE FiN
Idd, het was iig zeker niet Jongens van de Witt, even foto's vergelekenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:59 schreef Cassius het volgende:
[..]
Leek er toch verdomd sterk op... nou ja hebben we iig weer een naam erbij![]()
quote:Broers of zussen:
JAaH 2 sTiEfZuSjEs vAn Me Pa eN 1 HaLfbRoERtJE Is FaN aNdErE MaN eN nOg EeN hAlFzUsJe FaN mE pa
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:26 schreef Lizz-n het volgende:
Lijkt die Sofie van hier boven op 1 van de onderstaande profielen?
http://www.sugababes.nl/!*FiEtJuH*!/pics
http://www.sugababes.nl/*LoveSofie*/pics
http://www.sugababes.nl/FieNeMieNeKu/pics
ik had tijd over dus ff op sugababes.nl gesurft![]()
1 2 3 4 | Bij deze een vriendelijk doch dringend verzoek vanuit Fok! Gaarne geen foto's meer te gebruiken van sugababes.nl en superdudes.nl. We hebben wat opmerkingen ontvangen van daaruit, en liever zien we dat jullie de foto's dan ergens anders vandaan halen. |
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Iets beter lezen volgende keer?
Oh sorry danquote:Op maandag 9 mei 2005 23:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]jij snapt het ook niet, profielen mag je wel posten maar de foto's niet
![]()
Ach heb ze wel eens slechter gezienquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:52 schreef xstatic1975 het volgende:
http://www.cu2.nl/browse.php?id=3248626
Echt als deze site niet nep is, ik had wel een beeld van hoe zielig die wijven zijn maar dit stelt mn beeld weer compleet bij....naar beneden! Damn wat een in en in triest labiel zielig dom figuur.
En al die figuren die reageren dan met diezelfde trieste zogenaamd stoere manier van typen, secret society ofzo? Society of retards ja hmm...
quote:Met hoeveel vingers typ je?
1 SoOOw MoEiLiJK
Heb je een typcursus gehad?
nEeJJ;;;;
Ze heeft iig enige zelfkennisquote:Welke talen spreek je goed?
GeEn 1
heb je, jammer genoeg, programmatjes voorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:59 schreef Sjoe538 het volgende:
hoe die mensen zo kunnen typen hé.. duurt toch een eeuwigheid?
beter mij ook de naam van dat cafe geven dan ga ik daar ook maar eens een kijkje nemenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:31 schreef Cassius het volgende:
[..]
Deze neem ik aan:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |